Kupiłem klasyka"71 ;))

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No i stało się.Po zbiciu ceny z 400zł na 200zł nabyłem(zgodnie z dowodem):
Polski Fiat 125p kolor niebieski jasny, rocznik 1971, nr.nadwozia:85960 silnik (niestety wymieniany) 1500.
-wnętrze kompletne i dość zadbane (z wyjątkiem przednich foteli)
-tapicerka czerwona
-dużo rdzy
-nowy akumulator,wydech,tarcze i klocki
-największa wada-przód MR'a
Jeszcze dziś ściągnę go do garażu i zrobię pierwsze fotki.
Mam wszystkie papiery,łącznie z kartą gwarancyjną i papierami od radzieckich pasów bezpieczeństwa
  
 
Gratulacje
  
 
Kao,ty to zboczony jestes w kwestii klasykow,ale tak trzymac,gratuluje nabytku
  
 
No Kaovietz gratuluję ,to świetnie,że Kombiaczek ma starszego braciszka .Nie daj go skrzywdzić.To wspaniale,że uratujesz wspaniałego klasyczka,za wspaniąłą cenę .Mój kumpel chce do takiego z 73 wrzucić 2.0 DOHC.A i mam nadzieję,ze Kombi nie sprzedasz .
Raz jeszcze Gratulki.
  
 
Kombi nie sprzedam.Klasyk po wstępnych oględzinach nie wygląda dobrze,ale też nie ma tragedii - nadaje się do odbudowy.Żeby wyglądał i jeździł jak powinien musi minąć spoooooro czasu.
Jedyna fotki jakie póki co mam:

I wnętrze:
  
 
Cytat:
2004-01-06 16:56:27, kaovietz pisze:
Kombi nie sprzedam.Klasyk po wstępnych oględzinach nie wygląda dobrze,ale też nie ma tragedii - nadaje się do odbudowy.Żeby wyglądał i jeździł jak powinien musi minąć spoooooro czasu.
Jedyna fotki jakie póki co mam:

I wnętrze:



A remont kiedy???????????
Silnik zostawiasz 1500,czy zmieniasz na klasyczny????????????
  
 
Super, bardzo sie ciesze i zazdroszcze, o fiaciku juz pisalem w innym wątku bo go oglądalem dosc dokladnie. Nie jest w takim strasznym stanie, wrecz przeciwnie trzyma sie calkiem dzielnie. Powodzenia w przywracaniu oryginalnego wyglądu !!!
  
 
Jako świeżo upieczony właściciel Fiata 125p szczerze gratuluję ci nowego zakupu.
  
 
Cytat:
2004-01-06 17:30:45, Janio pisze:
Jako świeżo upieczony właściciel Fiata 125p szczerze gratuluję ci nowego zakupu.



bez hamulcy i zamka
  
 
Cóż powiem bez ogrudek. To super zajebyscie, że udało Ci się kupić tak zrąbiste auto jakim jest klasyk Fiat 125. Na zdjęciach wygląda bardzo ładnie !!! Szczególnie bardzo podoba mi się jego wnętrze jak dla mnie to po prostu poezja. Szczerze gratuluję Ci zakupu tego auta. Co prawda w remont blacharski zapewne trzeba będzie włożyć 2 tys zł, lecz temu autu to się należy i naprawdę warto. Jak mniemam w najbliższym czasie czeka Cię polowanie na szrotach w celu zdobycia starego przodu... Lecz napewno wszystko się uda załatwić. Jeszcze raz gratuluję !!!

Pozdrawiam
  
 
Gratuluje!!!
  
 
Cytat:
2004-01-06 16:48:29, Yoshi81 pisze:
Nie daj go skrzywdzić.To wspaniale,że uratujesz wspaniałego klasyczka,za wspaniąłą cenę .Mój kumpel chce do takiego z 73 wrzucić 2.0 DOHC



Wiesz Yoshi, dla mnie wkładanie silnika 2,0 DOHC do klasyka z 1973 r to jest właśnie krzywdzenie autka. Ten samochód ma już 31 lata i jest zabytkiem. A przeszczep silnika DOHC pozbawia go już oryginalności. Dlatego wlaśnie jestem zdecydowanie przeciwny takiemu przeszczepowi (w tym oczywiście przypadku). Do rocznika 85-91 to oczywiście jak najbardziej ale do klasyka????
Kaovietz, gratulacje - DF klasyk to jest to - tak naprawdę z rodziny produktów FSO to tylko on mnie bierze.
Pozdrawiam
Andrzej

[ wiadomość edytowana przez: andrzej_krakow dnia 2004-01-06 18:59:37 ]
  
 
No ja równiez gratuluje nabytku.
  
