[MKVII] interfejs FDS/WDS 2000. Czy jest już alternatywa?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Prawdopodobnie ktoś w Czechach zrobił interfejs ( i jest już u nas? ), który zastępuje diagnostykę na FDS/WDS 2000. Byłoby super (dla tych co mają EEC IV ( pin 3 i 11 w gnieździe diagnostycznym ). Mój ess 11/97 właśnie tak ma. Czy wiecie coś na ten temat?.

[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2010-05-16 21:42:25 ]
[ powód edycji: uściślenie tematu ]
  
 
kilkadziesiąt euro i nie wiadomo czy zastępuje, ale łączy się z systemem i wyświetla różne parametry silnika.

juz o tym bylo co nieco.
  
 
Jak kiedyś pisałem do tego pana właśnie w sprawie kabelka. 70euro + wysyłka.

EDIT.
Widzę, że wyszła nowa wersja programu i chyba interfejsu. Nie wiem ile obecna kosztuje.


Samochodów, które są obsługiwane:
- Prawie wszystkie Ford wyprodukowanych przed rokiem 2005, Escort, Mondeo Ministerstwo Kultury, II, III, Focus, Ford Fiesta, Transit, Ka, Puma, Cougar, (łącznie z Ameryki), Mustang, F150 ... - Ford i ochraniacze wszystkie wyprodukowanych Prawie PRZED 2005 r., Escort, Mondeo Ministerstwo Kultury, II, III, Focus, Fiesta, Transit, Ka, Puma, Cougar, (w Tym Ameryka), Mustang, F150, ...

Co może zrobić kablem:

- Obsługuje wszystkie silniki benzynowe z EWG V do ok. - Silniki benzynowe i ochraniacze wszystkie Obsługuje z EWG w sieci. 2004 (początek CAN), 2004 (początek CAN)

przy użyciu protokołu usługi Ford, a tym samym promuje samochody, które nie obsługują (lub częściowe) standard OBDII Przy użyciu protokołu Usługi Ford, a zespół się samochody absolwentów, ktorý obsługują nic (Częściowe Lub) standard OBDII

- Obsługa silników benzynowych z EWG IV - Obsługa silników benzynowych z EWG IV

Co Zetec, 1.4 CVH później
Jeżeli samochód OBD / złącze DLC lub 2pin złącza przeznaczone do WDS / FDS (patrz zdjęcie na Przedszkole Twoja Samochód ma OBD / złącze Lub DLC przeznaczone 2pin złącza do WDS / FDS
- Obsługa Ford TD, silniki TDCI i TDDI (silniki te nie obsługują do 2006 roku standard OBDII i nie powinny być za pomocą kabli lub diagnostyki ELM327) - Obsługa Ford TD, silniki TDCI i TDDI (silniki te hasła obsługują w 2006 r. oraz standard OBDII hasła powinny być za pomocą diagnostyki Lub Kabli ELM327)
- Czy można czytać i wyświetlać bogactwa tabeli dostosowanie wielu (bardzo przydatne do diagnozowania stanu wtrysku i ustawienia / system monitorowania, LPG) - Umożliwia przeglądanie i wyświetlanie bogactwo tabeli dostosowanie Wiel (bardzo przydatne diagnozowaniu Przy wtrysku namiot ustawienia i / Monitorowania system, LPG)
- Wykorzystując ten sam protokół jest wykorzystywany przez pierwotnego Forda FDS IDS / Diagnostyka pozwala na przeglądanie setek różnych wartości silnika - i był to protokół wykorzystywany przez Wykorzystując pierwotnego Ford FDS IDS / pozwala na przeglądanie setek Diagnostyka różnych Wartość silnika

(W przeciwieństwie do protokołu OBDII, na których jednostki są do dziesięciu wartości i przede wszystkim koncentruje się tylko na temat emisji) (W przeciwieństwie Zaloguj OBDII do których jednostki dziesięciu SA Wartość i PRZED jedynie Się wszystkim koncentruje się na kwestii)
Np.. mogą śledzić żądany kąt zawór biegu jałowego, zawór EGR, prądu płynącego w sondy lambda artykułu ...

