Skan z WRC [126p] - fabryczne 126 gr. II

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak ktos nie czyta tej gazety
to tutaj jest skan o maluszkach temu fabrycznego
http://atena.polhost.pl/~wrc/wrc

[ wiadomość edytowana przez: koniu dnia 2004-01-31 08:31:59 ]
  
 
czytam i nie wierze. taka moc z 600 cos niesamowitego.
podziwiam mechaników i inżynierów potrafiących wykrzesać taką moc.
ale mam pytanko. napisali ze obniżyli wysokość tłoków i przez to zwiększyli kompresję. ktoś może mi wytłumaczyć jak przez powiększenie komory spalani zwiekszyli kompresje...a może przez duże splanowanie głowicy ale to obniża zawory i sprawa sie zaczyna od począku.

pozdro i dzięki za odpowiedzi.
  
 
Kurcze kozackie te fiaciki, szkoda że to już nie istnieje a ta glowica z weberkiem poprostu cudo Najlepsze jest to, że ten pierwszy malec na Starze ma takie same poszerzane felgi jakie ja kiedyś mialem.Szkoda że człowiek docenia coś dopiero gdy to straci
  
 

ladne:)

ps: nie mam pojecia co to za ikonka mi sie pojawila przed chwila

[ wiadomość edytowana przez: mountez dnia 2004-01-30 18:45:54 ]
  
 
Hamulce sa the best .......

AAA mi nei przysłali WRC chcoaiz opłaciłem prenumerate - jestem zły ....
  
 
Piekny artykuł... najbardziej zaskoczyły mnie te plany o B grupie... szkoda że nigdy tego nie zrobili
  
 
Mam pytanie wielu klubowiczow zna ludzi z BTR-u chyba tak to sie nazywa i mialbym taka prosbe czy mogli by zapytac sie ich
czy uzyczyli by homologacji od malca (zeby zeskanowac) bo napewno sa w jej posiadaniu jesli 2 ich autka strtowaly w zeszlorocznej barborce
  
 
Z tymi tłokami i kompresją to chyba błąd w druku czy jakiś zonk im się wkradł.
No i nie było maluchów B grupowych a co niektórzy sie upierali.
  
 
jezzzzzzu super mmmmmiodzio heh piekne !! tyle mocy......
  
 
No takie strasznie mocne to one nie były....aczkolwiek zaznaczone że ze względu na wytrzymałość, mnie ciekawi co teraz robi np. Zemanek?Może ma jakiś warsztacik i można by do niego podjechac i popytać o to i o tamto . Nie wiem o co chodzi z tym frezowaniem płaszcza tłoka, poza zmniejszeniem jego wagi co to ma dać?
  
 
zależy jak spojrzeć na te b-grupy... sam teraz jedną jeździsz niby

jeśli chodzi o artykuł, to wogóle dużo w nim nieścisłości technicznych, ale za to dużo ciekawostek i świetne fotki
co do btr, to z tego co wiem, Kopacz jest w tym klubie średnio aktywny. ale w miarę możliwości postaram się zapytać w przyszłym tygodniu o szczegóły.
  
 
Artykul super. Zastanawia mnie czy są jescze osiągalne te zestawy Z-1/30 ??
  
 
Cytat:
2004-01-30 23:28:39, Art126 pisze:
No takie strasznie mocne to one nie były....aczkolwiek zaznaczone że ze względu na wytrzymałość, mnie ciekawi co teraz robi np. Zemanek?Może ma jakiś warsztacik i można by do niego podjechac i popytać o to i o tamto . Nie wiem o co chodzi z tym frezowaniem płaszcza tłoka, poza zmniejszeniem jego wagi co to ma dać?

może oprócz mniejszej wagi mniejsze tarcie w ekstremalnych warunkach?? sam nie wiem... co do Zemanka i innych jegomości, to pewnie znaleźli jakieś fuchy.. gość, od którego kupiłem alu misę (obecnym posiadaczem jest evilone) "dostał" ją właśnie od p. Zemanka. o zestawach podnoszących moc do 30 KM toczyła się już kiedyś dyskusja i chyba żadnych konkretów nie było. ktoś napisał, że można jeszcze wałki kupić i tyle. szkoda, że nie ma fotki tego dodatkowego mocowania silnika
  
 
Cytat:
2004-01-30 23:28:39, Art126 pisze:
mnie ciekawi co teraz robi np. Zemanek?Może ma jakiś warsztacik i można by do niego podjechac i popytać o to i o tamto .


koleś który sprzedawał przez net filtry filtromexa, białe lampy itp. miał także w ofercie wałki Zemanka.. niestety nie mogę znaleźć tej strony więc obawiam się że koleś przerzucił się całkowicie na sprzedaż filtrów powietrza...
  
 
sorry chlopaki wczoraj mialem mala goraczke i nie doskanowalem jednej strony ale juz sa wszystkie
  
 
Piekne autka. Ehhh szkoda ze to tylko histroria
  
 
Cytat:
Nie wiem o co chodzi z tym frezowaniem płaszcza tłoka, poza zmniejszeniem jego wagi co to ma dać?


frezy to te wciecia w tłoku by zaworki nie spotkały się z tłoczkiem
  
 
Zemanek ma warsztat w Goczałkowicach Zdroju k. Pszczyny. Kiedyś przygotowywał (i pewnie robi to dalej) min. Maluchy do okręgówek i robił to z powodzeniem (kolega robił u niego A-grupę i 2 razy był mistrzem okręgu) i tak jak pisali w WRC robil to tak, aby silnik wytrzymał nawet cały sezon. Kiedyś miał jeszcze wałki rozrządu.
  
 
Cytat:
2004-01-31 12:47:22, Kuner pisze:
Cytat:
Nie wiem o co chodzi z tym frezowaniem płaszcza tłoka, poza zmniejszeniem jego wagi co to ma dać?


frezy to te wciecia w tłoku by zaworki nie spotkały się z tłoczkiem


Hehe, Kuner doczytaj uważnie że pisze o obrabianiu tłoków od dołu aby zmniejszyć wysokość płaszcza, a frezowanie pod zawory opisane jest dalej
  
 
Ostatnio z widynkiem mieliśmy okazje oglądać 126p II gr. jednak nie z zespołu fabrycznego. Malucha zdecydowanie odróżniały poszerzenia i moc w ok. 68KM (?).
Mam nadzieję że uda się pokazać ten samochód na naszej stronie.
pozdrawiam