ELEKTRYCZNA POMPKA PALIWOWA DO 126

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WITAM.

CZY KTOŚ SIĘ ORIENTUJE OD CZEGO MOGĘ ZAŁOŻYĆ ELEKTRYCZNĄ POMPKĘ PALIWOWĄ??
MAM FIATA 126 Z ORGINALNYM SILNIKIEM.
  
 
Na stronie F&F jest artykuł o silniku z OBR'u. Oto cytat:

"W związku z zastosowaniem takiego właśnie alternatora mechaniczna pompa paliwa zastąpiona została elektryczną od Łady."

PS: Wyłącz CAPS LOOK !
  
 
Dzięki za odpowiedź.
Tylko teraz pytanie od której łady jest taka pompka???
  
 
Cytat:
2004-01-02 17:23:12, AGRUPA pisze:
Dzięki za odpowiedź.
Tylko teraz pytanie od której łady jest taka pompka???



Zapytaj na forum lada niech ci zidentyfukują z fotosa z artukulu na stronie F&F. https://www.motonews.pl/forum/?op=fvf&c=0&f=22
  
 
ja miałem przez pewien czas pompke z zaporożca
  
 
Jak działała?? Nie było problemów???
Podejżewam że będzie kłopot z dostaniem takiej nowej.
Więc chyba trzeba skupiś się na tej od łady, jeszcze są sklepy może mają takie coś.
  
 
Jak działała?? Nie było problemów???
Podejżewam że będzie kłopot z dostaniem takiej nowej.
Więc chyba trzeba skupiś się na tej od łady, jeszcze są sklepy może mają takie coś.
  
 
działa tak jak mechaniczna tylko że membrane porusz elektro magnes taka cewka i słychac odgłos cykania jej
ona była używana w zaporożcach do dewasta (ogrzewania)
  
 
teraz mam z audi 100 elektryczną zakładaną na przewód ale koszt takiej używanej ok 100 zł
  
 
Można założyć pompkę niskociśnieniową uniwersalną z Pierburga - tylko cena może być zaporowa.
Pozdr.
  
 
mi sie wydaje ze mozna zalozyc kazda zewnetrza pompe elektryczna - kumpel ma u siebie w malcu pompe z bmw i dziala pieknie - wiem tylko ze przerabial cosik w gazniku a dokladniej w jego wierzchniej czesci - co dokladniej dowiem sie i moge napisac na tu albo na priva - jakbys byl zainteresowany
  
 
A pojedź se na giełdę i pooglądaj. Szukaj czegoś w miarę jak najmniejszego(chodzi o wydatek) i jak co to do wtrysku 1_punktowego(mniejsze ciśnienie o ile wiem). Cena raczej na pewno trzycyfrowa, niestety za jakość się płaci. Uwzględnij przy montażu pobór prądu i kwestię fitra paliwa.
  
 
znajomy mi mówił, że pierburga nowa pompka 150 zł kosztuje. więc nie wiem, czy warto się w używane bawić (choć nie miałem z tym styczności i nie wiem jak jest z awaryjnością)
  
 
a mozna wiedziec po co elektryczna ?
  
 
Smigam troszkę w Rallycrossie.
zeszły sezon pojechałem na normalnej.
ale z tego co widziałem cała czołówka śmiga na elektrycznych pompach.
rozmawiałem tez ze swoim kostruktorem silników i powiedział że jest wydajniejsza a ciśnienie nie jest zależne od obrotów.
(No ale ja się nie znam na silnikach)
  
 
A przepraszam że pytam ale czy kiedyś zabrakło Ci paliwa z pompki?? Jak dla mnie to jest tylko wydatek... jeszcze nigdy nie narzekałem na pompke-no tylko raz jak padła całkiem
  
 
ten temat byl ladnie opisany chyba na FSO forum
ktos chcial pompke el do DOHC.

problem w elektrycznych od wtrysku to za duze cisnienie ale da sie to zrobic
na gieldzie pompki byly ok 50 zl
  
 
Jezdziłeś kiedyś w wyścigach??
podam ci przykład:
w zeszłym roku miałem problem z przełączaniem z 2 na 3,
po starcie szedłem równo, ale w momencie przełączania z 2 na 3
(bieg nie wszedł) konkurencja wyprzedzała mnie o długość samochodu.
Popatrz jeszcze na czasy zawodników. w jednej sekundzie potrafi przyjechać 5 zawodników.
Jest to dyscyplina w której najmniejszy detal ma szalenie istotną rolę!!!

  
 
tak jak wspomniał PG temat był jusz poruszany na FSO, ale tak na dobrą sprawe to pasuje każda pompka, najlepiej od starszych WV, nowa pompe uniwersalną ( czyli nie od konkretnego modelu ) kupiliśmy za 100zł nową z ogłoszenia w gazecie.
Bo do poldka zapodaliśmy silnik od plusa ale że wtrysk w poldku jest co by tu nie mówic przestażały już w czasie wdrożenia do produkcji, postanowiliśmy pozostać przy gażniku ( łatwośc regulacji, możliść tańszego serwisowania) a jak wiadomo ne hceliśmy wchodziś w koszta i kupować baku z pompą elektryczną, więc zamiast mechanicznej ( nie ma jej gdzie we wtryskowcu przykręcić, nawet nei ma krzywek na wałku ) włożyliśmy ta uniwersalną. Tylko przekręcasz kluczykiem, czekasz 10S i juz nei musisz kręcić rozrusznikiem zimnego silnika .....
W sporcie gdzie liczy się każda sekunda, nei obciążasz mechanicznie silnika ( o ile to można nazwać jakimkolwiek obciążeniem) a elektryczne ma 80W = żarówka , czyli nic .
No i zostaje stalośc ciśnienia bez względu na obroty...
  
 
ja to wszystko rozumiem tylko dalej nie pojmuje jednego:agrupa czy mam rozumiec ze przy zmianie z 2 na 3 brakuje ci paliwa czy jak ze inni cie robia?bo nie rozumiem tego.pompa nie podaje paliwa jak padnie membrana.jak wszystko jest dobre to podaje 3 razy wiecej niz potrzebuje gaznik.po to jest przelew - nadmiar spływa do baku.a ze mniej podaje przy niskich obrotach?no ale wtedy ci wiecej nie potrzeba,z reszta dawke paliwa reguluje gaznik a nie pompka,wiec za bardzo nie wiem po co ta elektryczna