- Bardzo szybko żyć danych silniki benzynowe (600 wartości / sec.) Silniki wysokoprężne o wartości 20-30 na sekundę. - Bardzo Szybko Oczekuje do benzynowych silników DLA żyć (do 600 Wartość / s) Silniki wysokoprężne Wartość o 20-30 jednostek na sekundę.
który pozwala na przechwytywanie szybkiego wydarzeń, zmian wartości - przydatne w diagnostyce / przejście od pomiarów w stanie spoczynku, i tak dalej ktorý pozwala przechwytywanie szybkiego wydarzeń, zmian Wartość - przydatne W diagnostyce / Przejście pomiaru od obrotów jałowego Biegi, itp.
- Proste sterowanie z najważniejszych parametrów silnika do měřácích (sonda lambda, mieszanka luksusu, na początku, krótko-i długoterminowej adaptacji, ...) - tylko sterowanie z najważniejszych silnika parametrów do měřácích (sonda lambda, bogactwa mieszanki oswoić początku i adaptacji długoterminowej ...)
- Jednostki błąd odczytu z ABS, GEM, Climatronic starszej wersji - Blade of odczytu ABS jednostek, GEM, Climatronic wersji starszych
- 2 zakresy, z których każdy do 4 liczby - 2 wykreśla się, każdy z 4 Oczekuje do
- Specjalnie zaprojektowane do badania wstępnie skonfigurowane oscilockopy MAF, MAP i czujniki TPS - Specjalnie zaprojektowane badania wstępnie skonfigurowane oscilockopy MAF, MAP i czujników TPS
- Prowadzenie testów wewnętrznych - wewnętrznych testów Uruchamianie

- Test KOEO - test czujników w silnik stacjonarny - Test KOEO - w czujników Pytanie silnik stacjonarny

- Gmina Koeru test - test napędów i wartości dynamiczne, przy pracującym silniku - Gmina Koeru parafii test - test i dynamiczne naped Wartość pracującym silniku Przy

- Jednostki badania wyjściowego (dla EWG) - okazało wydajności pompy paliwa, lambdasond ogrzewanie, wentylator, ... - Badanie jednostek Wyjście (EWG) - włącza wyjścia pompy paliwa, ogrzewanie lambdasond, wentylator ...

- Kod VIN odczytowa z samochodu w EWG - kod z odczytowa wagowych samochodu VIN EWG
- Usuwanie opcji w celu dostosowania się do EWG IV i V = EWG urządzenia o nazwie RESET - Usuwanie W opcji Się dostosowania komórki przez EWG i EWG IV zwana jednostki = RESET
- Wsparcie zarówno silnika z MAF i czujnik MAP - Wsparcie silnika DLA od MAF i MAP czujnik

Wybór ważne wartości odczytu z dysku: ważne Wybór odczytu Wartość od końca:
- MAF - napięcie z czujnika - MAF - napięcie czujnika
- MAP - ciśnienie w kolektorze - MAP - ciśnienie kolektorze wagowych
- Napięcia sondy lambda - Napięcie czujnika zaniku
- Napięcie z czujnika położenia przepustnicy - Napięcie z czujnika przepustnicy
- Krótkoterminowe dostosowania (owiec / STFT) - dostosowania Krótkoterminowe (owiec / STFT)
- Długotrwała adaptacja (KAMREF / LTFT) - adaptacja Długotrwała (KAMREF / LTFT)
- Szerokość impulsu wtryskiwacza - wtryskiwacza Szerokość impulsu
- Temperatury płynu chłodzącego - Temperatura gazu chłodzącego
- Temperatura powietrza dolotowego - Temperatura powietrza dolotowego
- Prędkość - Prędkość
- Prędkość - Prędkość
- Otwarcie zaworu Idle% -% Otwarcia zaworu Idle
- Regulacji ze strony państwa bogactwa - otwarta / zamknięta smyška - regulacje Stron Panstwa bogactwa - Otwartej / zamknięta smyška
- Stan czujników kierownicy - wspomaganie kierownicy Stan czujnik

W zestawie znajduje się kabel / interfejs USB do połączenia z komputerem i ForDiag oprogramowania. Cena Kablo interfejs złączem USB w komputerze i ForDiag oprogramowania.
Nowe wersje oprogramowania do ściągnięcia za darmo. Nowe wersje oprogramowania do sciagniecia za darmo.
Link do mnie: tchvatal link Mnie: tchvatal: ezop.cz smt120 ezop.cz

