Zalewa jeden cylinder - 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie mam problem i jestem już bezsilny...
Otóz, przy zimnym silniku (z rana, po szkole) auto odpala tylko na jednym cylindrze, drugi jest zalewany... musze wymienić świece, często nawet i 2 razy zanim odpali na dwóch. Jak odpali to słychać, że chwilowo traci iskre po czym znów ją odzyskuje, krztusi sie tak kilka minut, jedzie jakby chciał a nie mógł, jak sie zdeka nagrzeje to już jakoś jedzie.
Byłem u mechanika, ten stwierdził, że aparat zapłonowy jest kaput (luz na ośce). Mam nowy aparat, świece są ok, paliwo też...
zostały jeszcze przewody WN które na zniszczone niewyglądają i cewka..... szlag mnie już trafia... pomózcie prosze...
  
 
Ja to samo mialem rok temu w zimie i wymienilem przewody i swiece i dalej i sie okazalo ze zawory byly zle ustawione
  
 
ok, jtro niedziela więc sklepy zamknięte to ustawie zawory, jak w poniedziałek dalej bedzie lipa to ide po kable... jak dalej bedzie lipa... to zbieram kase na cewke............
  
 
Przewody WN,nie muszą wcale wyglądac na zużyte,a nadaja sie do wyrzucenia.Po prostu w środku sie wypalą,a z zewnątrz nic nie widać.Pozycz od jakiegos znajomego kable na moment i zobaczysz,czy to one.A zawory,tez moga byc zle ustawione.Nie przykrecałeś czasem niedawno pokrywy zaworów??bo jak za mocno skrecisz,ona lubi blokować koniki,szczególnie na 2 garze.Jak zblokuje to bedzie chodził,na jeden gar i bedą cyrki(zalewanie idt.)
  
 
Zawory ustawiane były w czerwcu i wtedy poszła nowa uszczelka pod pokrywe i poskręcane dobrze. No ale warto sprawdzić zawory, to przeciez 5 minut roboty.
  
 
No i sprawa rozwiązana - winne były przewody WN, wymieniłem i zupełnie inny samochód....
  
 
Ja walczę też a autkiem. Czy ciepłe czy zimne nie idzie go odpalić Bez przerwy zalane (wręcz wykompane w paliwku) są świece. Jak już odpali to chodzi niestabilnie przerywa i strzela w tłumik. Ja stawiam na za wysoki poziom paliwa. A Wy??
  
 
zbyt wysoki poziom paliwa nie ma tu znaczenia - czy jest wysoki czy niski dysza paliwowa i tak jest w paliwie zanurzona i podaje ciagle tyle samo paliwa bo zawsze ma ta sama srednice!jezeli ci zalewa samochod to wina moze byc zly zapln i wypadające iskry albo nieszczelne zawory ssace.a jezeli nie to najprawdopodobniej jest zle zaplon ustawiony i przerwa.dlatego auto podaje paliwo ale nie spala sie ono i swiece sie kapia w benzynie
  
 
witam ja mialm taki problm zalwalo swice i silnik ni wkrecal sie na obroty i okazalo sie ze iskra na swiecach wystpuj nieregularnie to znaczy jak obracalem reka silnik do ustawiania zaplonu to raz zaplon byl wyprzedzony o10 stopni a nastpny na 0 stopni i tak na przmian, wyruwnalm odpowidnio krzywke i pomoglo. powodzenia
  
 
No ja przyjmuję jeszcze jeden scenariusz. Możliwe, że ciała dają już łańcuszek rozrządu i zaśmigany wałek rozrządu. Zresztą pokombinuję jeszcze.
P.S. Z gaźnikiem już kombinowałem. Wyregulowałem wysokość pływaka. Jest lepiej ale na ile to sam już nie wiem, bo zdarza mu się zachłystywać i przygasać, na wolnych raz zwalniają raz przyspieszają (luz na przepustnicy). Jednym słowem zimowe wariactwo.
  
 
no wylatany lancuszek to tez moze byc przyczyna.jak bedziesz zmienial to daj od cc 700 - jest lepszy
  
 
No taki jest plan. Łańcuszek cc700 i wałek 385.