Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2004-03-04 23:37:49 jesli tylko silnik jest cos wart to wsadzaj 1500 , bedzie zaleznie od gaznika 75 lub 85 koni, i 130 nm moment aha i kup sobie z 5 skrzyn na zapas |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2004-03-04 23:40:08 Chyba wciaz zapominasz o masach.... |
beneq mustang virginia beach | 2004-03-05 00:36:33 ile on moze byc ciezszy 10 -15 kg to sie dorzuci na przod troche
czy osprzet w 1,1 jest ten sam co w 1,5 chodzi mi o rozrusznik i alternator? |
lunatyk F&F Sympatyk unolot Kraków | 2004-03-05 01:30:50 extrema to bedzie prowadzenie takiego potwora z dosc ciezkim i dlugim silnikiem za tylnia osia... |
black_panther 126 1.1, Focus 1.8 T ... Gorzów Wlkp. | 2004-03-05 09:57:25 co do wielkości silnika satiz ma racje. ja miałem ten sam dylemat co beneq. ale zostaje przy 1.1 bo i w klasie zostane na kjs i pali rozsądni9e no i nie ma takiego potencjału jak 1.5....to moze byc za dużo..jeźdże moim bobem juz prawie rok z tym motorem i miałem juz kilka sytuacji ze troszke sie zapomniałem w mieście i jest na prawdę bardzo szybko...jak to zatrzymywać puźniej nie wiem. moim zdaniem na tarczach jest gicio ..ale za lekki przód nie wrózy nic dobrego..a znowu dorzucać moc i dociażać auto...tak można w nieskończoność a przecież chodziło o małą masę w stosunku do koni.....
ja podjąłem decyzje...zostaje na 1.1 dostałem głowice z wałkiem więc zapodam wałeczek od pana H. zaworki większe gaźniczek i będzie gicio dla mnie styka. a jak będe chciał mieś szybko do bólu to se wsadze 1.4 turbo z uno albo coś z japończyka i to centralnie...ale to marzenia. pozdro |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-03-05 12:06:29 Nie nerwowo .
Jak jest dobry silnik to czemu nie !!!! Pozatym kto ci sprawdzi czy numery sie zgadzają ..... 1,5 czy 1,1 nikt nie zauwazy róznicy !!!! |
Royber F&F Sympatyk 126p Poznań | 2004-03-05 12:30:44 A moje zdanie jest takie:
Zostań przy 1.1, jak go dobrze zrobisz, to nie bedzie na ciebie mocnych (Tzn pewnie będą, ale b. niewielu...) No chyba, że chcesz startować w modlinie. To wsadz tego 1.5, ale czy tym poźniej bedzie sia dało normalnie jechać?? Np. zimą?? Moim zdaniem zależy do czego chcesz mieć to auto |
Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-03-05 12:49:17 jasne ze nikt nie zauwazy roznicy, w koncu jak Czuczu nie zauwazy to juz nie ma bata ze ktos inny zauwazy |
beneq mustang virginia beach | 2004-03-05 14:30:32 qrde juz nie wiem koszty mniej wiecej te same wyjda bo albo robie 1,1 od razu na maxa glowica kolo walek gaznik no wyjdzie jakies 500zl okolo albo kupuje tego 1,5 i jesli jest dobry to wymienim tylko uszczelki i paski jesli nie jest to wtedy etz cos kolo 500 wyjdzie juz nie wiem co lepsze |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2004-03-05 15:06:02
Jesli.... |
lunatyk F&F Sympatyk unolot Kraków | 2004-03-05 15:16:21
w koncu opinia eksperta |
beneq mustang virginia beach | 2004-03-05 15:44:41
no wlasnie gosmowi ze samochod byl na chodzie jak go dostal teraz czy byl na chodzie ze palil ale bral olej ciekl z kazdego miejsca byl dorzniety czy moze chodzil jak mazenei tylk owsadzic i jechac silnik nie ma juz skrzyni bo gosc ja spzrdal mozna jakos sprawdzic albo ocenic stan silnka na sucho nie wiem krecisc walem czy nie jest zatarty jakies znaki szczegolne..?? juz nawet moge sie kobznac do ego szczecian i go obejrzec bedzie brzydki to trudno nie biore ale jesli bylby ladniutki |
_Arti_ Opel Bieruń | 2004-03-05 16:24:02
wszystko podobne ale inne, silnik 1.5 pasuje tak samo jak 1.1, wszystko ma to same jeśli chodzi o wielkośc i rozstawy śrub. Flansza 1.1 zastawa pasi, inny jest alternator ( większej mocy) , inna pompa wody, lepsza , aparat zapłonowy w porownaniu z 1.1 o niebo lepszy, wszystko ma łatwe do dostępu i regulacji, termostat nieco inny, eleganckie wielkie kolektory ssące i wydechowe, no i dwugardzielowy gaxnik. Koło zamachowe jest ciut większe ale pasi koło z zastavy i rozrusznik z zastavy ( z ritmo nie widziałem) silnik 1.5 ciagnie od samego dołu, ma moc od niskich, duży moment, i nie stroni od wysokich obrotów, silnik 1.1 był znów jak wirówka, lubiał tylko wysokie. Taka to różnica |
_Arti_ Opel Bieruń | 2004-03-05 16:30:53
wszystko podobne ale inne, silnik 1.5 pasuje tak samo jak 1.1, wszystko ma to same jeśli chodzi o wielkośc i rozstawy śrub. Flansza 1.1 zastawa pasi, inny jest alternator ( większej mocy) , inna pompa wody, lepsza , aparat zapłonowy w porownaniu z 1.1 o niebo lepszy, wszystko ma łatwe do dostępu i regulacji, termostat nieco inny, eleganckie wielkie kolektory ssące i wydechowe, no i dwugardzielowy gaxnik. Koło zamachowe jest ciut większe ale pasi koło z zastavy i rozrusznik z zastavy ( z ritmo nie widziałem) silnik 1.5 ciagnie od samego dołu, ma moc od niskich, duży moment, i nie stroni od wysokich obrotów, silnik 1.1 był znów jak wirówka, lubiał tylko wysokie. Taka to różnica ja jestem za 1.5 z przebitymi numerami z 1.1 i zarejestrowany jako 1.1 Albo po prostu 1.5 legalny |