Co nowego w wersji 1.20 Co nowego W wersji 1.20
- Dodano wsparcie dla dodatkowych modułów (nie tylko silnika) - ABS, Climatronic GEM - Delivered wsparcie DLA modułów dodatkowych (NIE "Tylko silnika) - ABS, Climatronic GEM
- Czytanie dostosowania obecnie pracuje dla młodych jednostek EWG, takie jak Mondeo MKII Duratec 1.8/2.0 ... - Dostosowania Czytanie dzieł DLA Młodych komunalnych jednostek EWG taki jak Mondeo Duratec 1.8/2.0 MKII ... (Typ Black Oak) (typ Black Oak)
- Niektóre kody są również czeski błąd (dzięki "Katalizatory) - uszkodzenie Niektóre Błędów czeskiej w (" Pomógł "Katalizatory")
- Silników TDCI może pomóc PIDs "IRP", "ICP", "ICP_V" i "ICP_DES" do środka i sprawdzić ciśnienie wtrysku common rail - Silników TDCI Mozé PIDs "IRP", "ICP", "ICP_V" i "ICP_DES "ŚRODKI, aby sprawdzić i ciśnienie wtrysku common rail
- W niektórych wersji 1.4 ponosi CVH krytykować adaptacji - stałe - W wersji 1.4 pokrywa niektórych CVH krytykować adaptacji - więcej
- Dodano brakujące kody błędów OBD (na EWG, ABS, ...) - Delivered brakujące szkody Błędów OBD (W stosunku do EWG, ABS, ...)
- Nowa wersja oczywiście Soft i chodził z starszej wersji kabla (ale z innego kabla (2,0) można podłączyć do innych urządzeń. Nie tylko silników.) - Nowa wersja oczywiście Soft i chodził z starszej wersji Kablo (ale innego Kablo (2,0) możliwość organizacji podłączyć aktywny w Urządzeń. silników "Tylko hasła.)
- Tworzenie nowej zakładki "Status", gdzie można zobaczyć ślady błąd indywidualnych czujników i siłowników silnika - Tworzenie Nowej wypełnienia "Status", może zobaczyć gdzie problemów oznaki czujników poszczególnych i silnika Elementów
(Np. zawór lub wtryskiwacz odłączony czujnik temperatury ....) (Np. odłączony Lub wtryskiwacz ....) zawór czujnik temperatury



[ wiadomość edytowana przez: tomason2 dnia 2010-07-11 20:16:17 ]
  
 
Tomason2 - kurcze, aleś doktorat strzelił (szacun). Dzięki fest, tylko czy to pisałeś po pijaku, albo ktoś to tłumaczył?. Mnie by interesowało kto z Was w praktyce sprawdził tego fejsa (żeby nie było jak z tymi z allegro). Syscorp, czy wiesz gdzie go można kupić?
  
 
Tłumaczone za pomocą Google, nie chciało mi się poprawiać tego.
Obecnie cena nowego interfejsu to 1850 koron czeskich.

Jak chcesz to dam CI namiar do pana i można się dogadać z nim w sprawie kabelka.

[ wiadomość edytowana przez: tomason2 dnia 2010-05-17 14:29:11 ]
  
 
Tomason2 dzięki, najpierw chciałbym pogadać z kimś kto to sprawdził. 2 zakupione na allegro już zwracałem a tutaj jak wtopie to nawet nie zwróce.
  
 
Mam pytanie. Ile było by chętnych na zakup interfejsu o którym pisałem wyżej ? Może przy zakupie większej ilości było by taniej? Na pewno koszty wysyłki rozłożyły by się. Bo ja się zastanawiam nad kupnem właśnie.




Program do tego interfejsu jest tez po polsku.

ForDiag v1.20

Cena jest obecnie 1850, - (było 1700, -). (korona czeska) To jest cena za nowy
wersja z możliwością odczytu DTC nawet w ABS, poduszki powietrzne, GEM, Climatronic, ...


[ wiadomość edytowana przez: tomason2 dnia 2010-07-11 23:16:37 ]
  
 
Cytat:
2010-07-11 23:08:57, tomason2 pisze:
(...)
Cena jest obecnie 1850, - (było 1700, -). (korona czeska)
(...)



czyli kolo 200zł?
  
 
Jak się nie mylę to bardziej koło 300zł taki kabel wychodzi.
Dowiedziałem się właśnie od twórcy kabla, że istnieje możliwość zniżki jak będzie więcej zamówień.

P.S.
1850 koron czeskich = 298,037587 złotego polskiego
  
 
A jaka jest gwarancja że to się połączy z kompem?
  
 
Ponoć 100% Na czeskim forum piszą, że nie ma problemów z komunikacją. Ktoś rozgryzł sposób komunikacji w EEC IV.
  
