Webery poziome raz jeszcze... gaznik - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
..dzisiaj własnie doszly do mnie gazniczki ktore kupiłem sobie na jednej aukcji w niemczech. dzikei uprzjmiosci znajomego ktory ji je przesłał...za dwa dellorto 40 zapłaciłem 230pln...
wymagaja one co prawda generalnego czyszczenia, bo okazało sie ze przez kilka lat lezały w pudełku w garazu i trcoe sie pobrudziły..jednak przepustnice nie wykazuja luzów, i generalnie stan jest bdb.
mam jednak problem z kolektorami.

Mam silnik fiata`owski sohc z Ritmo 1.5, jednowałkowy, Kolektory niestety sa chorendalnie drogie...bo za kolektor alquati niestety ale trzeba wyłozyc minimum 250 euro.

pozostaje mi poprosic was o namiar na tego magika ktory pewnie wykona takie kolektory bez problemu;]

czekam na wsza pomoc;]

pozdrawiam;]
  
 
QBA-ask Koniu!
  
 
Dzisiaj doszły do mnie dwa cudnej urody dellorto 40 DHLA !!!
Są już na zawsze moje! Tylko , że z kolektorami mam zgryz. Na pewno nie założę kolektorów do 45 , bo to jednak może być powodem sporych kłopotów z pracą takiego układu. Teraz zacznę jeździć po gazownikach i pokazywać im gaźniczek i przepytywać ich z pomysłów na zainstalowanie do nich LPG...Kolektor może jakoś wyrzeźbię z małą pomocą przyjaciół. Namierzyłem sprzedawcę chętnego mi sprowadzić taki kolektor przeznaczony do łady , ale chce za usługę 1300PLN . Jak za kawałek metalu to troooooochę dużo.
Pozostaje też problem filterków, ale to dopiero jak się wyjaśni sprawa z kolektorem i gazownicy się opowiedzą i będzie wiadomo ile miejsca w komorze zostanie.
  
 
Na stronie LBK - znalazłem info o zamontowaniu przez johna walsha z anglii jednego webera dcoe45 a wszystko to w silniku 1300.......hmm tez bym tak chciał, dlatego od dzisiaj zabieram sie za to i spróbuję zrobić to samo.....
Jak ktioś m namiary na taki weber to proszę o priva.....


  
 
Widzę ,że Cię wzięło są do sprzedania na giełdzie youngtimer.pl
ale na razie coś tam nie działa więc musiz się uzbroić w cierpliwośc albo szukac gdzie indziej
Tylko ,że oprócz założenia gaxnikó to jeszcze wiesz co Cię czeka???
paweł
  
 
Cytat:
2005-03-26 20:57:11, Pawel_66 pisze:
Widzę ,że Cię wzięło są do sprzedania na giełdzie youngtimer.pl ale na razie coś tam nie działa więc musiz się uzbroić w cierpliwośc albo szukac gdzie indziej Tylko ,że oprócz założenia gaxnikó to jeszcze wiesz co Cię czeka??? paweł



Wzięło mnie ostro - i po lekturze doszedłem do wniosku ze dwa webery to za duzo.........jak kupie taki weber i uda mi sie go podłączyć to wywalam gaz i szykuje silniczek
paweł jakbyś miał jakiś namiar do daj mi jakoś znać - proszę
pzdr
  
 
Cytat:
2005-03-26 21:02:12, zax pisze:
Wzięło mnie ostro



Trzeba się szykować na spore przejścia...Jak spojrzałem mija właśnie rok od kupienia przeze mnie dwóch dellorto i cały czas daleka droga do ich założenia... Takie gaźniki mają niestety "problemy" których nie widać gołym okiem, a zdobycie części zamiennych graniczy z cudem ( ten akurat mi się jeden przytrafił dzięki Fleszerowi...). W Polsce jest już chyba tylko jeden facet, który coś o tych gaźnikach wie i umie je "reanimować" ale ceny są dość przykre...
  
 
weberki+gazownia=zabojstwo(profanacja)
  
 
Cytat:
2005-03-26 23:50:42, dyferencjal pisze:
weberki+gazownia=zabojstwo(profanacja)


LPG jest ekologiczne...nie zabija przyrody Poza tym ma bezpieczniejszą LO i nie musiałbym , lać E98...Kto ma kasę niech płaci, ale przecież zawsze można przełączyć na Benzynkę i poszaleć, a do kulania się po mieście LPG aż nadto wystarcza.
  
