Lada Granta - co myślicie, kto ma , kto jeździł ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
tutaj filmik jakiegoś komisu/ salonu:
Lada Granta


wyposażenie norma+ na filmie.

w Luxie radio, głośniki, podgrzewanie siedzeń, halogeny w zderzaku, zagłówki .. chyba poduszka pasażera.

Norma plus, nówka z gwarancja kosztuje 27,5 tys. zł PLN
w pełni normalny, tani samochód.

Pozazdrościć mozemy Rosjanom utrzymania i rozwoju swojej historycznej już marki.. Lada

inny film:
http://www.youtube.com/watch?v=vq6Bw-WmaYY&feature=related

bagażnik 490 litrów, ogromny, 4 trupy wejdą


[ wiadomość edytowana przez: bartixr dnia 2012-05-14 23:36:02 ]
  
 
Widzialem toto w Cieszynie (na czeskich numerach). Szczyt nowoczesnego designu to to nie jest ale bynajmniej nie razi jak seria 110. Po prostu zwyczajne, wcale niebrzydkie autko i wydaje sie byc jakosciowo nieźle dopracowane.
Generalnie bardzo pozytywne wrazenie.

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
Myślę, że mogłaby odnieść sukces gdyby była wprowadzona na nasz rynek. To teraz jak Dacia, a trochę ich się sprzedaje wiadomo, że nie są to szczyty rankingów, ale zawsze coś.
Wygląda nie tak źle na pewno budzi mniej kontrowersji od 110 tak jak napisal andrzej. Ciekawe jak to jeździ, kiedyś chciałbym kupić coś nowszego z Łady, ale i tak klasyka pozostanie klasyką i to dzięki dawnym modelom pokochałem tą markę
  
 
Cytat:
ale i tak klasyka pozostanie klasyką i to dzięki dawnym modelom pokochałem tą markę



popieram całkowicie
  
 

byłem wczoraj w salonie.

posiedziałem w grantach -wygodne siedzenie ma , szkoda, że nie regulowane pod względem wysokości.
Przyzwyczajony jestem siedzieć jak w fotelu przez TV.

Do przełączników konsoli trzeba się trochę podciągnąć.
Lepiej mieć długie palce - łatwiej obsługiwać przełączniki pod kierownicą, która jest regulowana góra-dół.

Klima jest w modelu NORMa i LUX, Standard nie posiada jej.

Automatyczna skrzynia biegów (ta wersja interesowała mnie najbardziej) 4 biegowy Jatco (Japonia), znany z wielu małych aut niskobudżetowych. Solidny hydrotransformator.
Przycisk przy wybieraku pozwala nam kręcić auto do odcięcia na każdym biegu.

Motor 126-y, dość solidna i już w miarę dopracowana jednostka16- zaworowa pojemność 1,6 (75,6mm x 82). Znany z Priory i 2112.
Przy niewielkich korektach w dolocie może osiągać moce 120-130 koni. Fabryka deklaruje 98 koni, lecz już na wyjściu z fabryki często zdarzają się egzemplarze 105-115 konne.

W najbliższą niedziele mam plan podjechać na jazdę próbną.

"Cena vaprosa" - model lux 1,6 16V, ASB: 406 tys rub. (około 42 tys. zł).
Gwarancja 3 lata lub 50 tys km.
  
 
Cytat:
2013-02-26 10:24:22, bartixr pisze:
"Cena vaprosa" - model lux 1,6 16V, ASB: 406 tys rub. (około 42 tys. zł). Gwarancja 3 lata lub 50 tys km.



cena apsurdalna - nawet jeśli miałaby tyle kosztować w Polsce, natomiast dla bidnych Rosjan (pomijam moskiewskich oligarchów) taka cena to jakiś kosmos


dla nas - za niecałe 43 niedawno były w salonach Astry III z wyprzedaży 2012 w najuboższej wersji, z manualną klimą i elektrycznymi szybami na przedzie ale bez alufelg i bez automatycznej skrzynki biegów


Barti - a ile w Rosji wynosi VAT i akcyza na nowe auta kupowane w tamtejszym salonie ?



  
 
nie mogli klepać 2107 / 2105 skoro się sprzedawały bdb. dziwna logika
  
 
Cena absurdalna? Nie myślę. Za 40tys. pełne wyposażenie. U nas za takie pieniądze nic nie kupisz. A tam w Rosji wcale nie jest biedno. Jeżeli chodzi o motoryzacje, to tam bardzo dużo jest nowych aut. To u nas śmigają stare auta. A jeżeli nadal będą klepac 05/07, to Europa całkowicie nie będzie zainteresowana zakupem ład, tym bardziej ze 49% udziałów w autovazie ma rynek zachodni. A o bezpieczeństwie nie będę wspominał.
  
 
Off Topic:

2107 chyba nadal jest produkowana?

Info tutaj
  
 
Cytat:
2013-05-02 13:10:23, SzokoLada pisze:
Cena absurdalna? Nie myślę. Za 40tys. pełne wyposażenie. U nas za takie pieniądze nic nie kupisz. A tam w Rosji wcale nie jest biedno. Jeżeli chodzi o motoryzacje, to tam bardzo dużo jest nowych aut. To u nas śmigają stare auta. A jeżeli nadal będą klepac 05/07, to Europa całkowicie nie będzie zainteresowana zakupem ład, tym bardziej ze 49% udziałów w autovazie ma rynek zachodni. A o bezpieczeństwie nie będę wspominał.