 
Dla mnie najlepiej by było, aby producent wystawił na allegro a jeżeli się nie połączy,- zwracam. 3 stówki nie fortuna ( chociaż dużo więcej aniżeli dotychczasowe propozycje ), ale na ulicy nie leży.
Poprzez allegro zadam sprzedającemu konkretne pytanie, czy do mojego essa podejdzie. Jeżeli nie to przepisy allegro i KC są jasne.
Mnie zapewniali na 1000%, że fejsy ( 2 dotychczas kupiłem ) połączą się z essem 11/97, zetec 1.6, 90km, EEC IV - i co kapa jeża. Nie twierdzę, że ten fejs jest przereklamowany, ale dmucham na zimne.Pozdr.
  
 
Napisałem z zapytaniem do twórcy interfejsu.

"Wiele osób z forum obawia się, że zainwestuje w interfejs i nie będzie współpracował z ich Samochodem. Czy masz pełną listę gdzie pisze jakie silniki obsługuje interfejs?"

O to jego odpowiedz.

To będzie wielka lista. Prawie każdy z silników Ford jest obsługiwany.

Ford jest właścicielem jednostek EWG. W przeszłości stosowane EWG IV, V i następnie EWG ostatnio (2007? ....) Modelach używa EWG VI (CAN jedynie).
Kabel obsługuje wszystkie moje modele EWG IV i V. EWG Samochody tylko z interfejsem CAN nie jest obsługiwany.

Istnieją tylko nieliczne wyjątki, kiedy nie ma jednostki Forda EWG dla kontroli silnika. Na przykład Ford Galaxy z silnikiem TDI od VW - to nie jest obsługiwany, ponieważ urządzenia Bosch.
Ford Scorpio z silnikiem TD z Włoch - nie obsługiwane także.

Innych samochodów (EWG z IV lub V EWG) są obsługiwane.
Eskorty (wszystkie), Mondeos z Zetecs benzyna, Duratec, TD / TDDI / TDCI, Galaxy z benzyną, Ka, Puma, Cougar, ..... Mustang.
Wszystko jest obsługiwane.

Spójrz na to pic.
http://www.ezop.cz/tomas/fordiag/pics/mustangidnv.gif
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=25694&start=400

Starszymi Escort MKIV, MKV i tak nie może być związana, nawet jej jednostki IV EWG. To dlatego, że jest stara wersja
IV EWG jednostki. Nie miała komputera diagnostycznego . Niestety, Escort RS2000 nie mogą być podłączone za. Jej starej wersji EWG IV bez "diagnostic bus".


[ wiadomość edytowana przez: tomason2 dnia 2010-07-16 11:54:33 ]
  
 
Kolega z mojego miasta i z sasiedniego forum kupil - BOBSON - popytajcie jak chcecie. Z tego co mi mowil dziala
  
 
Tomason2, czy istnieje możliwość, aby podać producentowi fejsu dane samochodu ( jakie On uważa za niezbędne??? ) i uzyskanie gwarancji, że w danym modelu essa mogę sprawdzić:
1/. ......
2/........
3/........
a nie mam możliwości sprawdzenia:
1/. .......
2/.........
itp.
Myślę,że take podejście do sprawy jest uczciwe???, - poprawcie jak się mylę . Pozdawiam.
  
 
Bobson, czyli co ???? . Pozdr.
  
 
Cytat:
2010-07-15 20:32:54, sambor2 pisze:
Bobson, czyli co ???? . Pozdr.



Nick z sasiedniego forum
  
 
Cytat:
2010-07-15 20:31:13, sambor2 pisze:
Tomason2, czy istnieje możliwość, aby podać producentowi fejsu dane samochodu ( jakie On uważa za niezbędne??? ) i uzyskanie gwarancji, że w danym modelu essa mogę sprawdzić: 1/. ...... 2/........ 3/........ a nie mam możliwości sprawdzenia: 1/. ....... 2/......... itp. Myślę,że take podejście do sprawy jest uczciwe???, - poprawcie jak się mylę . Pozdawiam.


Tego nie wiem. Podaj na PW wszystkie dane dotyczace twojego samochodu i napisze do niego.
  
 
Odkopuje temat.
Chciałem się pochwalić moim nowym nabytkiem prosto z republiki czeskiej



Z powodzeniem połączyłem się z moim escortem z 1.4 z 96r z ECC IV i przetestowałem też na fieście 1.3 96r ENDURA z ECC V. Dziś na szybko tylko sprawdziłem czy się połączy. Musze nauczyć się go tylko obsługiwać w 100%.
  
 
laczy sie to z esami ktore miaja gniazdo 3 pinowe w komorze silnika? np ess mk v 1,8 rda