Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
AGRUPA fiat 126 WARSZAWA | 2003-11-03 14:07:10 WITAM!!!
POSZUKUJĘ MATERIAŁÓW, ALBO KOGOŚ KTO ROBIŁ SOBIE UNIBOL (TZN. ZAMIAST TULEJI METALOWO GUMOWYCH ZROBIŁ TULEJE TYLKO METALOWE) DO WACHACZY!!!! |
Walezy Fiat 131, Subaru Imp ... Czyżowice | 2003-11-03 14:50:28 mialem takie w polonezie a teraz zrobilem do fiata 131. nie ma z tym wiekszych problemow. najpierw trzeba isc do sklepu z lozyskami, tam szukamy lozysk slizgowych(nie wiem jaka jest fachowa nazwa) stalowo stalowych, najlepiej uszczelnianych. w poldku zamiast tulejki seryjnej wsadzalem lozysko PGA 16(Iskra), jest szerokie na 10mm wiec na reszte zalozyc trzeba dystanse. polewej i po prawej wciskamy tulejki zrobione z seryjnej tulei gumowej. Sruby naturalnie mocne, u mnie byly 16mm 10.9 wytrzymalosc. jako ze kulka w lozysku miala szerokosc 14mm wiec aby wachacz nie latal to byly dorobione dwie male tulejki 16mm wewn i o szerokosci:
2*tulejka+szerokosc kulki w lozysku=szerokosc seryjnej tulejki wewnatrz opis moze skomplikowany ale zasada jest prosta. w mirafiorce przerobka byla banalna, obcinam wachacz, gwintuje otwor na szpilke 16mm, daje dwie kontry i lozysko zabudowane z gwintem 16mm, skrecam to i ustawiam od razu dlugosc wachacza dowolnie.fotki mam ale beda dostepne troszke pozniej. |
MAGNUM 125 Reda | 2003-11-03 18:58:04 chętnie zobaczę te fotki. i od razu pytanie- co z łozyskami na piaście? nie dostają za szybko po dupie?no i czy konstrukcja belki w miejscu gdzie jest wachacz przykrecony nie zacznie się rozłazic/pekać ? chodzi mi oczywiście o fiata/poldka . |
Walezy Fiat 131, Subaru Imp ... Czyżowice | 2003-11-03 20:36:53 fotki wachacza z fiata 131.
wiecej innych na Moja strona belka moze peknac. ale to i tak nieistotne bo jest wzglednie tania a poza tym to sie stosuje do sportu a tam przebieg nie gra roli.Lozyska nie wiem czy padaja, ja nigdy nie wymienialem, a w miedzy czasie robilem z 7 remontow silnika. [ wiadomość edytowana przez: Walezy dnia 2003-11-03 20:37:35 ] |
Strongi Subaru Impreza STI Warszawa | 2003-11-04 00:16:06 A jak zrobić uniballe w drążkach kierowniczych??? |
Walezy Fiat 131, Subaru Imp ... Czyżowice | 2003-11-04 13:09:46 nie wiem czy ma to wiekszy sens, w koncy drazki maja raczej sztywne polaczenie a o to przeciez chodzi. ale nie wiem jak, sam nigdy nie robilem tego. |
Strongi Subaru Impreza STI Warszawa | 2003-11-04 14:00:37 Sens jest taki że uniballe w drążkach kierowniczych dają wiekszą precyzję i są o wiele wytrzymalsze od normalnych drążków. |
Strongi Subaru Impreza STI Warszawa | 2003-11-04 19:00:57 To znaczy ja to wogóle myslę nad mcphersonami z przodu |