Most w pick up"ie - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nieźle, własnie sprawdziliśmy ze Schwepesem w Cartescie, że dzięki samej wymianie dyfra na seryjnym silniku można uzyskać nawet do 1.5 sekundy !!!
  
 
Koniu brawo!!!
Kombinuja ludziska z motorami jak wsciekli, a i tak liczy sie to co przyłożysz do asfaltu i dlatego kombinując modrze przekladniami można seryjnym motorem objechać potworka.
Pozdrawiam
  
 
To teraz pytanie...
Zdarza się, że można niezłe cacka wynaleźć na szrotach. Więc może i taki most z takim przełożeniem by sie znalazł.
Tylko czy trzeba rozbierać most, żeby sprawdzić jaka jest przekładnia, czy wystaczy posłużyć się wybitym numerem na moście ?!
Np. kolega klubowy Rino ma tak oznaczony:
FSO 04851(albo 7 , ale raczej 1)92 wiec raczej FSO 0485192
Czy komuś coś to mówi ?!
podobno ma krótkie przełożenia....

spawn666 - pisał że trzeba jednak rozbierać...i przliczyć zęby na wałku atakującym i talerzu.
  
 
No to zwracam honor Ale przełożenie 5.37 jest niesamowite .Z tym,że ja mam ex-karetkę i most 4:1...
  
 
Ma ktoś te fotki co wklejał BULLITT?? Bo chyba się spóźniłem i już je usunął
  
 
Witam!
Niestety spwan ma rację, pamiętajmy że były to inne czasy, katalogi mozna było sobie w buty wsadzić,bo naprzyklad jak kuźnia nie wyrobila planu a miala na magazynie przekładnie 4,55 to pakowali to gdzie się dało,ja osoboście miałem zwykłe kombi 1500 na przekładni 4,55.
Co do exkaretek to jest tak: z fabryki przychodzą na mostach 4,55, ale są również w kolumnach sanitarnych tzw, samochody transportu sanitarnego, to są zwykłe sedany,czasem kombi z takimi konturami krzyża i żółtym wypełnieniem. Otóż te samochody mają zwykle klasyczne przekładnie 4,1. Ponieważ te większe przekładnie ciężko kupić to kierownicy warsztatów z samochodów które szły do kasacji lub na przetarg wyjmowali mosty a wkładali te zwykłe.
W świetle tego co napisałem niestety nie ma innego wyjścia jak tylko rozbierać mosty i liczyc zęby, lub odczytywać na ataku lub talerzu bo tam jest nabita ilość zębów całej przekładni np. 8/43
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-01-10 20:11:37, Race_D pisze:
Ma ktoś te fotki co wklejał BULLITT?? Bo chyba się spóźniłem i już je usunął



wysle Ci jak bede w domu na priv.

Pozdr
B

PS:Wczoraj uczestniczylem w kupnie pickapa krotkiego.Moze gosc sie pochwalil na forum Auto fajne.....
  
 
Cytat:
2004-01-05 00:41:41, Strongi pisze:
A ja sorry że się wtrącę. Ale skoro jest mowa o pickupach. Ktoś mi ostatnio powiedział że w POlonezach truckach była szpera i że można to do DFa włożyć. Czy to prawda??? Jeśli była rzeczywiście to czy ktoś wie ilo procentowa????



blokada mechanizmu roznicowego byla tylko w PN Analog4, jednakze ten poldek mial tylne zawieszenie na wahaczach wleczonych a nie na resorach poleliptycznych

jak ktos juz by jakims cudem taki most zalatwil to daloby sie go zamontowac, gdyz na fotkach widac ze most ma mocowania podobne do zwyklego, tylko pozostaje kwestia wymiarow





Materiały pochodzą z miesięcznika "Auto Technika Motoryzacyjna" Nr 2'95


[ wiadomość edytowana przez: Samael dnia 2004-01-11 13:57:00 ]
  
 
byly szpery montowane do zwyklego kwadratowego mostu.
kumpel kupil tego typu za 1000 zl + regeneracja.
da sie to zamontowac w kazdym polonezowskim moscie.
szpera jest umieszczona w koszu zamiast mech.roznicowego.
łatwo poznac czy jest zamontowana:
1] podczas powolnego zawracania słychac jak "cos" przeskakuje w moscie.
2] krecac 1 kolem drugie kreci sie w ta sama strone
  
 
mmm...szpera

PS Zbieram chętnych na przełożenie 5.37
  
 
Cytat:
2004-01-11 15:13:39, Koniu pisze:
mmm...szpera

PS Zbieram chętnych na przełożenie 5.37


Ja jestem chętny, ale jak bedzie do tego skrzynia VI-ka lub VII-ka żeby dało się też rozpędzić przy sensownych obrotach.

ps. BULLITT, jeśli byś był tak miły to race_d@interia.pl
  
 
jezeli dobrze zrozumialem wypowiedz na forum łada to w ladzie jest 10 rodzaji
to prosciej tedzie dobrac i przerobic most z Łady to tylko uchwyty

oto przelozenia


Cytat:

Krzysztof- Fleszer:

co do skrzyn-przelozen to znalazlem takie dane:

1. 2,156 2. 1,565 3. 1,242 4. 1.000 5. 0,802 R. 2.666 (4/74)

1. 2.021 2. 1,537 3. 1,185 4. 1.000 5. 0,876 R. 2,666


Nie wiem natomiast na jakim przelozeniu glownym jest to mozliwe.

6,83 = 41/6
6,42 = 45/7
6,143 = 43/7
5,375 = 43/8
4,875 = 39/8
4,625 = 37/8
4,444 = 40/9
4,3 = 43/10
3,9 = 39/10
3,63 = 40/11

  
 
PG a będzie pasowało ?

Wiem że bebechy przekładał Walezy z mostu z Łady do mostu Poloneza, ale jako całośc.
  
 
po pierwsze to trzeba sie spytac K-Fleszera czy go dobrze zrozumialem i rzeczywiscie jest 10 rodzajow.

teoretycznie to jezeli roztaw kol nie jest mniejszy i duzo wiekszy.
a powinien byc ten sam to nie widze przeszkod zeby przespawac fiatowskie uchwyty.
tylko wtedy musisz miec kompletny most z hamulcami tak zeby tylko przewody podpiac .

powinno byc OK
  
 
Ale mi chodzi o włożenie do fiatowskiego mostu przełożenia z Łady, a nie przeszczepianie całego z Łady.