Byłoby jeszcze taniej, gdybyśmy nie byli w UE. Wcześniej - dzięki dość specyficznym układom importera z producentem - można było bardzo zbić cło.
49% udziałów ma joint venture Russian Technolgies (które ma także bezpośrednie udziały w ABTOBA3) i aliansu Renault - Nissan, także "zachód" dzielić się musi też ze wschodem i dalekim wschodem .
Zapewne klepanie 04/05/07 zostało ukrócone również przez starzejącą się linię produkcyjną.
Póki co, produkowana jeszcze będzie Samara II hathback do końca roku. Może chcą też w ten sposób polepszyć sprzedaż Samary?
  
 
nie wiem o co hcodzi z Vatem w salonach.
generalnie VAT w Rosji to 18%.

Ale jeśli masz na myśli kupić Grante i pojechać do kraju to , w Polsce akcyza, cło i vat dojdzie w UC.

Granta w wersji najbiedniejszej od 239 tys. rub (około 24 tys zł).
  
 
Chciałbym to kupić ale nie wiem jak i gdzie,a do tego zas....go kraju nie sprowadzają Granty.
Zna ktoś jakieś strony ( z ogłoszeniami łady ) chodzi mi o strony rosyjskie.Może się dogadam z kimś.
Dzięki i pozdrawiam
  
 

poklikaj w rzeszy, u niemca łada jest bardzo popularna.

B R
  
 
Cytat:
2013-07-17 08:41:58, bartixr pisze:
poklikaj w rzeszy, u niemca łada jest bardzo popularna. B R


No tak to jest, bogaty Niemiec jeździ Ładą, Dacią bo to tanie, nowe i praktyczne auta, a dla Polaka to obciach - przeca żeby błysnąć przed sąsiadem to musi być Golf w tedeiku, choćby nawet 15 letni i klepany z przystanku.

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
Zgadza się większość ma kota na punkcie aut zachodnich.Ja od zawsze czyli od 23 lat używam tylko rosyjskie auta i tego nie zmienię.
Z niemcami to w ogóle się raczej nie dogadam za słabo język znam.Ale poszukam.

Znalazłem taki kalkulator opłat ( dla urzędów ) -
http://www.v10.pl/prawo/Sprowadzanie,samochodu,z,Niemiec,-,procedura,200.html

i trochę chyba drogo to wyjdzie
Dzięki i pozdrawiam


[ wiadomość edytowana przez: Hall9000 dnia 2013-07-21 09:13:22 ]

[ wiadomość edytowana przez: Hall9000 dnia 2013-07-21 09:27:03 ]
  
 

jakie auta do tej pory miałeś ?
  
 
Ja bym spróbował zadzwonić do dow-maxu. Skoro twierdzą, że są "oficjalnym wyłącznym importerem" to chyba powinni dać radę ją sprowadzić.

http://www.ladadowmax.com.pl/kontakt.php
  
 
Nawet nie wiedziałem że można w Polsce kupić nową łade. Myślałem, że tylko prywatny import, no oprócz nivy oczywiście.
  
 
Tu mas importera niemieckiego:łada niemcy
Ale skoro Czarek pisze że jest polski to zacznij od naszego. A swoją droga co wy widzicie w nowszych rosyjskich autach ciekawego?
Łada 210x, Samara i starsze nivy to mają jeszcze jakiś klimat sa to proste i dość wytrzymałe auta, natomiast te nowe to już jakiś kundel stylistyczno-techniczny i wcale niezbyt ładne (łada 2110) ani wytrzymałe. Nie bijcie tylko ale ja nie widzę prawie nic co by wiązało np 2104 z np. Kaliną kombi. Po prostu marka niecharakterystyczna, słabo dostępna w Polsce i wobec tego niezbyt tania. Osobiście nie widzę przesłanek żeby w przyszłości kupić sobie nowsze auto marki Łada .
  
 
Nie prościej dla Rosjan by było nieco przeprojektować 2107? Rosjanie uwielbiają kopiować i używać czyichś sprawdzonych rozwiązań, więc najlepiej dla nich, byłoby do 2107 zapodać perfekcyjne zawieszenie i hamulce z BMW E36, nieśmiertelne silniki VW 1.8, 2.0 i 1,9tdi, przeniesienie napędu coś na styl BMW, żeby tył był niezalezny i blachy cynkować, jak w Audi C2, C3? Do tego wzmocnić konstrukcję... fakt, że przybyłoby masy, ale to byłyby auta idealne, jeśli miałyby klasyczną bryłę. Popatrzcie na to w taki sposób: co byście powiedzieli na Borewicza ocynkowanego z niezależnym, profesjonalnym zawieszeniem i z 2.8VR6 pod maską? Każdy prawdziwy Polak by chciał takiego mieć!

Tak, wiem, że brzmię być może infantylnie, tudzież utopijnie, ale czy nie mam racji? Też by kosztowała tyle, co Granta, ale nie wyglądałaby tak mizernie, jak ona... z tymi mikrokółkami i sylwetką wyższą, niż szerszą. No i ten absurdalny przedni napęd. Nawet gdyby mi dali taka Grantę za darmo, to bym do tego nie wsiadł, tylko sprzedał w pipiripi i za kasę kupiłbym sobie używaną E46 2.0d w fajnym stanie.