Drgania

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam pytanie.co jest przyczyna drgania silnika skrzyni i wogole samochodu tak jakby sie telepal.czy to moga byc poduszki pod silnikiem?drazek skrzyni chodzi sobie raz w jedna raz wdruga strone.co myslicie?z gory dzieki za odpowiedz.

[ wiadomość edytowana przez: will dnia 2002-12-18 22:49:51 ]
  
 
Obok poduszek podsilnikowych może to być poduszka pod skrzynią biegów.
  
 
a mozeniedokrecony?? czy to na postoju tez sie dzieje ?
  
 
tak na postoju również!!!
  
 
a np. niejednakowe spalanie w poszczególnych cylindrach???
- sprawdź cisnienie sprężania
- wygląd świec, przetarcia przewodów WN lub dotykanie np. pokrywy zaworów
- luzy zaworów (tu uwaga o zeszlifowaniu spęczenia materiału na dźwigienkach)

siema zoki
  
 
Hej

Mam takie zapytanie co moze byc ze jadac ok 120-140 co dwie sekundy kierownica mi lekko szarpie.Sa to ruchy tak jakby gora dol
  
 
Powodów może być wiele-ale na początek sprawdziłbym wyważenie kół,potem zerknął na końcówki drązków czy wsio jest o.k.A może coś się poluzowało przy kolumnie kierownicy w środku
  
 
Co 2 sek przy takiej prędkości. Czy tak się robi na każdej nawierzchni?
  
 
A na jakim biegu. Mi to przy 120 na 5 drgała kierownica a na 4 nie drgała. Ale teraz jest wszystko ok i na żadnym biegu nie drga.
  
 
Na kazdej,a w szczegolnosci na dwupasmowce Warszawa-Grojec
  
 
To dlatego że tam przy 120 co 2sekundy wypada garb na jezdni
  
 
Cytat:
2003-05-03 12:29:58, Rally pisze:
To dlatego że tam przy 120 co 2sekundy wypada garb na jezdni



Dokładnie to samo przyszło mi do głowy. Przy 120km/h koła kręcą się zbyt szybko aby coś co 2 sekundy mogło pochodzić od nich.
  
 
Jest to całkiem możliwe i stawiam na guza na oponie. A częstotliwość rezonansu może akurat powodować drgania wypadające co 2 sekundy. Ja miałem guza na tylnej oponie i rezonans występował przy 90 km/h oraz przy 130 km/h.
  
 
tez mysle ze to ci opona wybulila .
  
 
Witaj Bartek- dawno Cię nie było
Miałem podobny objaw przy 120-130 km/h. Po zmianie ogómienia z "seryjnych" D- 124 (niech je szlak trafi) na Barum Bravuris objaw ustapił. Stawiam tez na oponę/y. Przełóz od któregos Poldka i zobacz czy to cos zmieni.
Pozdrawiam.
  
 
Ja tez bede za biciem opony. Mialem to samo tylko przy 160
Zdjalem jedna opone i okazalo sie juz prawie mnie zabila....

Mach jaki masz rozmiar barumkow i na jakiej Feli ?
Jakie sa twoje odczucia na poldku.
U mojego brata na Tipie super sie na nich pogina.
  
 
Zajrzyj do profilu - tył195/60, przód 185/60 (wiadomo na jakiej feldze ).
Śmiga się bosko, spalanie w normie a może i spadło.
  
 
Hej!

Skąd kurcze takie drgania od silnika - wajcha zmiany biegów mało się nie urwie (na biegu jałowym)
  
 
Sprawdz gaznik tzn I przepustnice czy ma juz luzy czy nie to moze byc problem z ustawieniem rownej pracy silnika naluzie tzn jesli jest tak ze mozesz ustawic obroty tzn sklad mieszanki gazu tak zeby nie skakal a po przejechaniu sie troche znow zaczyna nim telepac to moze byc to. Luz przepustnicy sprawdzasz ruszajac koncowka osi przepustnicy do przodu i do tylu (wzgledem samochodu). Moze tez gdzies lapac lewe powietrze - zobacz czy nie slychac syczenia. Na benzynie Ci chodzi ? jesli wogole tak to jak tzn czy wszystko jest pieknie na benie ? Poszukaj jeszcze po forum. Dodam ze mnie szarpie juz 2 lata przy lekkim wcisnieciu gazu i nic nie jestem w stanie zaradzic troche to zniwelowalem paroma rzeczami ale nie wiem gdzie tkwi problem
  
 
Hej!

Na benzynie też szarpie Luz osi przepustnicy 1 przelotu jest wyczuwalny, jednak minimalnie wpływa on na prace silnika na biegu jałowym (ale jednak wpływa...). Właśnie kupiłem nowe serwo - założę, może się cóś poprawi??? (gdy silnik pracuje, to bardzo szumi w okolicy serwa - może serwo "przepuszcza"...).

Gdzie we Wrocławiu (lub okolicy) znajdę dobrego gaźnikowca (wymiana osi przepustnicy). Czy bez rozwiercania wymiana osi ma sens??? - wtedy bym to sam zrobił... Ile taka wymiana może kosztować???

Jeszcze jedno pytanie:
W miarę opróżniania zbiornika z gazem - spadają obroty biegu jałowego Gdy zostaje mi ok. 25% gazu, lub mniej - muszę kręcić śrubą w parowniku tak, aby utzrymać obroty na poziomie 900. Po zatankowaniu do pełna - znów regulacja... Co robić??? HELP!!!

Dzięki za odpowiedź!
Pozdrawiam.