Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
will Miłośnik FSO ford scorpio krakow | 2002-12-18 22:49:24 mam pytanie.co jest przyczyna drgania silnika skrzyni i wogole samochodu tak jakby sie telepal.czy to moga byc poduszki pod silnikiem?drazek skrzyni chodzi sobie raz w jedna raz wdruga strone.co myslicie?z gory dzieki za odpowiedz. [ wiadomość edytowana przez: will dnia 2002-12-18 22:49:51 ] |
Janio Miłośnik FSO To pole jest za małe ... Pruszków | 2002-12-18 22:52:02 Obok poduszek podsilnikowych może to być poduszka pod skrzynią biegów. |
rdt cinquecento nieruchome Radom | 2002-12-18 23:21:08 a mozeniedokrecony?? czy to na postoju tez sie dzieje ?
|
will Miłośnik FSO ford scorpio krakow | 2002-12-18 23:23:24 tak na postoju również!!! |
BartekN Miłośnik FSO FSO Atu/VW Passat St-ce/Lublin | 2003-05-03 12:12:46 Hej
Mam takie zapytanie co moze byc ze jadac ok 120-140 co dwie sekundy kierownica mi lekko szarpie.Sa to ruchy tak jakby gora dol |
Rally Polonez 1.4Gti16v Warszawa | 2003-05-03 12:18:41 Powodów może być wiele-ale na początek sprawdziłbym wyważenie kół,potem zerknął na końcówki drązków czy wsio jest o.k.A może coś się poluzowało przy kolumnie kierownicy w środku |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2003-05-03 12:23:56 Co 2 sek przy takiej prędkości. Czy tak się robi na każdej nawierzchni? |
Mebig Miłośnik FSO Peugeot 307 Poznań | 2003-05-03 12:27:16 A na jakim biegu. Mi to przy 120 na 5 drgała kierownica a na 4 nie drgała. Ale teraz jest wszystko ok i na żadnym biegu nie drga. |
BartekN Miłośnik FSO FSO Atu/VW Passat St-ce/Lublin | 2003-05-03 12:27:29 Na kazdej,a w szczegolnosci na dwupasmowce Warszawa-Grojec |
Rally Polonez 1.4Gti16v Warszawa | 2003-05-03 12:29:58 To dlatego że tam przy 120 co 2sekundy wypada garb na jezdni |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2003-05-03 12:33:55
Dokładnie to samo przyszło mi do głowy. Przy 120km/h koła kręcą się zbyt szybko aby coś co 2 sekundy mogło pochodzić od nich. |
Voy Miłośnik FSO Poldżons Constarownia/Sunderland | 2003-05-07 17:18:24 tez mysle ze to ci opona wybulila . |
Mach Miłośnik FSO B40CEB Lpg/ C20NE Szczecin | 2003-05-07 17:34:27 Witaj Bartek- dawno Cię nie było
Miałem podobny objaw przy 120-130 km/h. Po zmianie ogómienia z "seryjnych" D- 124 (niech je szlak trafi) na Barum Bravuris objaw ustapił. Stawiam tez na oponę/y. Przełóz od któregos Poldka i zobacz czy to cos zmieni. Pozdrawiam. |
MaciekW Miłośnik FSO Fiat Doblo Częstochowa | 2003-05-07 17:57:05 Ja tez bede za biciem opony. Mialem to samo tylko przy 160
Zdjalem jedna opone i okazalo sie juz prawie mnie zabila.... Mach jaki masz rozmiar barumkow i na jakiej Feli ? Jakie sa twoje odczucia na poldku. U mojego brata na Tipie super sie na nich pogina. |
Mach Miłośnik FSO B40CEB Lpg/ C20NE Szczecin | 2003-05-07 21:49:57 Zajrzyj do profilu - tył195/60, przód 185/60 (wiadomo na jakiej feldze ).
Śmiga się bosko, spalanie w normie a może i spadło. |
wsk_125 Caro Gazownia Wrocław | 2003-09-06 21:29:53 Hej!
Skąd kurcze takie drgania od silnika - wajcha zmiany biegów mało się nie urwie (na biegu jałowym) |
MaciekW Miłośnik FSO Fiat Doblo Częstochowa | 2003-09-06 22:20:57 Sprawdz gaznik tzn I przepustnice czy ma juz luzy czy nie to moze byc problem z ustawieniem rownej pracy silnika naluzie tzn jesli jest tak ze mozesz ustawic obroty tzn sklad mieszanki gazu tak zeby nie skakal a po przejechaniu sie troche znow zaczyna nim telepac to moze byc to. Luz przepustnicy sprawdzasz ruszajac koncowka osi przepustnicy do przodu i do tylu (wzgledem samochodu). Moze tez gdzies lapac lewe powietrze - zobacz czy nie slychac syczenia. Na benzynie Ci chodzi ? jesli wogole tak to jak tzn czy wszystko jest pieknie na benie ? Poszukaj jeszcze po forum. Dodam ze mnie szarpie juz 2 lata przy lekkim wcisnieciu gazu i nic nie jestem w stanie zaradzic troche to zniwelowalem paroma rzeczami ale nie wiem gdzie tkwi problem
|
wsk_125 Caro Gazownia Wrocław | 2003-09-09 14:36:29 Hej!
Na benzynie też szarpie Luz osi przepustnicy 1 przelotu jest wyczuwalny, jednak minimalnie wpływa on na prace silnika na biegu jałowym (ale jednak wpływa...). Właśnie kupiłem nowe serwo - założę, może się cóś poprawi??? (gdy silnik pracuje, to bardzo szumi w okolicy serwa - może serwo "przepuszcza"...). Gdzie we Wrocławiu (lub okolicy) znajdę dobrego gaźnikowca (wymiana osi przepustnicy). Czy bez rozwiercania wymiana osi ma sens??? - wtedy bym to sam zrobił... Ile taka wymiana może kosztować??? Jeszcze jedno pytanie: W miarę opróżniania zbiornika z gazem - spadają obroty biegu jałowego Gdy zostaje mi ok. 25% gazu, lub mniej - muszę kręcić śrubą w parowniku tak, aby utzrymać obroty na poziomie 900. Po zatankowaniu do pełna - znów regulacja... Co robić??? HELP!!! Dzięki za odpowiedź! Pozdrawiam. |