Jakie osiagi macie w 126 ze SWAP`ami??

  szukane wyrażenia:   swap
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chodzi mi dokladni o malce z silnikami 1100 i 900 z CC/SC...
napiszcie tez czy macie seryjna skrzynie czy inna...
a jak nie znacie osiagow to chociaz przyblizone...np z jakimi autami dajecie sobie rade...a z jakimi nie dajecie sbeie...
THX
  
 
A do czego to potrzebne? Poza tym mam wrazenie, ze o osiagach malarow 1.1 bylo juz wiele pisane. Zarowno Foertiego jak i moim... Chodzi o to, zeby nie prowokowac policji i takie tam... Powiem tylko, ze moj grubo ponad 150... na skrzynce od 700...
  
 
Mi wlasnie nie chodzi o V-max...bo i po cholere???
chodzi mi głownie o przyspieszenia...do 60...80...100km/h
  
 
hehe na maluchowskeij skrzynce z 1100 zastavy 2 bieg koncy si bardzo szybko a nie jest to mala predkosc niedlogo beda foty z obrotkiem i poszczeglonymi Vmax na kazdym biegu przy tych samych obrotach ale najpierw trza obrotek jakos podlaczyc
  
 
900ccm ma podobne osiągi do CC i SC 1.1
  
 
Co jest...w klubie tylko tyle 126 ze swap`em????
az mi sie wierzyc nie chce
  
 
Dołączam sie do postu Madcar'a: ma ktoś jakieś KONKRETNE pomiary
  
 
raczej duzo osob ma ale co zostanie jak wszystko sie zdradzi trzeba miec jakiegos asa w rekawie zawsze jakis zapas mocy zawsze
  
 
wnioskuje z tego ze swap nic nie daje...no moze poza tym 1,1...
z tego jednak wynika ze malca bedzie odstawic...w odstawke...
  
 
Cytat:
2003-10-04 00:49:41, Madcar pisze:
wnioskuje z tego ze swap nic nie daje...no moze poza tym 1,1...
z tego jednak wynika ze malca bedzie odstawic...w odstawke...



to czy cos daje, czy nie, przekonasz sie dopiero, jak go zrobisz
  
 
Cytat:
2003-10-04 00:49:41, Madcar pisze:
wnioskuje z tego ze swap nic nie daje...no moze poza tym 1,1...
z tego jednak wynika ze malca bedzie odstawic...w odstawke...



no to zobaczysz Madcar jak na światłach staniesz z takim malcem a więc tak miałem 900 i to miało ok 12 s do 100km/h (kosi sportinga jak chce) i ok 170 - 180km/h vmax (zależy od opon) i oczywiście z zapłonem tradycyjnym tj. bez ogranicznika obrotów, a potem miałem 1050 i osiągi pozostały te same gł z powodu dużo większej masy tego silnika, ale charakteryzował się znacznie większym momentem obr. pod każdą górkę na 4 biegu ciągnął, ale ogólnie polecam 900, mniejszy,lżejszy,żwawszy,osiąga wyższe obroty max. ogólnie bardzo dobry silniczek, a malan z takim motorem to już coś!!!!
  
 
a co z żywotnością takiego autka? skrzynia to średnio co ile tys kilometrów pada? ile razy trzeba zmieniać przegóby i zabieraki? hamuje to w ogóle z tych prędkosci? a łożyska? ...hm pytam z ciekawości bo i tak mnie nie stac na taki bolid.
  
 
Dołanczam się do pytania mojego poprzednika,
Bo jade oglądać takiego kaszla.
Kumpel chce kupiś i swojego Seata 850 (niepotrzebne
ale napisze to samo co FIAT 850).
więc takie pytania, a raczej odp. sie brzydadzą

Z góry dzięki
  
 
Seata oczywiście sprzedać [ale tego zapomnialem dopisać]
  
 
Cytat:
2003-10-04 19:48:12, ZAK pisze:
Dołanczam się do pytania mojego poprzednika,
Bo jade oglądać takiego kaszla.
Kumpel chce kupiś i swojego Seata 850 (niepotrzebne
ale napisze to samo co FIAT 850).
więc takie pytania, a raczej odp. sie brzydadzą

Z góry dzięki



za ile chce kolega go sprzedać ? i w jakim stanie jest ?
macie jakies fotki
pozdrawiam