Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
zax ŁADZIARZ była LADA 21072 '88 Konin | 2006-10-11 13:38:44 Mam przejechane 10 000 km od całkowitego remontu silnika, wątpie bym miał pierscienie w złym stanie. W dodatku wszystkie częsci wpakowałem do silnika najlepszej jakosci
Oleju mi nie ubyło od ponad roku....z odmy nie wycieka mi olej, ale smrodzi.....a ta goraca para z silnika zatrzymiuje sie na filterku i pio pół roku jest już nasaczony olejem. Rzeczywiscie najlepszym rozwiązaniem byłoby wpakować odme w filtr ale jakoś mi żal bo cały k&n po roku zajdzie olejem a filtr kosztuje 270 zł !!! w dodatku musiałbym zrobić dziure pod krociec albo w samym fikltrze albo w obudowie |
Grzegorz2107 SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 21072 Västerås/Sverige | 2006-10-11 13:58:22
Tego nie rób...Najwyżej jakąś atrapę króća i kawałek węża dla niepoznaki Gdzieś ktos pokazywał taki fachowo zrobiony chwyt oleju z puszki na węży odmy , gdzie gazy ze skrzyni korbowej, zanim wylecą przez filtr , przechodzą przez nią zostawiając na dnie olej. |
zax ŁADZIARZ była LADA 21072 '88 Konin | 2006-10-11 14:08:46 ehe taka puszka mi sie marzy, muszę pomyśleć nad wykonaniem takiego cuda W środek wkłąda się popularny "czyścik" z nmierdzewki i już mamy odolejacz
tak miało zrobione autko z Węgier |
Tical SYMPATYCZNY GOŚĆ LADA 2107 / COLT GTI Kraków | 2006-10-11 16:01:15 Tutaj jest nawet opis wykonania..niestety po wegiersku . |
zax ŁADZIARZ była LADA 21072 '88 Konin | 2006-10-16 22:05:51 Całkiem sympatyczny efekt osiągnąłem wsadzając do mojego gaźnika "trąbki - air horn". Do przedłużenia filtra użyłem korka o szerokości 0,7 cm i tym samym obudowa jest odsunięta od trąbek o całe 3 cm.
Efekty - płynniej przyspiesza, szybciej sie zbiera szczególnie na niskich obrotach, bardziej basowo mruczy.....poszalałem przed chwilą Filmik z odgłosami Wrumm |
arsen SYMPATYCZNY GOŚĆ PRZYJEDŹ ZOBACZ!!!!! . | 2006-11-30 09:00:34 |
rasta Warszawa | 2014-04-07 16:40:56 Żeby wykręcić ten zawór, muszę odgiąć 1 blaszkę przy pływaku? Nie uszkodzę pływaka?
PZDR |
morphio ŁADZIARZ VAZ 2107 148kM Opole | 2014-04-08 16:13:16 wyciągnij pływak - wybij sworzeń który go trzyma |
rasta Warszawa | 2014-04-08 21:17:40 Dzięki! O mały włos uszkodziłbym pływak
Kupuję zestaw w Etermocie. Dzięki za pomoc. |
Ladasznikow BMW E30 / VAZ 2107 Skarżysko - Kamienna | 2014-05-06 21:39:11 Witajcie hej!
Jako, że także jestem posiadaczem poziomych gaźników, podepnę się pod temat, bo mam spore problemy. Mianowicie jeśli obroty nie przekroczą 3k, to każde gwałtowne wciśnięcie gazu kończy się chwilową czkawką/zduszeniem plus czarny dym z wydechu (zgaduję, że za bogato). Gdy łagodnie dodaję gazu, to jest ok. Niestety to nie koniec złego, bo obroty maksymalne nie przekraczają 4500 - 5000, niezależnie od położenia przepustnicy (chyba, że depnę bardzo szybko powyżej 3k, to podskoczy do 6500 i spadnie po nawet krócej, niż pół sekundy do 4500), a auto podczas jazdy nie ma już mocy powyżej 4k. Zgaduję, że jakimś cudem brakuje paliwa. Pewnie nie pamiętacie, moje gaźniki wyglądają tak: SK (od 1991r. OER) 40 DCOE. Podobno to hybryda róznych sportowych gaźników wykorzystująca wszystkie najlepsze ich cechy w jednym gaźniku. Ile w tym prawdy, to nie wiem Montowane były swojego czasu m.in na rajdowych BMW 2002 i Datsunach 240Z. W tym linku wyczytałem trochę wiadomości wspólnych myślę dla wielu gaźników poziomych. Między innymi znalazłem tam taką informację "Kupilem pompe paliwa do samochodow z gaznikiem na allegro.pl i okazalo sie ze cisnienie paliwa daje dobre, ale wydajnosc jest nadal za mala (ok 65l/h). Zapewne doskonale by sie sprawdzala w samochodzie z 1 gasnikiem ale z dwoma dwugardzielowymi nie radzila sobie wcale. W zwiazku z tym na www.fastroadcars.co.uk zamowilem pompe przeznaczona wlasnie do gaznikow poziomych weber/dellorto/solex przeznaczonych do aut o mocach do 200KM. Pompa ta ma wydajnosc do 135l/h." W związku z tym zastanawiam się, czy mój problem z nierosnącymi obrotami nie ma właśnie takiej przyczyny. Również mam elektryczną pompkę 0.25bar 65l/h, co ogólnie wydaje mi się małą wydajnością, gdyż chwilowe zużycie podczas jazdy na maxa wydaje mi się większe i przez to ilość podawanego paliwa i zarazem ciśnienie paliwa spada do poziomu niewystarczającego dla uzyskania optymalnego składu mieszanki. Zamierzam podłączyć dwie pompy równolegle, co nie zmieni ciśnienia, a zwiększy wydajność teoretycznie 2x. Co sądzicie o tym pomyśle? [ wiadomość edytowana przez: Ladasznikow dnia 2014-05-06 21:49:19 ] |
morphio ŁADZIARZ VAZ 2107 148kM Opole | 2014-05-07 16:50:52 |
Ladasznikow BMW E30 / VAZ 2107 Skarżysko - Kamienna | 2014-05-07 19:52:23 Nagrałem to, co się dzieje dziś na filmiku. [ wiadomość edytowana przez: Ladasznikow dnia 2014-05-07 19:56:28 ] |
pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2014-05-07 23:52:05 Wydaje mi sie że to kumulacja wielu błędów konstukcyjnych.
|
morphio ŁADZIARZ VAZ 2107 148kM Opole | 2014-05-08 01:14:05 poza tym brzydko ci zawory napierdzielają
|
pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2014-05-08 09:40:26 Zobaczyłem filmik teraz.
Zawory to raz-niezła sieczkarnia. Webery sie zakłada jak już nie ma innego wyjścia. Ktoś to ustawiał wogule,nie regulował tylko dobrał dysze zwężki rurki emulsyjne? Płynnych obrotów od zera do maxa nigdy nie bedzie na gaźnikach. Gaźniki może są i najlepsze ale jak ktoś wie jak je ustawić. Jak by były takie super nikt by wtrysku nie wymyślił. Jeżeli jest jak piszesz i jeszcze konsole musisz podcinac żeby regulować zawory to masz spaprany cały układad faz i wzniosów zaworowych. Temat ma 20 pare stron i nie chce mi sie tego wszystkiego czytac bo po 5tej sie gubie co masz zrobione. Ciekawi mnie: Stopień sprężania Wałek rozrządu-Wznios-jak ustawiony. Srednica zaworów. Wydech. [ wiadomość edytowana przez: pioban dnia 2014-05-08 10:17:03 ] |