Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Darus TOYOTA DRIVER Lexus IS300 Wrocław | 2003-12-04 10:29:43 Crit czuje podpierdułke heheh
Ty zamiast sie wypowiadac mysl, mysl.. heheh dobrze wiesz o czym |
CarinaGTI TOYOTA DRIVER Yaris & GAZ69 & Hilux wrocław/DTR | 2003-12-04 10:44:00
heheh a ja biore swoje zabawki i ide do swojej piaskownicy |
tokairika MR2 warszawa | 2003-12-04 10:47:47
Hmmm, jaki ja mogę mieć silnik? Najlepszy 3S-GE (wolałbym GTE ale jak się nie ma co się lubi.....) 157 KM, 91r. Co bym chciał, sam nie wiem, wszystko zależne by było od kosztów modyfikacji. Ale też nie chciał bym takiej przeróbki po której skrzynia by poszła w świat, półosie by się ukręciły, itp. Nie wiem czy 200-220 km z tego silnika to jest dużo czy mało, czy podzespoły wytrzymają Doradz coś, proszę. Pozdrawiam |
Crit | 2003-12-04 10:49:46
Spokojnie ja cały czas myślę, i dam radę Już wiem jak to zrobić aby działało jak trzeba na paliwie 99, efekty będą mniejsze anizeli w japan, ale i tak będzie zamiatało Wiecej nie napiszę hi hi będzie niespodziewajka |
agrzele Carina 2.0 E liftback Łódź | 2003-12-04 11:47:53 To dla mnie 250KM skoro już rozdajecie...
a tak na serio to bardzo ciekawy temat więc piszcie dalej |
Darus TOYOTA DRIVER Lexus IS300 Wrocław | 2003-12-04 11:51:48
To do mnie ? ja mysle hiih |
RobertR Celica GT Warszawa | 2003-12-04 13:04:23
Tyle że wkładasz do samochodu dodatkowe kilogramy i potem musisz wydać dodatkową kasę, że by te kilogramy rozpędzić. Jeśli zakładasz gaz, to cała reszta jest tylko na pokaz i dla poprawy samopoczucia i odchudzenia portfela. Prawda jest taka: albo ekonomia, albo tuning. -- r |
CarinaGTI TOYOTA DRIVER Yaris & GAZ69 & Hilux wrocław/DTR | 2003-12-04 13:09:27
to ja was pogodze- na przystawke sportowa inst. gazowa za jedyne 5000zł i jedzie lepiej niz na benzince |
Crit | 2003-12-04 14:37:26 tokairika jak ustalę kilka drobiazgów w różnicy pomiędzy 156 koni a pozostałymi i wersjami turbo to napiszę jak bym to zrobił, oczywiscie to potrwa ponieważ uzyskanie niektórych danych wymaga akrobacji
Ogólnie można iść w wysokie obroty i bez turbo, albo odrazu turbo, przy soft doładowaniu będą niskie koszty bo zostaną seryjne tłoki i inne części a moc napewno dojdzie do 200 bez problemu, o skrzynię się nie obawiaj wytrzyma i to dużo więcej. Postaram się napisać większy tekst o tym co i z czym połączyć i jak to zrobić, co wymienić albo przerobić. Tak czy inaczej konkrety będą wymagały sprawdzenia, bo nie chciałbym doradzić czegoś na co wydasz kasę i jeszcze silnik wybuchnie. |
Crit | 2003-12-04 15:05:21 oto przykład dla porównania i jako podpowiedź w co się bawić (oba silniki totalna seria):
3S GE 200 koni przy 7000 obr 152 Nm przy 6000 obr 3S GTE 200 koni przy 6000 obr 200 Nm przy 3200 obr oba silniki są super, pierwszy N/A ale chodzi jak kosiarka i wkręca się totalnie, drugi to taki spokojny ale znacznie silniejszy. Jak to zrobili ? a no pierwszy jest VVT-i, to właśnie coś takiego albo bardzo podobnego wykresy były wcześniej, tylko aby motor kręcił się ponad 8000 obr to wymaga wydania sporej kasy na części, aby zrobić turbo wystarczy dostać używane te części jakie ma model turbo i poskładać. Generalnie można dogonić mocowo silnikiem N/A silnik Turbo ale kosztem obrotów i sprężania, materiały będą musiłay być lekkie i bardzo dokłądnie zrobione, a to rozbija się o kasę, przy turbo cena jest niższa. Przy zabawie hardcore trzeba mieć najmocniejszą wersję N/A i zamontować turbo, bez ogromnego doświadczenia, zaplecza sprzętowego i kasy nie polecam zabawy, bo to już jest coś z pogranicza sportu wyczynowego. Coś jak to: Corolla 419BHP AND 370 LB/FT TORQUE @ 1.6 BAR BOOST. QUARTER MILE 11.63 @ 117 MPH,0-60 IN 3.65 SECONDS całkiem spoko wynik prawda ? |