 
Cytat:
2004-01-06 18:33:45, andrzej_krakow pisze:
Cytat:
2004-01-06 16:48:29, Yoshi81 pisze:
Nie daj go skrzywdzić.To wspaniale,że uratujesz wspaniałego klasyczka,za wspaniąłą cenę .Mój kumpel chce do takiego z 73 wrzucić 2.0 DOHC



Wiesz Yoshi, dla mnie wkładanie silnika 2,0 DOHC do klasyka z 1971 r to jest właśnie krzywdzenie autka. Ten samochód ma już 34 lata i jest zabytkiem. A przeszczep silnika DOHC pozbawia go już oryginalności. Dlatego wlaśnie jestem zdecydowanie przeciwny takiemu przeszczepowi (w tym oczywiście przypadku). Do rocznika 85-91 to oczywiście jak najbardziej ale do klasyka????
Kaovietz, gratulacje - DF klasyk to jest to - tak naprawdę z rodziny produktów FSO to tylko on mnie bierze.
Pozdrawiam
Andrzej



nie do końca bym sie zgodził bo w przypadku w/w egzemplarza czyli braku orginalnego slnika mozna wykonać replike Monte Carlo lub Acropolisa

a jak bys szukał to u mnie pod blokiem stoi 1300 z 69 roku koszmarnie zrobiony na MR i moze sasiad sie zamieni za 1500
  
 
Cytat:
2004-01-06 18:33:45, andrzej_krakow pisze:
Cytat:
2004-01-06 16:48:29, Yoshi81 pisze:
Nie daj go skrzywdzić.To wspaniale,że uratujesz wspaniałego klasyczka,za wspaniąłą cenę .Mój kumpel chce do takiego z 73 wrzucić 2.0 DOHC



Wiesz Yoshi, dla mnie wkładanie silnika 2,0 DOHC do klasyka z 1973 r to jest właśnie krzywdzenie autka. Ten samochód ma już 31 lata i jest zabytkiem. A przeszczep silnika DOHC pozbawia go już oryginalności. Dlatego wlaśnie jestem zdecydowanie przeciwny takiemu przeszczepowi (w tym oczywiście przypadku). Do rocznika 85-91 to oczywiście jak najbardziej ale do klasyka????
Kaovietz, gratulacje - DF klasyk to jest to - tak naprawdę z rodziny produktów FSO to tylko on mnie bierze.
Pozdrawiam
Andrzej

[ wiadomość edytowana przez: andrzej_krakow dnia 2004-01-06 18:59:37 ]


Już na forum pisałem,że kumpel ma dwa warianty.Albo wspominany typu klasyk 2.0,albo ze swojego MR[ma Dwa DF] wyjmie 1.5 i wsadzi do klasyka,a 2.0 pójdzie do MR.Aczkolwiek bardziej zdecydowany jest na 2.0 w klasyku.Bo MR ma w Kwietniu,lub Maju isć pod młotek [ten MR jest strasznie zadbany],może ja go wezmę .Wiec szkoda mu silnik 2.0 w który wpakował mnóstwo kasy sprzedać z Fiatem za 2000zł,jak silnik jest wart 2500zł.A utrzymanie dwóch DF raczej nie wchodzi w rachube dużo kasy wydaje na nie skończony jeszcze remont klasyka.W Lutym lakierowanie na zielono[podobny odcień jak masz Ładę].A w Marcu okaże sie czy 2.0 klasyk uda się.
  
 
SUPER!!! GRATULUJE!!!
Im więcej klasyków tym lepiej.
Nie bój się procesu odbudowy trzeba trochę czasu i jeszcze więcej pieniążków. A jak byś się zraził zawsze możesz oddać go komuś (czytaj mnie)
  
 
Cytat:
2004-01-06 19:14:46, bodziot pisze:

nie do końca bym sie zgodził bo w przypadku w/w egzemplarza czyli braku orginalnego slnika mozna wykonać replike Monte Carlo lub Acropolisa

a jak bys szukał to u mnie pod blokiem stoi 1300 z 69 roku koszmarnie zrobiony na MR i moze sasiad sie zamieni za 1500



W pewnym sensie masz rację ale ja wciąż uważam że Fiacika z 1973 r (zwłaszcza jeśli jest w miarę możliwości kompletny i zadbany) należy traktować jako zabytek, a dla mnie zabytek to oryginał a nie replika nawet tak ciekawych modeli jak Akropolis czy Monte Carlo. A co do nieoryginalnego silnika, przecież silniki 1500 były chyba montowane w DF-ach '73 a więc tu można przyjąć że jest to dopuszczalne, a ponadto chyba silnik 1300 da się dostać.

