PoLoNeZ - piasta tył ???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!!!

Poldek Caro '94 i problem:

Tylne lewe koło trzyma sie tylko na 3 (a moze 2) śrubach, bo jedną mi krzywo wkręcili jak zmienialem kola z zimowek na letnie no i nie trzyma wogole ta jedna śrubka. A i zdaje sie ze druga po przekątnej tez dziwnie sie wkręca.

I teraz pytanie: W co są wkrecone te sruby od koła (czyt. co bede musial wymienic)? W piaste prawda? Duzo roboty przy wymianie tego???

Pisalem tez na innym forum i tam mi odpowiedziano ze piasta jest razem z polosia. To prawda??? Jesli tak to co radzicie zeby nie wymieniac tego wszystkiego, bo to raczej tanio nie wyjdzie...

Bylbym tez bardzo wdzieczny jakby ktos rzucil mi na maila skan z ksiązki naprawczej jak wyglada cale to ustrojstwo w rozłożeniu.

Pozdrowka i z gory dzieki !!!!!!!
  
 
Jeśli masz skopane gwinty to muisz wymienić półośkę . Koszt niewielki - na szrocie z dobrym łożyskiem można kupić za ok 30 zł.
  
 
podlacze sie do postu:
gosc ma mi wymienic poloske, bo jest lekki, ale jest luz, w tylim kole. mowi ze z wymiana 60 zeta. to normalna cena?
  
 
Cytat:
2003-06-12 23:13:14, Qba6tak pisze:
Jeśli masz skopane gwinty to muisz wymienić półośkę . Koszt niewielki - na szrocie z dobrym łożyskiem można kupić za ok 30 zł.



O basta.

Mi na Strażackiej zaśpiewali 200 zł




  
 
60 zł to mało, biorac pod uwage ze łozysko kosztuje okolo 25 zeta a roboty na godzinke ale ze sprzetem (prasa,palnik)
Pozdrawiam
SILAN