Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Yakitaki autonogas Boat City | 2003-10-05 02:47:06 Nie wiem, jak z kwestią obciążenia cieplnego pierścieni, ale generalnie w ,,wyciskaniu'' mieszanki z zakamarków chodzi o uzyskanie jak najbardziej zwartej komory (zwiększa się wtedy sprawność silnika), oraz o zmniejszenie toksyczności spalin (a konkretnie zmniejszenie ilości niespalonych węglowodorów).
Jeśli zaś chodzi o zmniejszenie obciążenia cieplnego pierścieni, to na pewno robiło się myk pod postacią rowka na gładzi przed pierwszym pierścieniem -- jest to swoista bariera cieplna. Ale czy nadal się to robi? Nie wiem. K.Y. PS. Więcej o zasadach projektowania komór spalania tu (1) i tu (2). |
Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2003-10-05 10:34:46 Yakitaki - co to za książka ? |
Yakitaki autonogas Boat City | 2003-10-05 16:55:12 Tłokowe silniki spalinowe K. Niewiarowskiego.
K.Y. PS. Nie oddam ;> |