Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
black_panther 126 1.1, Focus 1.8 T ... Gorzów Wlkp. | 2004-01-30 17:25:07 czytam i nie wierze. taka moc z 600 cos niesamowitego.
podziwiam mechaników i inżynierów potrafiących wykrzesać taką moc. ale mam pytanko. napisali ze obniżyli wysokość tłoków i przez to zwiększyli kompresję. ktoś może mi wytłumaczyć jak przez powiększenie komory spalani zwiekszyli kompresje...a może przez duże splanowanie głowicy ale to obniża zawory i sprawa sie zaczyna od począku. pozdro i dzięki za odpowiedzi. |
mountez F&F Sympatyk | 2004-01-30 18:13:38 ladne:) ps: nie mam pojecia co to za ikonka mi sie pojawila przed chwila [ wiadomość edytowana przez: mountez dnia 2004-01-30 18:45:54 ] |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-01-30 18:13:49 Hamulce sa the best .......
AAA mi nei przysłali WRC chcoaiz opłaciłem prenumerate - jestem zły .... |
Kuner Raszyn / Wawa | 2004-01-30 18:30:18 Piekny artykuł... najbardziej zaskoczyły mnie te plany o B grupie... szkoda że nigdy tego nie zrobili |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2004-01-30 21:10:43 Z tymi tłokami i kompresją to chyba błąd w druku czy jakiś zonk im się wkradł.
No i nie było maluchów B grupowych a co niektórzy sie upierali. |
SzymonX F&F Sympatyk FiaT krk | 2004-01-30 21:35:11 jezzzzzzu super mmmmmiodzio heh piekne !! tyle mocy...... |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2004-01-30 23:28:39 No takie strasznie mocne to one nie były....aczkolwiek zaznaczone że ze względu na wytrzymałość, mnie ciekawi co teraz robi np. Zemanek?Może ma jakiś warsztacik i można by do niego podjechac i popytać o to i o tamto . Nie wiem o co chodzi z tym frezowaniem płaszcza tłoka, poza zmniejszeniem jego wagi co to ma dać? |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-01-30 23:39:20 zależy jak spojrzeć na te b-grupy... sam teraz jedną jeździsz niby
jeśli chodzi o artykuł, to wogóle dużo w nim nieścisłości technicznych, ale za to dużo ciekawostek i świetne fotki co do btr, to z tego co wiem, Kopacz jest w tym klubie średnio aktywny. ale w miarę możliwości postaram się zapytać w przyszłym tygodniu o szczegóły. |
dooh F&F Sympatyk GM Korsa Gliwice | 2004-01-30 23:40:02 Artykul super. Zastanawia mnie czy są jescze osiągalne te zestawy Z-1/30 ?? |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-01-30 23:54:06
|
forti F&F Wolny Słuchacz :) Bmw E36 325i i E38 7 ... Wroclaw | 2004-01-31 11:27:50 sorry chlopaki wczoraj mialem mala goraczke i nie doskanowalem jednej strony ale juz sa wszystkie |
York F&F Wolny Słuchacz :) Peugeot 307sw Przemyśl | 2004-01-31 11:49:26 Piekne autka. Ehhh szkoda ze to tylko histroria |
Kuner Raszyn / Wawa | 2004-01-31 12:47:22
frezy to te wciecia w tłoku by zaworki nie spotkały się z tłoczkiem |
Grzesiek75 F&F Wolny Słuchacz :) Czechowice Dziedzice | 2004-01-31 14:09:00 Zemanek ma warsztat w Goczałkowicach Zdroju k. Pszczyny. Kiedyś przygotowywał (i pewnie robi to dalej) min. Maluchy do okręgówek i robił to z powodzeniem (kolega robił u niego A-grupę i 2 razy był mistrzem okręgu) i tak jak pisali w WRC robil to tak, aby silnik wytrzymał nawet cały sezon. Kiedyś miał jeszcze wałki rozrządu. |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2004-01-31 14:25:12
Hehe, Kuner doczytaj uważnie że pisze o obrabianiu tłoków od dołu aby zmniejszyć wysokość płaszcza, a frezowanie pod zawory opisane jest dalej |
Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2004-01-31 14:27:05 Ostatnio z widynkiem mieliśmy okazje oglądać 126p II gr. jednak nie z zespołu fabrycznego. Malucha zdecydowanie odróżniały poszerzenia i moc w ok. 68KM (?).
Mam nadzieję że uda się pokazać ten samochód na naszej stronie. pozdrawiam |