Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
-danio- F&F Sympatyk Fiat 126p Oleśnica | 2004-02-26 17:39:15 a może ktoś wie gdzie można dostać mocniejsze korbowody do malucha |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-02-26 17:52:39 prosze bardzo:
KUTE KORBY: ---------------- CENA: 199,- euro ================================== ale sa lepsze TYTANOWE KORBY: CENA: 1199,- euro |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2004-02-26 20:15:07 W maluchu(jeżeli o te autko chodzi) nie ma sensu moim zdaniem montowanie "kutych" korbowodów |
-danio- F&F Sympatyk Fiat 126p Oleśnica | 2004-02-26 20:26:20 a czemu wytrzymają malucha 800cm który ma 40km
|
Mruk F&F Sympatyk Bielawa | 2004-02-26 21:00:41 Witam!
Krzemowy, faktycznie świnia z Ciebie,jak można ludziom odbierać złudzenia... Pozdrawiam ps.faktycznie odkuwki robił Skoczów i Racibórz |
PG F&F Sympatyk Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2004-02-26 22:15:59 niewiem co macie na mysli mowiac -kute korby do 126.
wszystkie korbowody w silnikach samochodowych sa kute. od motorynki do merca |
DaymoN Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2004-02-27 17:31:38 Wszystkie korby się urywają więc hasło nie urywki to gniot jak nie wiem, a ja osobiście polecam seria poprostu zrobiona na cacy, odchudzone gdzie można, polerowanie dla onanistów. Poza tym jako masa wirującą będzie miała mniejsze momenty bezwładności. To wszystko a niech ktoś się nie łudzi że jak wypoleruje to zwiększy wytrzymałość na cokolwiek bo to bzdura. Lepiej odchudzić gdzie się da i zrobić aby jednakowo ważyły. Pozdrawiam i przyznaje racje Art_126. |
-danio- F&F Sympatyk Fiat 126p Oleśnica | 2004-02-27 18:03:19 A może jakieś wytrzymalsze ktoś wie gdzie kupić
|
Mruk F&F Sympatyk Bielawa | 2004-02-27 21:37:22 Witam!
Oj DaymoN,nie wylewaj dziecka z kąpielą, akurat polerowanie materiału daje ogromne efekty.Nie będę tu teoretyzował, ale podeprę się prostym przykładem.Weź katkę papieru z drukarki komputerowej i kawałek gazety z tym orginalnym zakonczeniem, nie ciętej nożyczkami,chwyć za końce i pociągnij.Po wykonaniu doświadczenia napisz nam do rozerwania którego kawałka potrzebna była mniejsza siła, czy do tej strzępiastej z gazety, czy do tej równej z drukarki.A wynik jest miarodajny bo przecież i materiał ten sam i jego grubość taka sama. Życzę powodzenia w eksperymentowaniu. A tak na marginesie, to polerowanie nie jest jedyną metodą obróbki,można jeszcze poddać korbowody kulowaniu, czyli bombardowaniu śrutem (kulkami) stalowym lub wykonać z innego materiału. Pozdrawiam |
DaymoN Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2004-02-27 22:44:18 Oj drogi kolego to Cię zaskocze....czytaj i chyba Chojnacki ma racje niż ty i kartki...spytałem o to rok temu Chojnackiego...przez rok raczej się nic nie zmieniło. Pozdro
"Pod względem zmniejszenia masy wirującej i posuwisto-zwrotnej na pewno jest dobre ale także na pewno wbrew potocznemu przekonaniu wypolerowany korbowód nie będzie bardziej odporny na urwanie. " Pozdrawiam Jacek Chojnacki |
schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2004-02-27 22:50:40 Daymon, ciężko mi w to uwierzyć, bo każda najmniejsza wada powierzchni powoduje kumulację naprężeń..
może CHMS ma jakiś interes w rozpuszczaniu takich plotek ..hehe |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-02-27 22:53:21 Podpisał konteakt z producentem korbowodów
Jak bede rozmawiał z Heinrichem telefonicznie w przyszłym tygodniu to sie go spytam - wg mnie jest ciutke lepszy ...... I nie mówi 2 tys ..... |
DaymoN Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2004-02-27 23:12:59 No cóż ja powiedziałem jak to wygląda jak mi tłumaczył CHMS, jak widziałem u Brymory na silniku i Mitroka, ba nawet w A-grupowych SC i CC po Kałuży nic takiego!!!!!! Jak miałem na wykładzie.... "każda najmniejsza wada powierzchni powoduje kumulację naprężeń...wada tak ale ona się nazywa karb i tylko karb zniszczy w pizdu korbowód albo takie obciążenia ściskająco-rozciągąco-ścinające od tłoka że masakra. Nie chce mi się wklejać tego rysunku. Hm róbcie jak uważacie, jak pisze jak polerowanie da CI dużo KM to powodzenia bo jakoś w RC silniku jakie widziałem nie było żadnej polerowanej korby a jesli nawet jest "wada" to i tak nie wiemy jaka głębokość i nie dowiemy się a polerowanie ja nie mam polerowanych mam zabielone szczotką do ździerania rdzy i wyważone to all. Pozdrawiam......... |
Mruk F&F Sympatyk Bielawa | 2004-02-27 23:28:47 No cóż,może się coś zmieniło w mechanice od czasów kiedy ja chodziłem na wykłady,tylko zastanawiam się teraz po jaką cholere te barany tak się męczyli i wymyślali maszynę do kulowania powierzchni?
A jak będę w Łodzi to zapytam Jacka co to za nowa teoria i po co w takim razie jak jeździł to w swoich silnikach polerował te durne korbowody. Po za tym gratuluje wyboru uczelni, przy takich wykładowcach Carlo Abarth i Guy Crowt wychodzą na idiotów,bo Oni też polerowali korbowody. Pozdrawiam |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-02-27 23:47:21 Mruk jestes the best wiesz ???????
Pełen respekt ..... |
rafalmaxi F&F Sympatyk maluch maxi ruda śląska | 2004-02-27 23:59:09 polerować jeszcze raz polerować każda najmniejsza rysa to początek pekniecia . własnie przerabiam ten temat |
Bukson F&F Wolny Słuchacz :) Polonez 1500 Bełchatów | 2004-02-28 00:57:49 Uwazam że inżynier z 30 stazem(plus minus) ma racje Daymon.
Każdy robi jak uważa.Nawet jak polerowanie wedługciebie (Daymon) nic nie daje to każdy gram mnie pozwala lepiej wyważyć cały układ korbowy.Zgadzam się z Mrukiem |