Problem [Dellorto 40drla]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
udało mi się zdobyć kolejny taki gaźniczek z tym, że ten w troszke gorszym stanie więc zabrałem się do czyszczenia a tu psikus nie moge wykręcić jednego z wkrętów regulacyjnych (foto w profilu) a szkoda bo poza tym gaźniczek OK... próbowałem WD40 i tym podobnych specyfików, nawet coca-cole i nic, ani drgnie
może macie jakieś sposoby na tego typu przypadki?
z góry dziękuje za pomoc!
pozdro.

[ wiadomość edytowana przez: Lunatic dnia 2003-12-04 15:05:36 ]
  
 
czetałem że jest takie "urządzenie" wyglądające jak śrubokręt i waląc w niego młotkiem "to" odkręca/dokręca śruby/wkręty.
myśle że tym dasz rade tylko skąd takie wziąć??
może jakiś profesjonalny warsztat (np. motocykli)
a tak poważnie to dobrze dopasowany śrubokręt i lekko młotkiem popukać (najlepiej we dwie osoby) i jednocześnie odkręcać.
sposób j.w. tylko home made
  
 
Można sprubować grzechotką.To znaczy założyć na grzechotke końcóke 6,5(z tego co pamietam)zasadzić na nią końcówke ala śrubokręt i jazda.Musisz mocno dociskac i powinno puścic.Ważne abyś dobrał idealną końcówke
  
 
Dokladnie taki sam problem miał schwepes u siebie w gaźniku i również nie dało się ruszyć tej śruby regulacyjnej odpowiadającej za sklad mieszanki. Próbowaliśmy wszystkiego ! a śruba i tak została i gwint na śrubokręt wogóle się zniszczył. I trzeba było jechać do tokarza i rozwiercić tą śrubkę odp. wiertłami i wypadła w kawałkach . Noooo..i później trzeba kupić nową, z czym jest ogromny problem !
  
 
no to w takim razie musze jednak udać się do tokarza, tego właśnie się obawiałem bo testowałem i w/w śrubokręt i grzechotkę...
to napewno wkręt regulacji składu mieszanki?
Koniu, jeśli jeszcze wam potrzeba to moge się zapytać odrazu o dwie sztuki...
  
 
Cytat:
2003-12-04 20:27:35, Lunatic pisze:

Koniu, jeśli jeszcze wam potrzeba to moge się zapytać odrazu o dwie sztuki...



W sumie teraz nie trzeba bo poprzednie, gaźniki zostały sprzedane. Kto wie może w przyłości będą potrzebne to się odezwiemy !
  
 
Hello!
Nie wiem czy to ja czasem nie jestem NOWYM posiadaczem tych gaznikow z wiercona sruba regulacyjna w dellorto od schwepesa!

Niestety ten co to wiercil, zjechal gwint - Totalnie spartolil robote! musialem rozwiercac na wiekszy, i szukac SUPER drobnozwojowego gwintownika.
I znalazlem! Reszte dokonal tokarz - dorabiajac nowa srubke o wiekszej srednicy!
Ja polecam cos w stylu pneumatycznego srubokreta, albo takiego co jak sie go mlotkiem stuka od gory, to sie kreci - tak sprobowac to zrobic.
Mozna jeszcze nawiercic srubke, i kupic DOBRY(na prawde dobry-za razem drogi niestety) wykretak(lewy gwint) i tak sprobwac to wykrecic!
Polecam oddac to fachowcom, bo jak sie zbyt duza dziure wywierci pod wykretak, to mozna gaznik peknac podczas wykrecania.

Poza tym, sa gdzies zaklady regeneracji gaznikow, ktore rozbijaja ultradzwiekeim kamien z gazniorow, to powinno pomoc.
Nie wiem jak jest w DRLA, ale w DHLA dellorto, to trzeba miec zgrane jeszcze dysze, gardziele i rozpylacze!
Jak dysze dorobi dobry tokaz,(no prawie kazdy-biorac pod uwage setne czesci milimetra) tak gardzieli i rozpylaczy nie ma nawet mowy.(a jak jest to niech mi powie kto?)

Jesli chcesz zalozyc dwa na raz gazniory, to musisz miec pewnosc 100% ze w obu gaznikach masz te same podzespoly(dysze gardziele , rozpylacze) oraz ze pasuja one do Twojego silnika.
Z doswiadczenia wiem ze 2 Dellorto 40" wymagaja zgrzebanego silnika, i szybszego walka- przynajmniej do lady!!!

Ja wlasnie co wstawilem na dobre 2 Dellorto 40"

wczesniejsze proby mozna poogladac tu:

Lada 2107 Tuning - Dellorto 40 DHLA - Krzysztof-Fleszer !

Pozdrawiam i zycze powodzenia-
p.s aaa nop i kolektory dolotowe to podstawa!
  
 
z tego co widze to powinna byc to ta sama srubka co u mnie w dhla!
Jesli uda Ci sie ja wykrecic kosztem zniszczenia- to spoko- mam taka w zapasie(nominalny gwint) - dogadamy sie jak bys potrzebowal-pod warunkiem oczywiscie ze to ta sama co u mnie!
Wez i zrob zdjecie takiej srubki, to ci powiem czy to ta co ja mam, czy nie!
  
 
a oto fotki problemu:


i takiego jeszcze króćca potrzebuje:
  
 
srubka podobna-na 90% to ta sama, ale krociec? od czego? ja chyba nie mam takiego.
JAk zrobie zdjecie to porownam moja srubke z Twoja.
  
 
Cytat:
srubka podobna-na 90% to ta sama, ale krociec? od czego? ja chyba nie mam takiego.
JAk zrobie zdjecie to porownam moja srubke z Twoja.


Z góry wielkie dzięki, ratujesz mi życie ten króciec znajduje się zaraz obok tego wkrętu...

[ wiadomość edytowana przez: Lunatic dnia 2003-12-05 23:15:08 ]
  
 
Spoko spoko, nie wiem czy to na 100% ta.
Sprawdz w moim profilu znajduja sie skany mojej srubki, wtedy mi powiesz czy taka ci potrzebna czy nie. Moja jest do DHLA-moze w katalogu dowiesz sie czy to te same.
Krucca nie mam, i nie wiem do czego on jest!

Proponuje zmierz swoja srubke- tj jaki ma gwint 6,7,8??? dlugosc i po jakiej dlugosci od dolu sie konczy"szpilka"
  
 
wymiary tj. na fotce (mniej więcej bo suwmiarki nie miałem pod ręką i linijką mierzyłem )... na pierwszy rzut oka są takie same... a ten króciec to do czego służy
  
 
Yo- z lekkim opoznieniem- ale spoko spoko, nei zapomnialem!
Wiec - moja srubka na linijke, ma te same wymiary co podales- ale powiedz mi jeszcze jaka ma srednice? tj, jaki gwint- 7 czy 8???
Bo ze zdjecia wyglada grubiej jak moja- ale to moze tylko zludzenie!
Jak cos to wal na priv!!! - dogadamy sie co i jak