[126] Na co zwrócić uwagę przy kupnie używanego resoru

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak można sprawdzić resor (używany) przy kupnie, czy ktoś nie walnął kołem np,
czy jego skrzywienie jest widocze, ewentualnie na co zwrócić uwagę?
  
 
I jeszcze pytanie do tych którzy mają płaski lub prawie płaski resor: Czy da sie jeździc z tym w zimie?
  
 
Skrzywienia jeśli są jakieś poważne, to napewno bedzie widać. A ogolnie po prostu zobacz, czy nie jest pęknięty nigdzie. To chyba wszystko co możesz sprawdzić
  
 
jeśli to ma być seryjny resor, to sprawdź strzałke ugięcia. popatrz też, czy przekładki nie powychodziły, nie popękały itp - będzie to znaczyło, że jest nie pierwszej świeżości.
  
 
a o czym może świadczyć że z jednej strony pióra do siebie przylegają a z drugiej strony nie?
  
 
na poczatku musisz sprawdzic czy ten resor jest fabryczny,bo z rzemiosla nikt ci sie nie podejmie zrobic twardszego i nizszego,bo jest wieksze prawdopodobienstwo ze on peknie bo material jest slabszy,a odruznic resor czy jest on rzemieslniczy czy fabryczny jest prosty sposob fabryka ma wybite na kazdym piorze na koncach kazdego z pior litere np.B LUB C.A po drugie to musisz sprawdzic czy piora nie sa zabardzo powycierane od siebie.to tyle .pozdrawiam.
  
 
Resor jest sklepany z dołożonym piórem.
Jest sklepany prawie na płasko i dlatego się zastanawiam, bo mi jest potrzebny troche wyższy (głównie do ostrej jazdy na codzień i porajdowania... nie zawsze po gładkiej powierzchni).

Wywaliłbym oddatkowe pióro ale nie wiem czy warto jest brać tak niski resor do jazdy niewyścigowej.
  
 
I czy koła nie złapią mi negatywów?

(PS. sory ze pisze post jeden poi drugim ale nie moge sie jednorazowo zalogować)
  
 
kąty się na pewno przestawią i to raczej właśnie pójdą w negat. płasko tzn?? leży płasko na ziemi??
  
 
Szczerze mówiac nei wiem, bo go nie widziałem.
Gadałem z kolesiem to mi powiedział ze ma z 3 cm no i jest prawie na płasko.
I nie wiem czy to sie liczy z tymi uszami resoru (czy jakto sie tam nazywa).

Maluch z tym resorem wyglądał tak: