Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2014-05-08 22:00:09 3zer miał wypukłe tloki i głowice spawaną i modyfikowana. |
pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2014-05-09 00:43:45
I to daje pewnie wiecej niż webery. Gdzie te gaźniki są tak stosowane w motorsporcie bo jakoś nie widze. Może w historykach ale to przepisy. Wstrysk był i będzie zawsze lepszy od gaźników. Wydech liczony pod silnik a stopień sprężania nieznany.... [ wiadomość edytowana przez: pioban dnia 2014-05-09 00:47:41 ] [ wiadomość edytowana przez: pioban dnia 2014-05-09 00:49:54 ] |
pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2014-05-09 23:43:25 Sprężyny nie puchną od temperatury.
Miałem podobnie-wadliwa była dźwigienka z tym że miałm pożądny wałek i nic mu sie nie stało. Do wałka 300+ stopni powinieneś mieć z 12:1 Stopień sprężania Myśle że nie masz nawet 10:1 więc po co ci taki wałek? |
andrzej_krakow (S) MEGA ŁADZIARZ Złom 2105 aktualnie Warszawa | 2014-05-10 21:38:47 Hej, a w ogóle ten wałek miał jakieś smarowanie???? ----------------- Były Łada 2105 r.1983 Łada 2101 r.1986 Łada Samara 2109 r.1990 Jest Wrak Łada 2105 r. 1986 |
SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2014-05-10 22:28:33 Mastersport, to hómniana firma. Najlepsze, jak kiedyś to stwierdziłem ja i pioban, oryginał PRL, albo sprawdzone przez lata używane. Co do doświadczenia, to ja osobiście uważam, że pioban jest bardziej rozeznany niż 3zer.
[ wiadomość edytowana przez: SzokoLada dnia 2014-05-10 22:34:13 ] |
pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2014-05-10 23:54:41 Jeżeli wszystkie to na pewno nie wina dźwigienek.
Myśle że przyczyna tkwi w sprężynach-seryjne spokojnie dają rade. Do tego też trzeba wszystko pomierzyć. Już kiedys pisałem że ten silnik jest bardziej skomplikowany niż sie wydaje na pierwszy rzut oka - to mnie wyśmiano. |
fragles94 Łada 2106 1500s Wrocław | 2014-05-11 00:35:12
I znowu. Ladasznikow montuje części od mastersport, wrzuca dwa webery, których nawet nie wyregulował, ale to silnik od Łady jest skomplikowany. Może i jestem niezrównoważony psychicznie, ale nie widze związku Twoich wypowiedzi z tym tematem. |
pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2014-05-11 10:31:56
Twoja wypowiedź ma za to związek. Przeczytaj sobie jeszcze raz co napisałem ze zrozumieniem bo podałem na tacy rozwiązanie problemu. |
Ladasznikow BMW E30 / VAZ 2107 Skarżysko - Kamienna | 2014-05-11 12:05:34 Wałek miał smarowanie, bo jak zaglądałem do głowicy przez korek, to ze wszystkiego lał się olej, a jak zwiększałem obroty, to wyraźnie wzrastał poziom oleju w głowicy. Poza tym, gdyby nie miał smarowania, to gdzieniegdzie mógłby być kolorowy od temperatury.
Gdy wałek dociskał zawory na max, to po regulacji luzów, luz między zwojami sprężyn był mniejszy, niż 0.05mm, także moim zdaniem ciut za ciasno. Poza tym, słusznie stwierdziłeś, że seryjne sprężyny wystarczą, jako że silnik nie będzie się kręcił powyżej 7000, bo to shortrod i kąt korbowodu względem tłoka jest dosyć powiększony, a nie chcę za szybko zetrzeć pierścieni i cylindrów. Poza tym, wydech mam obliczony na rezonans pomiędzy 4500, a 6300, więc użyteczne max obrotów, to będzie pewnie coś około 6500. Myślę, że brak regulacji gaźników nie miał nic wspólnego z awarią wałka i krzywek... Założę seryjne sprężyny, seryjne dźwigienki i seryjny wałek... Później się zobaczy. |
morphio ŁADZIARZ VAZ 2107 148kM Opole | 2014-05-11 12:17:23 nie chciałbym tu nikogo obrazić ale wydaje mi się panie Ladasznikow że zjebałeś to po całości
Mastersport to największa hujnia jaka została wymyślona gorsza nawet od chinola, o ile oni właśnie tego nie produkują chciałeś dobrze a przedobrzyłeś, nawet jak kombinujesz silnik bez obliczeń to trzeba mieć o tym pewne pojęcie bo nakupować niepotrzebnych gratów i poskładać silnik to naprawdę nie problem, żeby to żyło to już sztuka |
pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2014-05-11 12:31:05 Nad dźwigienkami bym sie nie znęcał za bardzo.
To raczej nie ich wina.Mastersport jest przynajmniej powtarzalny. co do wymiarów. Wałek przerabiany z seryjnego to gówno nie wałek. Mam taki jeden jak ktoś chce oddam za tyle co kupiłem -chyba 300pln. Ten co mam u siebie kosztował 350 euro-taka jest różnica. Oczywiscie że to nie wina gaźników. Nawet seryjne sprężyny na wałku o dużo podwyższonym wzniosie są za wysokie. Jak założysz serie to pewnie zacznie to jakoś pracować bo pojawi sie podciśnienie. Nie musze chyba dodawać że olej won, miska w dół i trzeba panewki sprawdzić bo dźwigienki już sobie pochulały po silniku tylko że w częściach. |
Ladasznikow BMW E30 / VAZ 2107 Skarżysko - Kamienna | 2014-05-11 16:37:19 Oooo masakra... Wszystko rozbierać... No nic... dzieki za radę, bo faktycznie jak się coś dostało pod panewki, to będzie gnój po całości. Jesli same panewki będą do wymiany, to pal licho... gorzej, jak wał
Morphio, szkoda, że mnie nikt nie uprzedził, żebym się wystrzegał MS. Z drugiej zaś strony sam sie przecież mogłem zapytać. Dobra, nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem. |
SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2014-05-11 18:03:06 Jak byś był częściej na forum, to byś wiedział. Było o tym nie jeden raz. |
pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2014-05-11 18:45:54 Ja z braku laku wkreciłem korek od skrzyni z magnesem.
To mi uratowało wał. Panewki i tak wymieniłem bo miałem rosyjskie a doszły mi juz wtedy Glyco. Co do MS to Havasy poleca te dźwigienki tak na marginesie. |
SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2014-05-11 19:22:49 Tak na marginesie, ja tez polecam napinacz PILOT. |
pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2014-05-11 19:24:56 Gratis dostaniesz przy okazji jak nie wyrzuciłem
|