Brak mocy Toyota Avensis 3S-FE 2.0 16V - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam Kolegów

Wyciągnąłem dzisiaj pompę, w baku czysto smok czysty.Zainteresowała mnie konstrukcja zasilania bez przewodu powrotnego z listwy ale do czego zmierzam moc powróciła nie wiem czy to zbieg okoliczności ale jest dobrze zauważyłem tylko jak wóz grzał sie na postoju w baku wytwarzało się duże nadciśnienie sprawdzałem kilka razy po przejechaniu kilka kilometrów gdy tankowałem na stacji odkręciłem korek i już nie syczało z baku. Czy może to mieć wpływ na takie zachowanie silnika?
  
 
Cytat:
2010-03-20 22:24:46, Kogut07 pisze:
Witam Kolegów Wyciągnąłem dzisiaj pompę, w baku czysto smok czysty.Zainteresowała mnie konstrukcja zasilania bez przewodu powrotnego z listwy ale do czego zmierzam moc powróciła nie wiem czy to zbieg okoliczności ale jest dobrze zauważyłem tylko jak wóz grzał sie na postoju w baku wytwarzało się duże nadciśnienie sprawdzałem kilka razy po przejechaniu kilka kilometrów gdy tankowałem na stacji odkręciłem korek i już nie syczało z baku. Czy może to mieć wpływ na takie zachowanie silnika?


Jezeli do listwy wtryskow wiedzie tylko jeden przewod,tzn ze regulator cisnienia i przelew jest w zespole pompy w baku,moze cos rozruszales przez przypadek ,lub miales przyblokowany kanal naplywowy do przedzialu z ktorego ciagnie smok i gdy jest mniejszy poziom w baku to paliwo nie przelewa sie gora ,dolem naplywa zbyt powoli i smok ciagnie paliwo z powietrzem.Kiedys mialem taki przypadek,przedzial smoka byl czysty a dookola jak poswiecilem lampa bylo czarno od mulu.
Gdyby jednak niemoc powrocila to odkrec korek w baku i jezeli moc powroci tzn ze cos nie tak z odpowietrzaniem baku.


-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer

[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2010-03-20 23:28:55 ]