Do posiadaczy Cariny 2.0+LPG

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Obok oczywiście jest wątek z Camry,ale to nie to.Ja bym się chciał dowiedzieć jak wam Cariny jeżdżą na LPG,czy jest zauważalny spadek mocy i prędkości max.Spalanie wiem,że jest trochę większe,ale jak to się sprawdza przy silniku 3S-FE.na jakim poziomie macie ustawione obroty,przy których się na gaz przełączy(myśle,że 2000 to troche za niskie).Serwis Toyoty w Opolu powiedział,że niebędzie mi już nic naprawiał w silniku,może mi jedynie tłumik wymienić.Powiedzieli też,że 20tyś.km na gazie asam do nich przyjade z głowicą,bo już będzie niedomagać.Jak to jest w tym aucie ze strzałami,czy puszka pęka,czy tylko zatrzask odleci,albo czy wogóle są podatne na strzały te silniki.Czy na benzynce autko jeżdzi tak jak przedtem,czy koputer łapie błedy na wskutek złej metody oszukania go.Mam silnik w idealnym stanie,niebierze oleju,zaworów niesłychać,potrafi spalić bardzo mało,jak również 10 też potrafi.Proszę wypowiedzcie się trochę,bo noszę się już z tym zamiarem bardzo długo i nieumiem się zdecydować.Głównie zależy mi na osiągach,ale niechcę inwestować 4tyś zł.
  
 
Hmmm ja mam silniczek 3S-GE na gazie jezdzi mi sie elegancko- jezdze dosyc dynamicznie, jezdze od 3 miesiecy na LPG i jak do tej pory mialem jeddnego strzala-ale to bylo na poczatku- jest zabezpieczenie i puszki ci nie rozwali- jedynie( w moim przypadku) jeden zaaczep puscil i tyle, palui mi przy mojej srednio dynamicznej jezdzie okolo od 9.5 trasa do 12 a maxa spalil mi 13 litrow przy wersji OES, co tu jeszcze hmmm standardowy jest moixer ale jak przerobisz sobie mixer-uderz do carinusa- to u mnie bhez tej zmiany byla roznica miedzy benzynka a LPG a teraz(po malych zmianach mixera) jest naprawde delikatna, obroty mam ustawione rzedu 1000-1100 by mi nie gasl poprosilem gazownikow by mi na takie podkrecili
  
 
3fse- od 1,5 roku na gazie , zrobiłem ze 30 tys km.
Na LPG przechodzi po uzyskaniu 500 obr ale w praktyce to mozesz ciagnąc i do 4000 obr i przełącza dopiero przy zmianie biegów.
Instalacja Lovato-2300 zł, nie miałem ani jednego minimalnego wystrzału, nie mam tez zadnego gwizdka na obudowie filtra.
Nie czuję zadnej róznicy czy benz czy gaz.
Max na LPG-200 km/h na benzynie 210km/h, do setki 10 sek z piskiem i z trójką zarówno na gazie jak na benz. Spalanie 7,5-11 LPG
Cy cóś jesce chces wiedzieć?
ps nie wyobrażam sobie jezdzic na benzynie.....
  
 
Oj ludzie ludzie.
Co chwila te same pytania. Chyba oczywiste jest ze bedzie wiecej palil i ze troche oslabnie ale nieznacznie - chyba ze zle dobrana instalacja.
Jesli chodzi o strzaly to mam 3 gwizdki zalozone z czego 2 na obudowie filtra ale jak na razie zadnego strzalu nie bylo. Jak instalacja gazowa bedzie zalozona w dobrym serwisie to nie ma prawa byc zadnych problemow. Sam silnik i instalacja el. musza byc po prostu sprawne.
Mam 1.6 ale idea jest ta sama w 2.0
I jak sie nie zastanawiaj tylko gazuj bo im szybciej tym ci sie szybciej koszt zwroci. No chyba ze ci nei zalezy na oszczednosci.
  
 
Cytat:
ps nie wyobrażam sobie jezdzic na benzynie.....


Oj ja tez bym zbankrutowal hehehe, u nie koszt instalacji poz anjomosci 1700zł, a jesli chodzi o V max to an gazie 210-jak na razie bo jeszcze autobanami nie jezdzilem po polsce a na benzynce 235km/h,
wiec gazuj gazuj!!!! Zwroci ci sie po paru nmiesiacach instalacyjka
Ja mam ustalone na przelaczanie an gaz 2000obr ale mozna ustawic
  
 
ile kosztują komplet kabli i świec do tego silnika.oczywiście z tych lepszych,bo to raczej trzeba by wymienić.Ja bym też zakładał dwa grzybki na puszce,bo tam jest duża powierzchnia,w innym aucie też mam 2 grzybki.
  
 
Cytat:
2003-10-24 13:23:08, faworyt pisze:
ile kosztują komplet kabli i świec do tego silnika.oczywiście z tych lepszych,bo to raczej trzeba by wymienić.Ja bym też zakładał dwa grzybki na puszce,bo tam jest duża powierzchnia,w innym aucie też mam 2 grzybki.



O kablach i swiecach tez juz bylo duzo pisane. Poszukaj.
Swiece nie platynki po ok 15 zl.
Kable to nie pamietam ale ja jeszcze u siebie nie zmienialem i jest ok.
  
