Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Abdull F&F Sympatyk 126p Bielsko - Biała | 2004-03-09 18:22:36 Witam Pytanie jak w temacie, bo kurde mam tak że jak zapalam długie to gasną światła krutkie, oraz halogeny ( wiem że halogeny można inaczej podłaczyć) ale mam pytanko jak sprawić aby nie gasły mi krutkie jak załącze długie? Słyszałem coś o jakiejś diodzi4e czy cóś, pomózcie
|
Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2004-03-09 18:30:49 a lubisz jak ci wybuchaja reflektory i akumulator sie rozladowuje szybko?? kostki tez sie lubia topic....... jednym slowem zly pomysl... |
maskek W-wa | 2004-03-09 19:01:54 a jaki to ma sens >??<
|
qbis19 126p Grudziądz | 2004-03-09 20:26:27 Jak na moj gust to przy ostrzeganiu dlugimi (czyli przyciagnieciu przelacznika) nie pala sie krotkie.Gdy przelacznik idzie w dol pala sie i krotkie i dlugie.Wydaje mi sie ze to normalne gdyz u mnie zawsze tak bylo |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2004-03-09 22:01:10 Nie wiem jak to jest czy było ale chyba wystarczy wstawić zwykłą diodę (nie LED ) między plusy od świateł drogowych i mijania. Oczywiście w odpowiednią strone, można doświadczalnie sprawdzic jak ktoś sie nie zna . Ja tak kiedyś zrobiłem ale sie przegrzały diody i je roz..ten..tamten . Ale one chyba były za małe |
Abdull F&F Sympatyk 126p Bielsko - Biała | 2004-03-09 23:13:17 Kurde mówicie ze żarówki nie dadzą rady?? To chyba zrobie tak że się halony nie bedą wyłaćzały a krutkie tak.
Ps: jak sie pisze krutkie? jakie u? |
Baran '97 SI 2.0 n/a wagon ... Lublin | 2004-03-09 23:31:00 "Ó"
Podłacz tak by przy włączeniu bata zapalały się długie i halogeny Opis jak to zrobić jest chyba na www.126fan.pl |
Lunatic F&F Sympatyk Fiat 125 Warszawa | 2004-03-10 02:00:05 |
NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2004-03-10 06:44:37 zdaje sie ze putin tak sobie zwarł cos w instalacji ze mu dwa obwody na raz swieca
chyba dlatego ze w kolumnie kierowniczej zepsulo mu sie wlaczenie dlugich ps. duzo jest roboty z wymiana całych tych przelacznikow?? bo ostatnio nie mam w ogole swiateł tzn tylko postojowe a zeby normalnie jeździc to musze sznurkiem zwiazywac "mruganie" długimi z przelacznikiem migaczów |
lukaszc (S) Furious Moderator 5x126 Cracovia | 2004-03-10 08:00:22 a co sądzicie na temat żarówek 100w / 90w prosze o komentarze |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-03-10 12:21:27 A nie lepiej wesemki sobie walnąć?? Te mniejsze!! Wystarczą bo kumplowi ostatnio wsadziłem i jest pełen wypas |
Putin Kraków | 2004-03-10 12:50:53 kiedys też chciałem tak zrobić. wziąłem diody i kombinowałem. skończyło się na spaleniu diód i zostawieniu wszystkiego w spokoju.
Jednak pewnej pieknej nocy moje swiatła zgasły. przepalił się włacznik świateł pod kierownicą(to dziadostwo to sie naba zwie??) najprościej było obejść ten włącznik zwierając wcześniej przed nim kable. teraz właczenie długich nie powoduje wyłaczenia krótkich. i o to Ci właśnie chodzi? |
Garii Ford Escort VII Częstochowa | 2004-03-10 14:22:34 U mnie jest tak.. jak powoli włanczam krótkie.. to najpierw włanczają się długi, a krótkie jeszcze niegasna ( czyli wajha od długich jest w połowie przesunieta) czyli swieca sie wtedy i krótkie i długie.
Ale wtedy nieda sie jeździć. bo bardzo mocno jest oświetlone wszystko przed pojazdem.. i tego co dalej juz ciezko dowidzieć. A więc to rozwiązanie odradzam!!! Proponuje zarówki Philips.. te co dają +30% swiatła więcej.. naprawdę jest zaj..ty efekt!!! Wszystko widac... często jeżdze też Peugeot`em Partnerem.. i naprawde niemam powodów do wstydu.. a nawet lepiej widze jak hulam malczanem A więc żarówki Philips +30% i bedzie extra.. bo te 100/90 to pomyłka.... |
Baran '97 SI 2.0 n/a wagon ... Lublin | 2004-03-10 16:42:06
Ja używałem przez pół roku. Poprawa oświetlenia widoczna, świecą na bielutko. Wszystko jest ok ale zmieniłem na zwykłe na przegląd i już mi sie nie chciało ich zakładać. tak myśle że przecież skoro są one zabronione to mogliby uzytkownika tych zarówerk podciagnąc do odpowiedzialności przy jakimś wypadku. Dajmy na to ktos powiedziałby że go oślepiliśmy i sprawdziliby jakie to żarówki to klapa... jeszcze jakby były ofiary to do paki możnaby nawet pójść... A u mnie jestem pewien ze przy krótkim załączeniu długich przez pociągnięcie wajchy wyłączają sie mijania. Można to sprawdzić na ścianie. Właczamy mijania, i ciągniemy wajche - w tym momencie tam gdzie świeciły mijania robi sie ciemniej a jasno sie robi wyżej. |
lukaszc (S) Furious Moderator 5x126 Cracovia | 2004-03-10 17:13:12 to tez proponuje nie obniżać aut bo to ingerencja w zawieszenie , jakbys wpadł w dziure i wybiło by cie na przystanek autobusowy pełen ludzi , to udowodnili by ci że źle przerobiłes fure bo to niezgodne z prawem , jakis absurd co do tego ze pociągnęli by cie do odpowiedzialności za żarówki jedyne co by zrobili to zabrali ewentualnie dowód rejestracyjny |
kosa131 (S) Furious Moderator 3x Fiat 131 (kombi, ... Szczecin | 2004-03-10 17:20:32 Nie wiem czy to ma sens, ale w kwestji elektrycznej jest to oczywiscie wykonalne. Pytanie tylko po co. Moznaby dac przekaznik ktory dawalby napiecie na swiatla mijania po wlaczeniu swiatel drogowych. Bez zadnych diod i innych wynalazkow. |
Baran '97 SI 2.0 n/a wagon ... Lublin | 2004-03-10 20:51:01
Zawieszenie można obniżać a żarówki są niedozwolone (na kazdej nawet jest napisane że nie wolno ich używać w europie), a skoro zrobiłeś celowo coś co jest zabronione i spowodowało to zagrozenie, tj oślepiłeś kierowcę innego auta to jesteś po częsci sprawcą. Tak jakbyś przyciemnił tylne klosze a gość by Ci wjechał w tył i powiedział ze nie widział świateł hamulca, to byłaby ewidentnie Twoja wina. Przykład z życia:gośc zaparkował auto zaraz za skrzyżowaniem (mniej niż dozwolona odległość od skrzyżowania). Był tam wypadek śmiertelny i został pociągnięty do odpowiedzialności. A wracając do tematu to jeśli chodzi o sam bat to lepiej podłaczyć go nie do mijania i drogowych ale do drogowych i przeciwmgielnych (o ile takie są na wyposażeniu). |