Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kirck ryki | 2003-12-16 20:31:47 WIE KTOS JAKIE KATY I WZNIOS MA WALEK KALUZY 656 CO TRZEBA ZROBIC W SILNIKU ZEBY OSIAGNAC NAJLEPRZE EFEKTY I CZY WARTO . WIE MOZE KTOS ILE KOSZTUJE NOWY |
jozekmj Zębowo | 2003-12-16 21:53:46 jedno jest pewne - musi sie krecic
Ciezko cos o nim znalesc. Szkoda ze Kaluza niema jakiejs Stronki. A moze sie myle ? |
kirck ryki | 2003-12-16 21:58:29 jedno co znalazlem o tym walku to to ze GARII mial taki walek w swojm potworku |
Madcar F&F Sympatyk BMW e30 330i `84 / 1 ... Toruń | 2003-12-16 22:42:38 kaluza juz nie zajmuje sie maluchami...jesdynie walki robi....i to tez tylko na zamowienie..na 555 trzeba czekac ok 2-3 tygodni
656...to walek mocniejszy( w sensie gory) niz 555...ale jest jeszcze mocniejszy...a nawet jeszcze dwa nowy 555 to koszt ok 350zł...wiec 656...pewnie z min 400zł |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2003-12-17 15:36:56 Nie chce być tu przemądrzały, ale myśle że taki wałek to wyższa szkoła jazdy.Silnik musiałby byc idealnie wyważony,złożony na nowych częsćiach,aby wpełni wykorzystac zalety takiego wałka trzebaby było wsadzićwiększe zawory,mocno spręzyć silnik(porobic paznokcie na tłokach), zrobić coś z chłodzenimem silnika bo przy takich obrotach na których ten wałek pracuje szybko sie silnik spoci, korby niurywki pewnie teżby się przydały.Gaźnik maluchowski raczej tu już nie wystarczy.Mysle że to tylko namiastka modyfikacji.Kupiłem kiedyś wałek do malucha sprzedawany jako 385.Nieuświadomiony wsadziłem go do około 30 konnego silnika.Silnik po prostu wogóle nie jechał!Po jakimś czasie jak wałek został wyjęty i przyjrzałem się mu okazało się że nie ma numeru tzn. numer ewidentnie był zatarty jakąś szlifierką.Darallye wział go ode mnie i okazało sie ze był to jakiś cholernie mocny wałek .Historyka ma pokazać że aby taki wałek wsadzić i aby to jeździło trzeba zaawansowanych modyfikacji, a taki wałek nie nadaje się na ulice |
Mirek-Rally Łada 2105 Rybnik | 2003-12-17 16:45:36 Witam!jak najbardziej zgadzam się z poprzednikim, do 656 trzeba mieć naprawdę dobrze "dłubnięty" silnik. Pomijam kwestię tego, że trzeba WSZYTKO mieć na NOWYCH częściach! Wał najlepiej bis, lub wyważona seria, korby oczywiście najlepiej nieurywki, głowica min. 3mm, co do zaworów to akurat myslę, że niekonieczne "duże", gaźnik minimum seria solidnie przygotowana do sportu i bardzo lekkie, wyważone koło zmachowe, itp., itd...! Nie polecałbym tego wałka do codziennej jazdy...no i trzeba liczyć się z tym, że żywotność silnika napewno nie będzie zadowalająca! |
Garii Ford Escort VII Częstochowa | 2003-12-18 10:08:38 555 ma ciag w całym zakresie obrotów ( napewno nie idealny przez cały zakres )
To określenie jest właśnie do 656..... |
snail F&F Sympatyk 126 Sosnowiec | 2004-08-23 17:38:10 to jak jest z tym 555 ? co trzeba miec grzebniete i czy nadaje sie na rajdy i na ulice (zeby na rajda dojechac) |
Madcar F&F Sympatyk BMW e30 330i `84 / 1 ... Toruń | 2004-08-23 19:11:51 oczywiscie ze sie nadaje...
trza tylko odpowiednio go "zestroic" nie anpisze jak... bo nawet jak kalzua mi doradzal..to potem i tak trza bylo inaczej wsio ustawiac...zestroic trza na swoim wlasnych dosciadczeniach..metoda prob i bledow ja walczylem kiedys ze swoim pol roku |
snail F&F Sympatyk 126 Sosnowiec | 2004-08-23 19:39:07 zestroic to znaczy co? przesuwać rozrzad w lewo lub w prawo zaplon ustawiać?? a jak mam elektroniczny to co mam zrobic? bo niewiem czy sens zbierac kase na jakis walek, czy to cos da tak na 100% |
DaymoN Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2004-08-23 20:18:49 Pod wałek to zrób silnik a nie zapłon tylko. A o przygotowaniu tego to było z 100 razy. 656 jest bardzo hardcore wałek, a przeróbki podchodzą pod A-grupe ze wskazaniem na minimum 700ccm, najlepiej 850ccm. Chodzi wtedy poezja. Tak zwany projekt "Pszczółka" bądź "Laleczka". Pozdrawiam. |
Madcar F&F Sympatyk BMW e30 330i `84 / 1 ... Toruń | 2004-08-23 20:33:59 zestroic..czyli min dopasowac nastawy gaznika...byc moze fazowac walek..ustawienie kata wyprzedzenia zaplonu..byc moze przyda sie zmiana odwaznikow w aparacie..u ciebie byc moze nic nie da sie zrobic...
widzisz ile jest tych moze...byc moze?? strasznie trudna sprawa... w dlubanym EL`u...lepiej wywalic nanoplexa..i wsadzic zwykly aparat..takie moje zdanie |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-08-24 07:28:51 No to ja w takim razie znów ponowię temat i KUPIĘ 555;] Od zaraz!! |
xtr7 pszczyna | 2009-09-21 20:57:09 odgzebuje kotleta,wie ktoś jakie czasy otwarcia i zamkniecia ssania,oraz wydechu ma ten wałek?? narazie wiem ze kat miedzy krzywkami to 110st. i czy warto inwestowac w ten wałek?? |
cichy_b0b F&F MEMBER Fiat 126p/ Clio RS 1 ... Poznań | 2009-09-21 21:18:27 110 stopni miedzy krzywkami ma wałek "6 110 6" |
16piotrek krosno | 2009-09-23 16:58:27
Warto |