Silnik 650ccm chłodzony cieczą...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Do sprzedania jest taki OBR silniczek. Co o nim sądzicie?
  
 
trzeci post na tym forum dwa są w dziale sprzedam kupie

niebawem na stronce ukaże sie artykuł na temat tego silniczka


[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2003-11-19 08:32:58 ]
  
 
No artykół to by sie przydał!! Nie ma co, ale mnie bardzo ciekawi jak "to" wygląda i jak rozwiązano owe chłodzenie wodą. Może ktoś miałby możliwość zrobienia kilku zdjęć i napisania kilku słów na temat tego silnika!!
  
 
zdjęcia są na forum.tuning.pl w dziale "forum fiata" czy coś takiego.
  
 
No dobra ale nie każdy jest zapisany na tamto forum więc moglibyście po ludzku coś napisać, a nie od razu że już było i nara.
  
 
Zdjęcia widziałem i pełen respect Naprawde nieźle pomyślane, no i fajnie rozwiązane. Ciekawi mnie tylko na ile daje sobie radę to chłodzenie i jak wygląda sprawa oleju i jego chłodzenia. No i pytanko?? Gdzie zamocowana jest chłodnica??
  
 
LINK DLA STRONGIEGO teraz lepiej ??
  
 
Akurat ja już widziałem te zdjęcia. Tylko że McQueen rzucił ten temat żeby się coś dowiedzieć o tym silniku. I ja też jestem ciekaw bo na tamtym forum nie ma praktycznie nic poza tym że ktoś chce go sprzedać.
  
 
Cytat:
2003-11-20 14:31:22, simon_pg pisze:
Gdzie zamocowana jest chłodnica??



Z przodu oczywiście
  
 
Witam

bardzio mnie ciekawi ten silniczek. Ktoś pytał gdzie była chłodnica.
Moim zdaniem - jeżeli ten silniczek robił OBR to chłodnica mogła być tak jak w Bisie - w komorze silnika.

Ale swoją drogą - zobaczcie jak mały silniczek się robi - i ile miejsca w komorze - jak by się uparł to nawet koło zapasowe by umieścił - zyskał by na tym bagażnik - nie 105 a 205 litrów

Aha jeszcze jedna rzecz - nie były by problemu z instalacją gazową
  
 
Witam

bardzio mnie ciekawi ten silniczek. Ktoś pytał gdzie była chłodnica.
Moim zdaniem - jeżeli ten silniczek robił OBR to chłodnica mogła być tak jak w Bisie - w komorze silnika.

Ale swoją drogą - zobaczcie jak mały silniczek się robi - i ile miejsca w komorze - jak by się uparł to nawet koło zapasowe by umieścił - zyskał by na tym bagażnik - nie 105 a 205 litrów

Aha jeszcze jedna rzecz - nie były by problemu z instalacją gazową
  
 
Koła zapasowego nie wsadzisz z tyłu. Ja mam od groma miejsca w komorze obok silnika. Problem jest taki że koło nie chce przejść przez otwór do komory silnika. Może jakoś przy tym silniku by przeszło pod kątem ale przy 900tce odpada.