[k] Kupię Nadwozie - FSO 1500

  szukane wyrażenia:   cynkowanie
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie, może być goła buda, może być bez silnika, skrzyni itp.
Ważne - stan nadwozia jak najlepszy, z papierami .
Kolor, rocznik dowolny, najlepiej po 85.
W rozsądnej kasie oczywiście.
Zabieram z całej polski- fotki mile widziane i opis.
  
 
up
Może być cały fiat..
  
 
Up, szukam cały czas.
  
 
a za nową bude polakierowaną na czerwono ale lakier porysowany dasz 8 tys? rok 1987
  
 
Fiołek,zdrowo cie pojebało widzę Zrozumiałbym cenę do 3tysi bo to już nie spotykalny towar ale za 8tysi to dobrze zrobionego,obspawanego i ocynkowanego fiata można mieć.
Dostaje białej gorączki widząc jak łajzy chcą się wzbogacać na kupie.
  
 
kolego swoja nowa za 3 sprzedałem i teraz chętnie bym odkupił a cena 8 tys to cena właściciela a tylko wiem gdzie stoi


[ wiadomość edytowana przez: bimber1 dnia 2011-12-12 23:02:38 ]
  
 
Cytat:
.... i ocynkowanego fiata można mieć.....



Ocynkowanego całościowo czy części i spawany ?
Szukam już od dawna takiej dużej wanny aby całego zamoczyć i lipa.
  
 
Cytat:
2011-12-10 15:28:21, faownik81 pisze:
Ocynkowanego całościowo czy części i spawany ? Szukam już od dawna takiej dużej wanny aby całego zamoczyć i lipa.



ciechanow lub siedlce

mostostal siedlce http://www.cynkowanie.com.pl/siedlce.php
metaltech ciechanow http://www.metaltech.pl/




[ wiadomość edytowana przez: flapjck1 dnia 2011-12-10 16:02:15 ]
  
 
Za 3500 mogę Ci mojego sprzedać.
  
 
Cytat:
2011-12-10 15:58:26, flapjck1 pisze:
ciechanow lub siedlce mostostal siedlce http://www.cynkowanie.com.pl/siedlce.php metaltech ciechanow http://www.metaltech.pl/ [ wiadomość edytowana przez: flapjck1 dnia 2011-12-10 16:02:15 ]


Cynkowal tam ktos cala fure? Wie ktoś w jakiej mniejwiecej temperaturze sie cynkuje?

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2011-12-10 17:24:25 ]
  
 
450*C
  
 
Ale to ogniowe, nie powygina blachy ?

Na stronie wymagania techniczne:
Termiczne oddziaływanie kąpieli cynkowej uwalnia w elementach naprężenia wewnętrzne, co może powodować odkształcenia. Szczególnie uwidacznia się to w elementach spawanych. Dotyczy to także dwuteowników spawanych, których odkształcenia po cynkowaniu mogą przekroczyć dopuszczalne normy oraz nieusztywnionych arkuszy blach i otwartych kształtowników giętych.

Przekroje skrzynkowe oraz powierzchnie nakładające się mogą powodować uszkodzenie konstrukcji - pękanie spoin.

Elementy konstrukcyjne powinny posiadać odpowiednie otwory technologiczne do odpowietrzenia, swobodnego przepływu cynku zewnątrz i wewnątrz elementu

[ wiadomość edytowana przez: faownik81 dnia 2011-12-10 17:43:43 ]
  
 
Znajomy ojca mojej Natalii jest właścicielem 'Strumet'u i mają tam wanne do której wlezie auto (byłem i zwiedzałem cały zakład , wanna chyba 1.5x2.5x4,5m czy jakoś tak -> można ich znaleść w necie) niestety auta sie nie podejmą ze względu na duże prawdopodobieństwo pogięcia blach , niedocynkują się wszystkie zakamarki ze względu na brak odpowietrzeń profili zamkniętych , do tego dochodzi zanieczyszczenie kwasu , choć cięgle pracuje nad tematem to jak widać szanse są w tak dużych firmach raczej słabe,może jakaś mała firemka która się będzie z tym gimnastykować kilka dni,lub cynkują inną techniką (np.natryskowo choć czytałem że to cżłona warte)
  
 
Już kiedyś była dyskusja na ten temat. W Chrzanowie jest Ocynkownia Śląsk (jedna z większych w europie) i już cynkowali samochód, dokładnie dwa garbusy. Kabrio i normalny. Z tego co kolega (pracownik) opowiadał to strasznie nie było, jedynie dach i drzwi straciły "obłość". Myśle że to jednak bez sensu

P.S jaqo jeśli dobrze pamiętam znasz te historie?
  
 
samochodów się ludzie nie cynkuje ogniowo, więc dajcie sobie z tym spokój, nadwozia się albo cynkuje chemicznie proces galwaniczny w wannach albo natryskowo poszukajcie poszperajcie, druga metoda jest często stosowana w naprawach blacharskich...
przykład

  
 
tak garbusa podobno pofalowalo, ale jezdzi i wyglada bardzo ladnie juz sporo lat (pokitowali go)
450 stopni to za duzo dla płaskich blach.

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2011-12-10 18:57:43 ]
  
 
Cytat:
2011-12-10 18:54:35, CEHU pisze:
nadwozia się albo cynkuje chemicznie proces galwaniczny w wannach albo natryskowo poszukajcie poszperajcie



Szperałem, dzwoniłem i galwaniczną wannę takich rozmiarów ciężko znaleźć , znalazłem długą ale trzeba by uciąć dach aby wlazł kant.
Jak ktoś by coś wiedział albo się doszperał proszę o priva
  
 
kiedy dachu lepiej nie cynkowac - duuuza plaszczyzna ktora pofaluje na bank - w kazdych warunkach, a ktora mozna zabezpieczyc konwencjonalnie - najmniej narazona na uszkodzenia jakiekolwiek

znajomek cynkowal kaste z mini to wlasnie tak do polowy wysokosci slupkow okiennych
  
 
Cytat:
2011-12-11 19:16:23, flapjck1 pisze:
kiedy dachu lepiej nie cynkowac - duuuza plaszczyzna ktora pofaluje na bank - w kazdych warunkach, a ktora mozna zabezpieczyc konwencjonalnie - najmniej narazona na uszkodzenia jakiekolwiek znajomek cynkowal kaste z mini to wlasnie tak do polowy wysokosci slupkow okiennych



Wanna jest wysoka ale wąska wiec bez cięcia sienie obejdzie.
  
 
to bez sensu