Planowana głowica (126p) - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chodzi o to, że jak narazie nie znalazł się nikt w kaszlu kto mnie wciągnął, a maluszków a'la RC jest kilka w 3mieście
Jaki wałek mam kupić!!?? Jak mój silnik wygląda ze strony mechanicznej już miejwięcej wiesz. Szybka decyzja!!
  
 
Napisz mi od dolotu po wydech co masz to CI może pomożemy! Tak będzie lepiej i najwyżej wskazówki co do ewentualnych przeróbek.
  
 
Dokładnie?? W dolocie obcięta zwęzka, kilka otworów pod puszką filtra, filtr seryjny rurka 600 na dolocie do gaźnika. Sam gaźnik wypolerowany, skrócony dyfuzor, dysza 117 w porywach 120 lub wyższe, skorygowany górny dekiel gaźnika, podstawki pod gaźnik jeszcze nie mam ale jest już zamówiona. Głowica splanowana 2mm. Doszczętnie wypolerowane kanały dolotowe i wydechowe, pełen połysk!! Zawory jak już wspomniałem też po polerce i po zmianie kątów przylgni na przez szlifierza!! Kolanka zgrane z z głowicą też pełen połysk, tłumik seria fabrycznie pusta. To chyba wszystko, jeśli coś pominełem to pisz!! Na necie będę dopiero jutro wieczorem!! Cze!!
  
 
Jaki wałek, co z tłokami, z cylindrami? Jak odpala Ci w zimie na tym połysku?
  
 
Tłoki?? Seryjne na 3 szlifie pasowane do cylindrów raczej ciasno. Wałek seryjny oryginalny już prawie gładki (przejechane auto ma około 100kkm)!! A z odpalaniem nie ma większego problemu Gorzej jest z jazdą na zimnym silniku. Cały czas sie zalewa Ale jak już sie rozgrzeje to śmiga jak szalony.