[126] hamulce, hamuje prawa strona

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam!

wczoraj zauwazylem calkowity brak plynu w zbiorniku. okazalo sie ze pompa przepuszcza w miejscu styku z pedalem, caly plyn wozilem w kabinie. pompa juz wymieniona, przewody przeplukane i przedmuchane, wszystko zlozone i odpowietrzone.
hamuje juz dobrze z tym ze prawa strona zdecydowanie lepiej. prawy przod dawno zablokowany gdy reszta dopiero zwalnia. zawsze prawy przod mialem "najmocniejszy" ale dzis zachcialo mi sie miec mniej wiecej rowno. jest to wogole mozliwe?

ps: w ostatnich miesiacach nowe cylinderki, szczeki, rozpychacze, toczone bebny.

[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2005-11-17 10:08:28 ]
  
 
jest to mozliwe bo przednie kola sa hamowane kazde osobno.przyczyna moze byc wszystko poczawszy od nieszczelnosci cylinderka na zlym odpowietrzeniu skonczywszy.wiem bo umordowalem sie z hamulcami 2 lata
  
 
kurde ja mam to samo prawy przód zaraz łapie i jak hamuje to dodatkowo stuka coś w kole (całkiem jak ABS) chyba tylnym. Co to może być?
  
 
Mi tez prawy przod mocniej..to zaczyna być jakąs regułą ..moze komuś lewy
  
 
u mnie dla odmiany prawy przód WOGÓLE nie hamuje ale to się zmieni w piątek mam nadzieję
  
 
Jasny gwint, coś mi się widzi że chyba będę się musiał zmusić do przyjechania w sobotę Ludzie co wy robicie że macie takie przewały z hamulcami??? Pewnie jestem za głupi żeby się to rozumieć.

Widynek czemu w piątek? Miałem przyjechać w sobotę.
  
 
ja dla odmainy mam sciąganie na lewo.. (przy hamowaniu czuć wyraźne szarpnięcie gdy depnę pedał mocniej)
ale jeszcze nie wiem czy to wina hamulców, więc nie będe ich obwiniać.
  
 
Ja zauważyłem wczoraj ze przy ostrym hamowaniu jakaś tajemnicza siła próbuje mi skrecic kierownice w lewo ... znaczy prawy przod jest słabszy ?
  
 
Na to wygląda
  
 
U mnie też ściąga w lewo dlatego kontruje kierownicą w prawo a tak serio to trzeba wreszcie skończyć te tarczówki...
  
 
w moim malcu takie objawy wystapily przy wymianie bebnow cylinderkow i okladzin, wczesniej bylo wszystko elegancko (moze to sprezyna???bo reszta jest nowa)
  
 
Ja rozwiez mam taki objaw jak koledzy nizej, gdy depne mocniej to sciaga na prawa strone z tego co widze nie tylko ja mam z tym problem, powiem tylko ze mam leciutko przypowietrzone hample bo czuc pod pedalem.
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2003-12-19 22:52:08, Yankee pisze:
U mnie też ściąga w lewo dlatego kontruje kierownicą w prawo a tak serio to trzeba wreszcie skończyć te tarczówki...



jak dobrze nie odpowietrzysz to na tarczowkach bedzie to samo, a wogole bez dobrej obslugi przednie hamuce od DF czesto sie przycinaja
ale jak ktos pozadnie podejdzie do tematu to bedzie mial zajebiste hample
  
 
Niech mi który matematycznie uzasadni jaki związek ma powietrze w przewodach hamulcowych ze ściąganiem. Bo ja nie widzę za cholerę.
  
 
Witam odgrzebuje trupa ale mam taki problem sciąga mi cholernie w prawo! Cały układ odpowietrzony juz setny raz, zamieniałem klocki lewe na prawe koło dalej nic, wyczysciłem zaciski i dalej to samo. Wczoraj zrobiłem sobie taką próbe rozpędziłem sie do przodu pusciłem kierownice i po hamulcach kierownica skręciła w prawo, rozpędziłem sie do tyłu pusciłem kierownice po hamulcach a kierownica w lewo! Wszystko wskazuje na wade w zawieszeniu ale tulejki w wahaczach wymieniałem wszystkie w jednym czasie we wrzesniu i teraz moje pytanie czy to moze byc wina resora ??
  
 
ja bym jeszcze najal kumpla i zahamowal przed nim lub cos podobnego
moze podczas hamowania ktores z kol rozjezdza sie albo co...?
jakie drazki kierownicze wahacze
w sume to kola naturalnie podczas jazdy traca minimalnie swoja zbieznosc (dlatego ustawia sie przednie ciut zbiezne a tylne rozbiezne)
moze u Ciebie ten efekt jest troche wiekszy...

jak masz mozliwosc to podjedz sobie i sprawdz w jakiejs stacji diagnostycznej sile hamowania. moze wykluczy to problem hamulcow

probowac, szukac
  
 
Ja mam podobnie, jak naciskam na hamulec to czuje, ze prawe wczesniej lapie, ale odziwo sciaga mi kiere w lewo i samochod zarzuca w lewo, musze kontrowac w prawo. jesli chodzi o uklad kierwoniczy to wszystkie drazki nowe, przekladnia + wspornik, opony na obu kolach przednich takie same, cisnienie identyczne, bieznik tez w takim samym stopniu zuzyty, zawieszenie w dobrym stanie (klepany resor 13 cm + bil), zbieznosc na zero (ustawiana miesiac temu), na obu kolach mam katy w plusie... ale wlasnie, sam tego nie widzialem, ale wg kilku osob jak mocno hamuje to prawe kolo mi idzie w ostry negatyw (lewe jest ok). W ogole mam wrazenie, ze przy hamowaniu prawe kolo sie rozjezdza (ale do wewnatrz).

Ogolnie obraca mnie w lewo lepiej niz na recznym, bo nawet nie musze skrecac kiery...