A co do Twojej propozycji, no cóż, chętnie bym łyknął klasyka ale niestety jestem właśnie w trakcie remontu mojej Łady i możliwości finansowe nie pozwalają mi na zakup i remont jeszcze jednej fury.
Pozdrawiam
Andrzej

  
 
Gratulacje
Powodzenia przy odbudowie i duuuuuuuuzo cierpliwosci
Cytat:
2004-01-06 19:14:46, bodziot pisze:

nie do końca bym sie zgodził bo w przypadku w/w egzemplarza czyli braku orginalnego slnika mozna wykonać replike Monte Carlo lub Acropolisa

[...]


Wersje MC i Acropolis mialy dzwignie zmiany biegow w podlodze, a nie przy kierownicy . GTJ z silnikiem 2.0 zrobiony byl juz chyba na modelu MR. Tu nie ma nawet czego replikowac - TYLKO ORYGINAL
pozdrawiam, inS.
  
 
Cytat:
2004-01-06 20:27:23, andrzej_krakow pisze:
Cytat:
2004-01-06 19:14:46, bodziot pisze:

nie do końca bym sie zgodził bo w przypadku w/w egzemplarza czyli braku orginalnego slnika mozna wykonać replike Monte Carlo lub Acropolisa

a jak bys szukał to u mnie pod blokiem stoi 1300 z 69 roku koszmarnie zrobiony na MR i moze sasiad sie zamieni za 1500



W pewnym sensie masz rację ale ja wciąż uważam że Fiacika z 1973 r (zwłaszcza jeśli jest w miarę możliwości kompletny i zadbany) należy traktować jako zabytek, a dla mnie zabytek to oryginał a nie replika nawet tak ciekawych modeli jak Akropolis czy Monte Carlo. A co do nieoryginalnego silnika, przecież silniki 1500 były chyba montowane w DF-ach '73 a więc tu można przyjąć że jest to dopuszczalne, a ponadto chyba silnik 1300 da się dostać.

A co do Twojej propozycji, no cóż, chętnie bym łyknął klasyka ale niestety jestem właśnie w trakcie remontu mojej Łady i możliwości finansowe nie pozwalają mi na zakup i remont jeszcze jednej fury.
Pozdrawiam
Andrzej




Jego DF jest kompletny w częsciach,kupił go jakis czas temu za 500zł i cała kasa idzie w jego remont i rzadkie już dzisiaj częsci,a 2.0 kupił przypadkowo w średnim stanie,ale ze swoim znajomym go solidnie wyremontowali.Tak więc na razie wszystko jest orginalne,a po lakierce będzie wyglądał FULL chromów,wszystko orginalne-prócz silnika.Więc orginalny jest,a z silnikiem wciąż ma dylemat.
  
 
Cytat:
2004-01-06 20:27:23, andrzej_krakow pisze:
Cytat:
2004-01-06 19:14:46, bodziot pisze:

nie do końca bym sie zgodził bo w przypadku w/w egzemplarza czyli braku orginalnego slnika mozna wykonać replike Monte Carlo lub Acropolisa

a jak bys szukał to u mnie pod blokiem stoi 1300 z 69 roku koszmarnie zrobiony na MR i moze sasiad sie zamieni za 1500



W pewnym sensie masz rację ale ja wciąż uważam że Fiacika z 1973 r (zwłaszcza jeśli jest w miarę możliwości kompletny i zadbany) należy traktować jako zabytek, a dla mnie zabytek to oryginał a nie replika nawet tak ciekawych modeli jak Akropolis czy Monte Carlo. A co do nieoryginalnego silnika, przecież silniki 1500 były chyba montowane w DF-ach '73 a więc tu można przyjąć że jest to dopuszczalne, a ponadto chyba silnik 1300 da się dostać.

A co do Twojej propozycji, no cóż, chętnie bym łyknął klasyka ale niestety jestem właśnie w trakcie remontu mojej Łady i możliwości finansowe nie pozwalają mi na zakup i remont jeszcze jednej fury.
Pozdrawiam
Andrzej




Jego DF jest kompletny w częsciach,kupił go jakis czas temu za 500zł i cała kasa idzie w jego remont i rzadkie już dzisiaj częsci,a 2.0 kupił przypadkowo w średnim stanie,ale ze swoim znajomym go solidnie wyremontowali.Tak więc na razie wszystko jest orginalne,a po lakierce będzie wyglądał FULL chromów,wszystko orginalne-prócz silnika.Więc orginalny jest,a z silnikiem wciąż ma dylemat.