Obniżenie kierownicy [126]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy ktos z was ma obniżoną kierownice jesli tak to bardzo prosilbym o jakies rady zwiazane z ta przerobka
  
 
Przeprasza że się zapytam - a ty co liliput czy krasnoludek może jesteś, bo ja to chętnie bym "podwyższył" kiernice bo po mimo założonej mniejszej to i tak kolanami kieruje !!!

Czy możez uzasadnić po co chcesz to zrobić ??
  
 
jak kubel jest niski to wygodniej sie chyab trzyma rece nizej niz na wysokosci glowy

kolumna jest przykrecona do karocy na 4 sruby sruby sa na stale do karocy odkrecasz nakretki i djesz soebi albo podkladki albo co tam chcesz kiera sie automatycznie obniza to juz musisz soebi doswaidczalnie zrobic ajk ci bedzie lepiej potem tylk o mcno skrec wszystko
  
 
Lava1, a jeździłeś kiedyś w nisko posadzonym kuble? Chyba nie...
  
 
Lukasz ja mam regulowana kolumne. Widziales kiedys juz. Jak chcesz to sie umowimy i podjade i sobie oblookasz dokladnie bo ja niepotrafie Ci wytl8umaczyc jak to jest tam zrobione.
  
 
Cytat:
kolumna jest przykrecona do karocy na 4 sruby sruby sa na stale do karocy odkrecasz nakretki i djesz soebi albo podkladki albo co tam chcesz kiera sie automatycznie obniza to juz musisz soebi doswaidczalnie zrobic ajk ci bedzie lepiej potem tylk o mcno skrec wszystko


dokladnie tak. ja dodatkowo wymienilem sruby na dluzsze, zeby wiecej podkladek weszlo. i nie ma sily, trzeba doswiadczalnie pod siebie.
polecam, proste i tanie a duzo wygodniej sie jezdzi.
  
 
Ja też obniżyłem kierę bo jak tu jeździć z mniejszą od serii kierą i na dodatek siedząc w kuble osadzonym 3cm od podłogi. Obniżenie to kwestia odkręcenia 2 śrub i 2 nakrętek wsadzenia jekichś podkładek lub nakrętek i złożenia wszystkiego do kupy. Ja jestem zadowolony z mojego obniżania!!
  
 
ok a powiedzcie mi czy do tego wszystkiego zeby sie tam dostać trzeba ściagać ten plastyk z pod kierownicy ????????
  
 
tak trzeba go sciagnoc musisz praktycznie zdjac kiere i cale przelaczniki od kieronkow i dopiero wtedy plastik zdejmiesz no chyba ze masz zwinne palce "grzebalce" nie tak na serio dla wygody radze wszystko zdemontowac zajmie ci to mniej czasu niz meczenie sie jak zostawisz przykrecone a tak odkrecisz ustawisz kiere na zadanej wysokosci i skrecisz
  
 
ja jestem na tyle wielki ze jednak wolalbym miec wyzej... i bardziej prostopadle. ale to jest raczej trudniejsze do wykonania. chyba ze ma ktos jakis pomysł?
  
 
prostopadle zaden problem dajesz podkladki tylko pod te sruby z przodu i juz kiera robi sie bardziej prostopadle lekko pojdzie w dol ale bedzie tak jak chesz
  
 
Hmmm roboty na godzine...
A efekt - no cóż na mojej kierze 28 cm srednicy nagle sie zrobiło duzo miejsca.
W elegancie sie jeździło super wiec i tutaj to zrobie..
Polecam dac dłuzsze sruby - mozna wygodniej podkładac i miec pewnosc ze jest bezpiecznie !!!!
  
 
jak wywalic te sruby z przodu (chce zmienic na dłuższe), one sa chyba zgrzewane z karoseria

młotem je?
  
 
niewiem jak w 126p ale w 125p to nakrętki są na stałe do nadwozia a nie śruby!!
  
 
no wlasnie w malcu sa sruby
  
 
Wszystko fajnie ale przy obniżaniu dla własnego bezpieczenstwa trzeba zwrócić uwage żeby kolumna była lekko zgienta w dól , ponieważ przy niedaj boże dzwonie kierownica musi iść do góry a nie na klatke piersiową kierowcy
  
 
Teraz sobie przypomniałem .
Kumpel sobie zrobił płynna regulacje ......
ma pokretło i krecac nim obniza siel ub podwyzsza....
Szczegóły zna barry pewnie bo widzi to auto 3 - 4 godz dziennie
A kumpel zrobił to by jego kobieta mogła wygodniej prowadzic ..
  
 
Cytat:
jak wywalic te sruby z przodu (chce zmienic na dłuższe), one sa chyba zgrzewane z karoseria młotem je?



jakos tak, oczywiscie z wyczuciem;). z tego co pamietam u mnie nie chcialy pojsci i trzeba bylo pomoc sobie piłka (do metalu of korz:)