 
Ja jak zrobi eteraz silnik - i zdecyduje się na zostawieni Łady do zabawy to wywalm gaz - niestety przez ten gaz wszyskie podzespoły silnika dostają po tyłku. No chyba, ze sekwencja - ale do krótkich jazd i zabawy w ściganie to sekwencja się nie zwróci. Także precz z gazem w przerabianych silniczkach naszych Ładzianek!!!!
  
 
ja dorzucę swoje dwa grosze bo stwierdzam ,że w astrze mojego ojca na gazie lepiej idzie ,przyspiesz itd ,tam jest gaz ktory sam sie przelącza i nieraz jak rano jedzie na benzynie przyspiesza i przelączy sie silniczek na gaz to stanowczo orzywia jazde
  
 
No bo jak się ma wtryskiwacze uwalone albo zasyfiony filterek paliwa to tak będzie. Pozatym ja mówie o przerabianych silniakch Ładzianek a nie o jakiś oplach. U mnie w omedze gdzie mam układ wtryskowy sprawny i wszytko sprawne na benzynie idzie lepiej niż na gazie z tym że mam zwykłą wtryskową instalacje((
  
 
Zaxik - widzialem ta lade na wlasne oczy, baa siedzialem w niej - wszystko fajnie, tylko kierownica nie z tej strony - mysle ze szlo by sie przyzwyczaic. Ponoc nikt nie mogl uwierzyc ze to zwykla lada na weberze.

Teraz tak, opdejzewam ze gaznik 45, zwlaszcza jeden, bedzie ciezko dorwac.
A co do przerowbek auta/silnika, to nei ma znowu tak duzo.

Musisz zatkac glowice(bo powatpiewam abys znalazl/zrobil kolektor dolotowy z "woda") - to akurat jest proste - wystarczy sam silikon, a po drugiej stronie korek(np. sruba) w rurke gumowa i zacisk.
Zeby zrobic to profesjonalnie - np tak jak ja mam, gwintownik chyba 10tka, i gwintujesz otwory w glowicy, poczym wkrecasz specjalne szpilki.
Reszta to znalezienie odpowiedniego filtra(www.filtron.pl chyba) i zrobienie puszki, badz wydanie jakis 200-400 stowek na K&Na albo podobnego PaperCrossa(czy jakos)Piper nie wiem.
Oraz podciagniecie ciegna /linki gazu.
Uwazam ze puszki z bezpiecznikami nie trzeba bedzie przesuwac przy jednym gazniku.
Co do kolektora to pogadaj z Grzegorzem2107 - wynalazl kogos, kto mysle by to stworzyl.

Grzegorz - czy cuda? nie wiem, ale czasem sie marzenia spelniaja - mnie sie po prostu nudza "fiaty" klubowe, wiec czemu nie? Poza tym, mnie poki co nie bylo to potrzebne(odpukac aby nie bylo) wiec czemu sie nie podzielic.

Aaaa, no ja wciaz mam ukryte marzenie 2xdellorto special pod turbo + turbo albo dwa
Ale chyba mam zbyt duze wymagania, i podejzewam ze strach by bylo tym jezdzic - przynajmniej ja moglbym sie bac.
  
 
Cytat:
2005-03-27 15:14:16, Krzysztof-Fleszer pisze: Co do kolektora to pogadaj z Grzegorzem2107 - wynalazl kogos, kto mysle by to stworzyl.



Facet jest z Gniezna , pisz tutaj: civic706@vp.pl ogłaszał się na stronie "weteranszos"


[ wiadomość edytowana przez: Grzegorz2107 dnia 2005-03-27 16:07:10 ]
  
 
hej Grzegorz - czyżbyś miał jakies problemy z tymi dellorto od mojego kumpla???Niestety - ja żadnej gwarancji nie dawałem - wygladały na nieźle zakonserwowane. mam tylko nadzieję ,że się w końcu doczekają swojego miejsca w Twojej ładzie - a ewentualne koszty dostrojenia Cię nie zrujnują !!!!
paweł
  