agrzele Carina 2.0 E liftback Łódź | 2003-12-04 15:21:17
Prawda jest taka, że ilość kasy na paliwko masz ograniczoną, więc albo 3.0V6 + LPG, albo 1.6 benzynka. Jak kto woli, ja wybieram to pierwsze |
agrzele Carina 2.0 E liftback Łódź | 2003-12-04 15:56:45 Zobaczcie to www.gekocars.pl i Opel Vectra. Gość nieźle osiągi poprawił i to bez większych ingerencji w silnik. Niezły przyrost elastyczności |
tokairika MR2 warszawa | 2003-12-04 16:05:17
Wielkie dzięki i czekam z niecierpliwością na szczegóły. Pozdrawiam |
CarinaGTI TOYOTA DRIVER Yaris & GAZ69 & Hilux wrocław/DTR | 2003-12-04 16:25:14 hmm ja etz bede czekal heh |
agrzele Carina 2.0 E liftback Łódź | 2003-12-04 16:27:42 Ja niestety mam FE, ale też chętnie przeczytam |
carinus TOYOTA SPEC Lexus IS 200+UAZ 469 lubuskie /Belgia | 2003-12-04 21:40:24 Dla mnie tuning nie oznacza podnoszenia mocy w nieskonczonosc z prostej przyczyny iz nie rozpedzam sie do kosmicznych predkosci.Samochodu uzywam do jazdy na codzien a nie tylko do wyscigow i dlatego jazda nim musi mi sprawiac przyjemnosc.Jak silnik 3SGE widzi górke to juz sam zwalnia i jak tu jechac.Dlatego nie dziwcie sie ze postanowilem zwiekszac moment a nie moc.
Nie sztuka jest nasmiewanie sie z instalacji LPG ale zrobienie jej tak zeby chodzila nie gorzej od benzyny.Nie kazdy spi na pieniadzach. Tak czekam az Crit cos wymysli i nie moge sie doczekac. |
Deeno TOYOTA DRIVER Toyota Carina E XLi Łódź | 2003-12-05 08:28:07
Zgadzam sie calkowicie z tym panem |
Crit | 2003-12-05 08:49:40 no jeszcze się chłopaki obraźcie bez przesady, ja nikomu dowalić nie miałem zamiaru, faktem jest że na gazie jest ekonomicznie, i że mozna mieć szybsze autko bez rezygnowania z LPG, ja tak napisałem mając na myśli tuning przez duże T, gdzie staramy się uzyskiwać minimum 120 koni z litra, a wtedy jazda na LPG może być niemożliwa.
Zrobienie szybkiego auta na LPG to tak naprawdę walka o to by było jak w serii na benzynie, a to że jest możliwość podkręcenia na gazie mocy to też prawda, ale ma swoje granice, i to bliższe anizeli benzyna. Nadal zbieram info o zmianach do zrobienia w silnikach seri 3SG agrzele masz bardzo podobny motor, i jeśli trafisz wersję GE to kup, swap będzie banalnie prosty w Twoim przypadku. |
Iceman Toyota Corolla Warszawa | 2003-12-05 08:50:25 Carinus masz racje, sztuka to zrobić silnik i cały samochód tak żeby nam pasował.
Instalacja gazowa, może okazać sie niodzowna, jak wejdą w życie te Biopaliwa bo pewnie zdrowszy bedzie dla silnika gaz. Poza tym jak penie wiecie jeżdzimy na momeńcie obrotowym, to on jest odpowiedzialny za to jak szybko sie zbierasz i jak elestyczny jest silnik. Wiec podnoszenie samej mocy bez dbania o odpowiedni przebieg momentu bardziej pogorszy osiągi niż je poprawi. Co do ekonomiki jazdy, to zauważcie ze jeżeli poprawiamy silnik zwiekszając jego sprawność to i zwiekszamy jego osiagi a co za tym idzie mniej wciskasz pedał zeby osiągnąć tą samą prędkość i takie samo przyspieszenie. Teoretycznie powinniśmy zuzywać mniej paliwa no właśnie teoretycznie, bo po każdej zmianie znowu korzystamy z pełnej mocy !! |