[126]ile moge splanowac glowice?? / planowanie - Strona 2

  szukane wyrażenia:   glowice
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
z tego co słyszałem to dobry jest gaźnik od MZ tylko trzeba podstawkę sobie zrobic
  
 
Ja pierdykam!! 10 mm planowana głowica ? A jaka jest wtedy wytrzymałośc silnika ?????
  
 
Ja planuję wsadzić gaźniczek od dacii. Gaźniczek już czeka ale brak czasu na jego przeróbkę pod maluchowskie realia.
  
 
siemka mam jeszcze jednpo wielkie pytanie,bo ja nadal jestem upartyz tym planowaniem glowicy ,no i oczywiscie zrobic miejsce na zaworki w tlokach,ale niewiem pod jakim katem wychodzi zawor(zawory)pomozcie bo niemam specjalnego katomierza,czeakm

[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2005-07-06 13:53:32 ]
  
 
Cytat:
2004-02-01 05:07:56, simon_pg pisze:
Ja śmigam na 385 od 3 dni i jeszcze tego wałeczka do kończ nie rozgryzłem. Jakieś info by się przydało!!


Info na temat 385 znajdziesz na mojej stronie wszystko przepisane jest z instrukcji od Świątka.
Pozdrawiam
  
 
no dobra to ja mam takie pytanie: ile moge splanowac (ile chce to wiem) w elegancie mam do tej pory 1,5 i chce wiecej , pytanie brzmi czy jest sens i ile wtedy (walka nie mam ale jakbym mial kase to bym sie szarpnol, inne przerubki są typu gaznik kolo trohe lzejsze i inne pierdoly); a jak to jest z tymi megawalkami : kolega ma zjechanom glowice 3mm walek 385 przesuniety w fazie zaplon na 13-14 i muwi ze mu NIE JEZDZI I NIE CIOGNIE i mi sie rzygac chce bo to podobno trza zgrac (tylko ze wszystko ma jak trzeba nawet robiony wydech pod jego przeróbki)?!
oswieccie mnie prosze
  
 
Cytat:
2004-06-30 07:29:11, snail pisze:
no dobra to ja mam takie pytanie: ile moge splanowac (ile chce to wiem) w elegancie mam do tej pory 1,5 i chce wiecej , pytanie brzmi czy jest sens i ile wtedy (walka nie mam ale jakbym mial kase to bym sie szarpnol, inne przerubki są typu gaznik kolo trohe lzejsze i inne pierdoly); a jak to jest z tymi megawalkami : kolega ma zjechanom glowice 3mm walek 385 przesuniety w fazie zaplon na 13-14 i muwi ze mu NIE JEZDZI I NIE CIOGNIE i mi sie rzygac chce bo to podobno trza zgrac (tylko ze wszystko ma jak trzeba nawet robiony wydech pod jego przeróbki)?!
oswieccie mnie prosze



Powiem Ci tak jeśli to auto ma Ci wytrzymać dłużej niż kilka miesięcy to nie planuj za dużo bo zarżniesz silnik. A w kwestii przeróbek to polecam http://www.swiatek.com.pl i http://www.maluch.abc-komputer.poznan.pl/



[ wiadomość edytowana przez: owz dnia 2004-06-30 12:14:43 ]
  
 
co to znaczy zarzne silnik przy ilu mm plana zarzne ja duzo jezdze i niechcem zeby wybuchnął
2.tam na stronce jest walek R-rajdowy i pisze ze plan 2 mm zalecany jest sens wiecej? i poza zalozeniem walka trzeba zaplon zmieniac? jak to jest ?

[ wiadomość edytowana przez: snail dnia 2004-06-30 16:00:16 ]
  
 
pytanko za 100pkt....w moim kaszlu jeszcze nic nie modyfikowałem w silniku bo nie mam kasiorki ale straciłem śrubę która przykręca kolektor do głowicy i muszę ją wymienić na inną i prawdopodobnie po zdjęciu głowicy powinno się ją splanować, biorąc pod uwagę że nie chcę wymieniać tłoków i że nie posiadam sportowego wałka(brak kasy) to ile mam ją splanować tak żeby było ok i co przy okazji powymieniać??
  