 
Cytat:
2005-03-27 15:14:16, Krzysztof-Fleszer pisze:
Zaxik - widzialem ta lade na wlasne oczy, baa siedzialem w niej - wszystko fajnie, tylko kierownica nie z tej strony - mysle ze szlo by sie przyzwyczaic. Ponoc nikt nie mogl uwierzyc ze to zwykla lada na weberze. Teraz tak, opdejzewam ze gaznik 45, zwlaszcza jeden, bedzie ciezko dorwac. A co do przerowbek auta/silnika, to nei ma znowu tak duzo. Musisz zatkac glowice(bo powatpiewam abys znalazl/zrobil kolektor dolotowy z "woda") - to akurat jest proste - wystarczy sam silikon, a po drugiej stronie korek(np. sruba) w rurke gumowa i zacisk. Zeby zrobic to profesjonalnie - np tak jak ja mam, gwintownik chyba 10tka, i gwintujesz otwory w glowicy, poczym wkrecasz specjalne szpilki. Reszta to znalezienie odpowiedniego filtra(www.filtron.pl chyba) i zrobienie puszki, badz wydanie jakis 200-400 stowek na K&Na albo podobnego PaperCrossa(czy jakos)Piper nie wiem. Oraz podciagniecie ciegna /linki gazu. Uwazam ze puszki z bezpiecznikami nie trzeba bedzie przesuwac przy jednym gazniku. Co do kolektora to pogadaj z Grzegorzem2107 - wynalazl kogos, kto mysle by to stworzyl. Grzegorz - czy cuda? nie wiem, ale czasem sie marzenia spelniaja - mnie sie po prostu nudza "fiaty" klubowe, wiec czemu nie? Poza tym, mnie poki co nie bylo to potrzebne(odpukac aby nie bylo) wiec czemu sie nie podzielic. Aaaa, no ja wciaz mam ukryte marzenie 2xdellorto special pod turbo + turbo albo dwa Ale chyba mam zbyt duze wymagania, i podejzewam ze strach by bylo tym jezdzic - przynajmniej ja moglbym sie bac.



Dzięki fleszer teraz wiem jak sie za to zabrać......tylko bylebym znalazł taki weberek
  
 
Cytat:
2005-03-27 22:42:17, Pawel_66 pisze:
hej Grzegorz - czyżbyś miał jakies problemy z tymi dellorto od mojego kumpla???Niestety - ja żadnej gwarancji nie dawałem - wygladały na nieźle zakonserwowane. mam tylko nadzieję ,że się w końcu doczekają swojego miejsca w Twojej ładzie - a ewentualne koszty dostrojenia Cię nie zrujnują !!!! paweł



Hej! Problem jest w dużej części rozwiązany dzięki Fleszerowi. Było pęknięte mocowanie pływaka. Wada się ujawniła po rozebraniu gaźnika. Poza tym niestety gaźniki nie były w 100% kompletne i naprawiane metodami chałupniczymi , ale za te pieniądze nie ma co narzekać. Bardziej mnie martwi , że chyba nie wyrobię do zlotu z ich montażem. Wszystko idzie pod górę. Nawet chciałbym się "zrujnować" , ale facet z Warszawy, który miał mi sprowadzić brakujące elementy i sterowanie przepustnicami nie odzywa się i pewnie mnie olał...Nie chce moich pieniędzy

No i wymyśliłem, że dam je do szkiełkowania....żeby po otwarciu maski było na co popatrzeć Zielone filtry i błyszczące gaźniki !!! Tylko stalowy kolektor mnie martwi...Niestety nie robią już w Angliii tych aluminiowych i magazyny też już nie posiadają tego towaru....
  
 
Hm - szkoda , bo myslałem ,że można wierzyc znajomemu. Ale po raz kolejny się przejchałem na polecaniu czegoś. Na szczęscie cena faktycznie nie była zaporowa - my za nasze wewbery 40 daliśmy w ciemno 600 PLN i...jeszcze nie chodziły tez wszystko mi idzie pod górę. Ale na pewno do zlotu założe ten gaxnik od renault 5 alpine turbo
Paweł
  
 
Cytat:
2005-03-27 23:21:40, Pawel_66 pisze:
Hm - szkoda , bo myslałem ,że można wierzyc znajomemu. Ale po raz kolejny się przejchałem na polecaniu czegoś.



Nie zrozum mnie źle: Ja się nie spodziewałem, że te gaźniki będą na 100% sprawne, uważam, że wszystko ze strony Twojego znajomego jest OK. Przecież sprzęt ma kilkanaście lat, a nowe dellorto kosztują ponad 1500 PLN sztuka...Mam nadzieję, że "zreanimuję" je za trochę mniejszą sumę
  
 
No to choć troszkę lżej
Trzymam kciuki żeby tak było
Pozdrowienia
paweł