 
W jaki sposób u was jest rozwiązane odcicięcie zasilania benzyną,po przejściu na LPG.Czy jest to odcięcie pompy paliwa przez przekażnik(raczej rzadkie),czy też zostało to rozwiązane poprzez wstawienie przekażnika odcinającego w elektryczny obwód sterujący wtyskiwacza,czy poprzez zastosowanie emulatorów wtrysku.Który z tych sposobów zdaje egzamin w 3S-FE.pytam,bo wiem,że różne metody gazownicy stosują,a niektórzy mogą niewiedzieć,a potem komputer od benzynki będzie mi błędy łapał.U mnie np.w Dodge'u świeci się lampka check engine,a silnik na benzynce potrafi czasami szarpać i ma zbyt niskie obroty i sądze,że poprostu gazownik się tu niepopisał.Natomiast jak to ma miejsce u was.


[ wiadomość edytowana przez: faworyt dnia 2003-10-24 13:40:12 ]
  
 
Cytat:
2003-10-24 13:38:34, faworyt pisze:
W jaki sposób u was jest rozwiązane odcicięcie zasilania benzyną,po przejściu na LPG.Czy jest to odcięcie pompy paliwa przez przekażnik(raczej rzadkie),czy też zostało to rozwiązane poprzez wstawienie przekażnika odcinającego w elektryczny obwód sterujący wtyskiwacza,czy poprzez zastosowanie emulatorów wtrysku.Który z tych sposobów zdaje egzamin w 3S-FE.pytam,bo wiem,że różne metody gazownicy stosują,a niektórzy mogą niewiedzieć,a potem komputer od benzynki będzie mi błędy łapał.U mnie np.w Dodge'u świeci się lampka check engine,a silnik na benzynce potrafi czasami szarpać i ma zbyt niskie obroty i sądze,że poprostu gazownik się tu niepopisał.Natomiast jak to ma miejsce u was.


[ wiadomość edytowana przez: faworyt dnia 2003-10-24 13:40:12 ]



Emulator wtrysku. Po prostu jedz do dobrego serwisu i masz po problemie.
  
 
Czyktoś z was jest ze śląska i montował gaz w gliwicach na pszczyńskiej 12 ?
  
 
Cytat:
2003-10-24 13:49:36, faworyt pisze:
Czyktoś z was jest ze śląska i montował gaz w gliwicach na pszczyńskiej 12 ?



Człowieku, ależ Ty zadajesz pytania

Jak tak dalej pójdzie, to przyjedziemy do Ciebie wszyscy na zlot w okolicach zamku w Mosznej i wszystko Ci wytłumaczymy i pokażemy na miejscu.
  
 
Ależ ja jestem dociekliwy.Po co masz mi to tłumaczyć w okolicach zamku w mosznej,lepiej mi to napisz.Ja to póżniej pokaże gazownikowi na papierze zgromadzone w jedną całość i będe miał bardzo dobrą instalacje.Mojej dociekliwości już niezmienisz,takie forum jak to,to dla mnie strzał w 10.
  
 
Zlot w mosznej? hmmmmmmmmm....
  
 
Cytat:
ile kosztują komplet kabli i świec do tego silnika


hmmm polecam platynowe- sa drogie ale starczajaj na 100tys.km.
i moim zdaniem warto,
  
 
kolega jest bardzo docielkiwy- poszperaj w archiwum tego jest mnostwo na temat gazu doslownie wszytsko mozna znalezc
  
 
Archiwóm niezapokoiło moich rządzy.Jeżeli ktoś coś będzie ciekawego chciał tu napisać to przecież nic się niestanie.Carina GTI,ciekawe,czy twoja idzie na gazie lepiej niż moja na benzynie.


[ wiadomość edytowana przez: faworyt dnia 2003-10-24 14:30:17 ]
  
 
hmmm jest tylko jeden sposob by sie przekonac... jedyneczka dwojeczka, albo jakis wolny pas, ajk bvede krazyl po okilcy to dam znac to sie spikniemy
  
 
A moja dziewczyna nam fachowo machnie do startu.pozdrawiam
  
 
spoko damy rade heheh nos problemos, tez jestem ciekaw bo roznica w konikach jest, ale w momencie obrotowym jedynie kilka Nm
  
 
Cytat:
2003-10-24 14:27:46, faworyt pisze:
Archiwóm niezapokoiło moich rządzy.Jeżeli ktoś coś będzie ciekawego chciał tu napisać to przecież nic się niestanie.Carina GTI,ciekawe,czy twoja idzie na gazie lepiej niż moja na benzynie.



Eeee... słabo szukasz albo nie doczytujesz. Sam opisywałem swoją instalkę kilka razy i Benezis to samo. Chcąc odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania trza by niezły poradnik napisać
1. Zestaw IIgen - Leonardo + czujnik temp., klapomikser (nie musisz dawać gwizdków), emulator (nie jakieś tam odcięcia ! )
Do tej pory (ok. 40kkm) ten zestaw jest niezawodny.
2. Nie wierz w pieprzenie serwisu o głowicy.
3. 2000obr/min jest ok. do przełączania na gaz.
4. Strzałów kilka miałem - bez żadnych konsekwencji.
Krótko, treściwie, na temat.
Jak chcesz, to mogę Ci zarekomendować gazowników w Krakowie
Pozdro.


[ wiadomość edytowana przez: Perzan dnia 2003-10-24 23:52:03 ]