 
Cytat:
2005-03-22 22:26:00, specWROC pisze:
pytanko za 100pkt....w moim kaszlu jeszcze nic nie modyfikowałem w silniku bo nie mam kasiorki ale straciłem śrubę która przykręca kolektor do głowicy i muszę ją wymienić na inną i prawdopodobnie po zdjęciu głowicy powinno się ją splanować, biorąc pod uwagę że nie chcę wymieniać tłoków i że nie posiadam sportowego wałka(brak kasy) to ile mam ją splanować tak żeby było ok i co przy okazji powymieniać??



splanuj sobie 2 mm i będzie si
  
 
2,5mm powinno styknąć. u mnie przy 3mm spotykały sie zaworki leciutko z tłokami. uszczelniacze osłon popychaczy, uszczelka pod głowicą,pod gaźnikiem itp, pomiedzy kolankami a wydechem, pod kapka zaworów... chiba to by było na tyle.
  
 
Cytat:
2004-02-03 07:22:02, Garii pisze:
Ja na chwilke (jeden dzionek) Miałem SOLEX`a w malcu, pod totalnie seryjny slnik. Inna tylko była głowica na wielkich zaworach od Pandy i poziomy SOLEX 40. Oj powiem panom że różnica jest kolosalna, jak się silniczek wkręcał..... Ale niestety był niedoregulowany i czasami niewchodził na obroty... ale jak wszedł to jakby turbo było.... A więc polecam



W kaszlach Z RC mają po 50HP z gaźnikach malucha więc jednak się da, natomiast co niektórzy mają inne gaźniki i kaszle chleją im po 15l/100 natomiast nie widać żeby dysponowały szałowymi osiągami....
  
 
jak splanuje te 2mm to wtedy kaszłord będzie palił mniej czy więcej???ile to wogóle może mnie kosztować??.....
aha jeszcze jedno co jest przyczyną że po założeniu tekli kiedy dodam więcej gazu przy ruszaniu widać jakby lekko benzyna pryskała
  
 
Cytat:
2005-03-22 22:47:13, 2Rotor pisze:
W kaszlach Z RC mają po 50HP z gaźnikach malucha więc jednak się da, natomiast co niektórzy mają inne gaźniki i kaszle chleją im po 15l/100 natomiast nie widać żeby dysponowały szałowymi osiągami....



eee wiesz co a zauważyłeś że to post sprzed hmm roku ponad
  
 
Stare ale jare;]
  
 
Cytat:
2005-03-22 22:48:49, specWROC pisze:
jak splanuje te 2mm to wtedy kaszłord będzie palił mniej czy więcej???ile to wogóle może mnie kosztować??..... aha jeszcze jedno co jest przyczyną że po założeniu tekli kiedy dodam więcej gazu przy ruszaniu widać jakby lekko benzyna pryskała


Powinien palić mniej albo spalanie się nie zmieni, w każdym badź razie na pewno nie zwiększy się. Przy okazji planowania pousuwaj w kanalach progi. szczególnie w wydechcach tuż za gniazdem zaworowym.Użyj kamienia na wiertarce i wyjmij przed tym zawory.Nic nie poleruj,szkoda czasu.Koszt planowania u mnie to 30 zł, myśle że max to 50 zł. W 100 zł zrobisz głowice , jeżeli samemu nie dasz rady wyjąć zaworów dotrzeć i założyć ich
  
 

no dobra, wszystko swietnie tylko czy ktos z was probowal zalozyc glowice bez uszczelki????.

z tego co pamietam to daymon cos kombinowal ale nie jestem pewien. prosze o odpowiedzi poparte doswiadczeniem, a nie "bo pan Stasiu (ciotki Wandy i Wiktora syn) tak mial i chodzilo".

Pozdrawiam

ps sprawa dosc pilna
  
 
Jasne ze próbował.
Baaa bartka malec jeździ na głowicy zjechanej 3 mm i wałku 555 od kilku tysiecy bez uszczelki i zero problemów.
Tylko ze głowica i cylinder musi byc splanowany zeby idealnie przylegał.
Pozdro.....
No i oczywiscie szpilki w bloku musza mocno sie trzymac bo sie mocniej dokreca.
  
 
Parnel ma tak złożony motor
  
 
dzieki...

z tym planowaniem cylindrow to nie wiem bo najlepiej byloby zeby je planowac umieszczone w bloku zeby uzyskac odpowiednia rownoleglosc powierzchni tylko jest problem z zamocowaniem tego na obrabiarce (chyba?). na razie sprobuje bez planowania cylindra i zobaczymy co z tego wyjdzie.

u mnie glowica 4.2mm i tez waleczek 555....