Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
MCQUEEN F&F Sympatyk Fiat 127 Łódź | 2004-01-11 00:25:37 Panowie mam problem i jestem już bezsilny...
Otóz, przy zimnym silniku (z rana, po szkole) auto odpala tylko na jednym cylindrze, drugi jest zalewany... musze wymienić świece, często nawet i 2 razy zanim odpali na dwóch. Jak odpali to słychać, że chwilowo traci iskre po czym znów ją odzyskuje, krztusi sie tak kilka minut, jedzie jakby chciał a nie mógł, jak sie zdeka nagrzeje to już jakoś jedzie. Byłem u mechanika, ten stwierdził, że aparat zapłonowy jest kaput (luz na ośce). Mam nowy aparat, świece są ok, paliwo też... zostały jeszcze przewody WN które na zniszczone niewyglądają i cewka..... szlag mnie już trafia... pomózcie prosze... |
speed555 F&F Sympatyk Seicento Sporting, 1 ... Tarnów | 2004-01-11 00:45:19 Ja to samo mialem rok temu w zimie i wymienilem przewody i swiece i dalej i sie okazalo ze zawory byly zle ustawione |
MCQUEEN F&F Sympatyk Fiat 127 Łódź | 2004-01-11 00:47:42 ok, jtro niedziela więc sklepy zamknięte to ustawie zawory, jak w poniedziałek dalej bedzie lipa to ide po kable... jak dalej bedzie lipa... to zbieram kase na cewke............ |
Buczek21 F&F Sympatyk Niska Suka zabrze | 2004-01-11 00:56:51 Przewody WN,nie muszą wcale wyglądac na zużyte,a nadaja sie do wyrzucenia.Po prostu w środku sie wypalą,a z zewnątrz nic nie widać.Pozycz od jakiegos znajomego kable na moment i zobaczysz,czy to one.A zawory,tez moga byc zle ustawione.Nie przykrecałeś czasem niedawno pokrywy zaworów??bo jak za mocno skrecisz,ona lubi blokować koniki,szczególnie na 2 garze.Jak zblokuje to bedzie chodził,na jeden gar i bedą cyrki(zalewanie idt.) |
MCQUEEN F&F Sympatyk Fiat 127 Łódź | 2004-01-11 01:16:33 Zawory ustawiane były w czerwcu i wtedy poszła nowa uszczelka pod pokrywe i poskręcane dobrze. No ale warto sprawdzić zawory, to przeciez 5 minut roboty. |
MCQUEEN F&F Sympatyk Fiat 127 Łódź | 2004-01-12 15:29:33 No i sprawa rozwiązana - winne były przewody WN, wymieniłem i zupełnie inny samochód.... |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-01-13 12:13:19 Ja walczę też a autkiem. Czy ciepłe czy zimne nie idzie go odpalić Bez przerwy zalane (wręcz wykompane w paliwku) są świece. Jak już odpali to chodzi niestabilnie przerywa i strzela w tłumik. Ja stawiam na za wysoki poziom paliwa. A Wy?? |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-01-13 16:56:09 No ja przyjmuję jeszcze jeden scenariusz. Możliwe, że ciała dają już łańcuszek rozrządu i zaśmigany wałek rozrządu. Zresztą pokombinuję jeszcze.
P.S. Z gaźnikiem już kombinowałem. Wyregulowałem wysokość pływaka. Jest lepiej ale na ile to sam już nie wiem, bo zdarza mu się zachłystywać i przygasać, na wolnych raz zwalniają raz przyspieszają (luz na przepustnicy). Jednym słowem zimowe wariactwo. |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2004-01-13 17:06:55 no wylatany lancuszek to tez moze byc przyczyna.jak bedziesz zmienial to daj od cc 700 - jest lepszy |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-01-13 17:12:03 No taki jest plan. Łańcuszek cc700 i wałek 385. |