Sortuj wg daty: rosn±co malej±co |
yaro_D lublin | 2002-09-03 16:09:57 Chce sobie za³ozyc g³owice od fso 1500 do poloneza 1600 rok.produkcji 1995,ponoc pasuje ale nie wiem jaka uszczelke g³owicy za³ozyc. Dzieki za wszelkie rady. |
Dzierzan Polonez Caro 1,6 GLE ... Warszawa | 2002-09-03 21:00:55 Ja tylko zapytam siê czemu wstawiasz g³owicê od 1500 do 1600 Czy co¶ ci to da ? |
Wyrwizab (M) x | 2002-09-04 15:55:40 A 1.5 i 1.6 nie roznily sie srednicami tlokow? Bo to moze troche rzutowac... |
BARRY zalezy od dnia Stalowa Wola | 2002-12-31 22:05:34 od poldka starego typu
AA,AB,AC podejdzie napewno ta z silkonem ja we fiacie 125p mam teraz taka i nie mam zadnych problemow koszt kolo 20zl |
rdt cinquecento nieruchome Radom | 2003-01-02 00:08:44 hmm mam pytanko mam przed soba wielce interesujaca ksiazke "polski fiat 125p -instrukcja napraw" wydana we wloszech w roku 1968 (nawiasem mowiac sietnej jakosci papier i morawski to sie chowa razem z wydawnictwem auto razem wzieci jezeli chodzi o szczególy opisu i jakosc zdjec)
I tam jest napisane ze silnik 115c/076 to wlasnie ten stary z filtrem po kolektorem ssacym Czy wlasnie taki silnik masz?? Uszczelka pod glowice powinna pasowac ale niech wypowie sie specjalista od silnikow (do dziela Mroziu ) jezeli nie pasuje to sa zaklady prywatne ktore dorabiaja uszczelki "do wszystkich typow" |
Granturismo FSO 125p 2000DOHC Opalenica | 2003-03-30 19:03:08 Dobra uszczelka to obok g³adkiej powierzchni g³owicy podstawa. Wiem to z w³asnych do¶wiadczeñ w tej materii. Co do jako¶ci, to nic co tanie dobre byæ nie mo¿e. Ajust, to podejrzewam, ¿e jaka¶ polska firma podszywaj±ca siê pod hiszpañskie Ajusy, zreszt± przeciêtniutkie. Ostatnio zastosowa³em niemieck± Goetze- dobre materia³y, du¿o silikonu i co wa¿ne dobrze skrojona. Co prawda 100% dro¿sza, ale wygl±da naprawdê solidnie. Nic nie cieknie. Polecam. |
KiLeR Mi³o¶nik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2003-03-30 19:52:21 kup ta szara z czerwonym silikonem - powinna byc dobra, ja taka mam teraz |
MaciekW Mi³o¶nik FSO Fiat Doblo Czêstochowa | 2003-03-30 20:59:47 Wlasnie heheh ja mam tez problem z cienkienciem....
Tyle ze moja glowica ma ostatnie zycie a nie mam kaski na inna Jaka jest szansa ze bez planowania sie uda i nie bedzie cieknac ? Wiec jakie szanse ze nie bedzie kapac nic po zmianie uszczelki bez planowania glowicy ? |
Filterek Sokó³ka | 2003-03-30 22:01:32 W³a¶nie, do³±czam do pytania, bo te¿ mam zamiar zbojkotowaæ planowanie g³owicy. S± szanse, ¿e bêdzie OK? |
KiLeR Mi³o¶nik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2003-03-31 12:02:28 Zawsze lepiej jest zabielic glowice (koszt 30zl), a jak juz sie odda do zabielania, to mozna tez skrobnac ja troszeczke, ja u siebie mam 0,5mm (koszt 40zl). Wedlug mnie lepiej sie zapozyczyc, zrobic raz, a dobrze, a nie za pol roku znowu wyrzucac kase na uszczelki, plyn, olej, filtr... |
OLO Mi³o¶nik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2003-03-31 12:16:35 s³usznie. 30 to niedu¿a kasa, a warto to zrobic.
1) Nie wiemy czy g³owica jest równa - moze przeciekaæ Je¶li zmieniamy uszczelkê to jaki¶ musi byæ tego powód - dla przyjemnosci sie tego nie robi. BTW czêsto wystarczy doci±gn±æ ¶ruby g³owicy 110 Nm zamiast sie braæ za ca³a wynianê. 2) Odchodzi nam pracowite czyszczenie powierzchni przed montazem. dostajemy czy¶ciutk± i równ± g³owicê. Trzeba tylko sie potem pozbyæ wiórów po obróbce - najlepiej karcher. Co do uszczelki - polecam takie z siliconem. Firmy nie pamiêtam ale jak narazie mnie nie zawiod³a ani razu! ----------------- "Nigdy mnie nie zawiód³, nie zdradzi³ ani raz. To wspania³a jest maszyna, choæ ma ju¿ ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
MaciekW Mi³o¶nik FSO Fiat Doblo Czêstochowa | 2003-03-31 18:01:30 To mowisz OLO zeby dokrecic... i dac jej szanse ? wszystkie o 110 ? |
Patryk_153_PTK Vauxhall Omega ELITE Zabrze/Gillingham | 2003-03-31 20:49:37 W³asnie u mnie od strony kolektora ss±cego te¿ zaczê³o robiæ siê nie¼le mokro, nie ¿eby kapa³o, ale sporo wszytko dooko³a jest mokre z oleju a silnik ma 30 ty¶ po kapie z wymian± bloku, wydaje mi siê to trochê za szybko. Prócz tego ¿adne ceregiele z ogrzewaniem, p³ynem itp jak przy padniêtej uszczelce nie wystêpuj± i nie wiem czy braæ siê za wymianê czy nie. a i jak wymieniaæ to nie wiem w³asnie czy planowaæ czy nie. A mo¿e wystarczy tylko doci±gn±æ tak jak Olo pisze?
co s±dzicie? |
wiciu C+ 1,6GSI+lpg Gliwice | 2003-03-31 20:57:08 Spróbowaæ doci±gn±æ nigdy nie zaszkodzi. Mo¿e siê to udaæ. Ale nie ma wtedy ¿adnej pewno¶ci, ¿e da to jakiekolwiek efekty. Tymbardziej nie ma sensu zmieniaæ uszczelki bez planowania g³owicy, chyba ¿e kto¶ lubi wymianiaæ uszczelki co parê tysiêcy km. |