Astrowa Niwiasta

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Przedstawiam świeżo zakupioną Nivke.
Samochód kupiłem okazyjnie ponieważ nie odpala mianowicie nie miał reakcji w ogóle na przekręcenie stacyjki. Jak się okazało po dzisiejszych oględzinach zapłon był dopiero po przekręceniu kluczyka na rozruch. Będę walczył i diagnozował co ją boli. Blacharsko nie jest żle droższe są w gorszym stanie. Bolą ja drzwi trochę progi i pas przedni wraz z tylna klapą ale to nic poważnego dla mnie.



  
 
No to zacznij od stacyjki.
  
 
A tak wyglądała moja po odświeżeniu.

Niva SzokoLady
  
 
Właśnie usiłuje sie do francy dostać. Wiesz jak ją wyjąć i czy masz jakis schemat podlaczenia do niej kabli bo widze jeden pin wolny jest
  
 
Skundlona ta niva tym orurowaniem i trochę tymi kołami

będziesz nią jeździł w terenie czy będziesz użytkował na co dzień ?
  
 
Cytat:
2019-01-28 22:09:20, Astro2107 pisze:
Właśnie usiłuje sie do francy dostać. Wiesz jak ją wyjąć i czy masz jakis schemat podlaczenia do niej kabli bo widze jeden pin wolny jest



Zdjąć obudowę "plastikową", odkręcić srubkę ustalającą stacyjkę, wcisnąć z lewej strony chromowany płaskownik i dawaj, powinno wyskoczyć.
  
 
Cytat:
2019-01-29 12:39:59, glod pisze:
Zdjąć obudowę "plastikową", odkręcić srubkę ustalającą stacyjkę, wcisnąć z lewej strony chromowany płaskownik i dawaj, powinno wyskoczyć.



Stacyjka w położeniu zapłon
  
 
Chromowanego płaskownika nie kojarzę ale żeby ją wyjąć musisz odkręcić wkręt ustalający i odpowiednio ustawić kluczyk żeby blokada się zwolniła.Przypuszczam,że to jest 1,7MPI i występowały w nich dwa rodzaje stacyjek na 6 i (chyba ?) 8 pin.Niedawno stacyjkę rozbierałem i przed odłączeniem przewodów gdzieś zapisałem ich przynależność do odpowiedniego styku w zeszycie.W razie czego znajdę i podam.Oczywiśćie tą naprawę rób przy odłączonym akumulatorze.
  
 
Niva do jazdy na codzień. Orurowanie obecne tez mi sie nie podoba ale to nie problem. Kola niestety sa od samuraja ale bede kupowal od nivy. Jest to 1.7 spi czyli jednopunktowy wtrysk bardzo bym prosił o te podlaczenia. Stacyjka ma dwie sruby z lewej i prawej. Bolec wciskam ale franca nie chce wyjsc zaraz bede walczył
  
 
Nie jestem pewny ale Niva na jednopunkcie może mieć inne połączenia przy stacyjce.Tak,faktycznie są dwie śrubki mocujące stacyjkę i stacyjka wychodzi w stronę kierownicy.W wolnej chwili napisz ilu pinową masz kostkę od stacyjki.
  
 
Dobra stacyjki sie pozbylem zamowilem juz nowa a stara rozebralem. Stacyjka 6cio pinowa.
  
 
U mnie też jest sześciopinowa.Nie mogę znależć zeszytu z zapisem który przewód pod jaki pin ale nie jest dla mnie problemem odkręcić plastyki od kolumny kierownicy.Jutro to zrobię.
  
 
Cytat:
2019-01-29 11:49:29, rennsport pisze:
Skundlona ta niva tym orurowaniem i trochę tymi kołami



Purysta się znalazł . Niva to kundel, Burek zapchlony jak wyjeżdża z fabryki. Gnojowóz taki
  
 
Koła są od Jimnego.Suzuki Jimny.
  
 
Zdjęcia jak od rasowego handlarza - na lawecie ;-D
Powodzenia w ogarnianiu!
  
 
Stacyjka wymieniona zaplon w normie. Tylko czemu mam 5 kabli na 6 pinow hmmmm. Ogolnie nie moge znalezc pradu na rozrusznik nie wiem nawet czy mams taki kabel. Chce wyjac rozrusznik i go sprawdzic bo ktos juz cos grzebal. No i znalezc wkoncu prad na rozruch. W stacyjce wiem gdzie jest ale co dalej hmmmm
  
 
A żeby było mniej handlersko wspólne fotki .
Ps: Siódemka znowu jako daily mam nadzieje że więcej saren nie będzie.



  
 
Dobrze, że chociaż na zdjęciach mogę pooglądać jak wygląda śnieg. U nas jest wieczorem, a rono już go nie ma.
  
 
U mnie juz tez cora cieplej za dnia topnieje a wieczorem wychodisz i modlisz sie zeby sie nie qyjeba*
  
 
A wiec. Rozrusznik wsadzilem z powrotem chce odpalac dupa paliwo cieknie do wtrysku az sie wylewa a nie kreci okazalo sie ze masy akumulatora nie przykrecilem. Rozrusznik podlaczony bezposrednio ze stacyjki do rozrusznika i bum nivka kręci. I na tym się kończy na chwile obecną nie ma iksry i prawdopodobnie nie dociera paliwo ale to zweryfikuje w niedziele.