Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-11-16 01:39:38 No mi sie wydaje, że sam już sobie odpowiedziałeś na to pytanie. Polecam zrobić testy na sprężanie i wszystko będzie jasne!! |
Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2003-11-16 09:42:34 no Rino muszę cię niepocieszyć najprawdopodobniej od poszły pierścienie albo zrobiły się garby na gładzi cylindra . Sprawdź sprężanie to po pierwsze a po drugie odkręć denko filtra, zagrzej silnik i zobacz co ci leci z odmy olej, biały dym ? Jak olej to cię czeka mały remoncik . |
KLOCEK F&F Sympatyk fiat 128 Lublin | 2003-11-16 14:39:12 u mnie jak robiłem silnik to tłoki tak spuchły że nie mogłem wyjąć pierścieni
potem jak wyjąłem pierścienie rozpiłowałem troszkę rowki i założyłem nowe pierścienie i to był błąd po pojeździłem trochę i posypały się przegrzane wcześniej tłoki , no i silnik był znowu do roboty |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2003-11-16 14:52:47 kiedy przegrzejesz silnik pierscionki sie rozhartowywują i potem juz nie trzymają kompresji.zrob kompresje i bedziesz wiedzial |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2003-11-16 17:50:45 dobrego silnika za takie pieniądze i tak nie kupisz więc...a tak to wiesz co masz zrobione |
Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2003-11-16 23:38:47 Jak już leje sie olej to jest szczerze nieciekawa sytuacja. Bo po rozebraniu silnika może sie okazać że nie będzie to taki pół remont . Jak już pisałem może być uszkodzona gładź cylindra, przynajmniej u mnie była taka sytuacja i wtedy będziesz musiał rozebrać silnik i dać blok do szlifu. A wtedy tłoki o innym wymiarze, a to juz koszta. Pozniej jak silnik rozebrany to przy okazji robi sie znów coś i wychodzi remont . Ale najpierw rozbierz silnik zobacz co sie stało i później będziemy radzić co robić. Bo w najgorszym wypadku wsadzisz sobie DOHC co za ból. |
kasztan Polonez 1,5 SLE+lpg kraków, cieszyn | 2003-11-17 14:53:56 A może tylko usmażyło uszczelniacze na zaworach?
Wtedy koszt =12zł |
Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2003-11-17 18:49:03 w silniku AA ( normalny) sprezanie 9.2
w silniku AB ( wzmocniony ) sprezanie 9.5 |