Wskazniki [126]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wlasnie sie zabralem za modowanie wskaznikow (biale tarcze) w liczniku od cc900. no i wlasnie jest pytanie, zeby zalozyc biala tarcze musze zdjac z oski wskazowke, tu jest problem po pierwsze trzeba ciagnac na chama, po drugie nie ma dokladnie oznaczonego miejsca jak ma stac wskazowka wzgledem oski. pisze tu o wskazniku paliwa. czy po ponownym montazu i jakims przesunieciu beda sie dzialy cyrki w stylu zero paliwa na 1/4ej i full poza skala? analogicznie pytam o sytuacje ze wskaznikiem temperatury i predkosciomierzem.

z gory dzieki
pozdrawiam
  
 
Ja robiłem to w maluchu,te mały wskaznik z temp. i wskaznik paliwa.Przy tym nie trzeba nic ustawiac,ani zaznaczac.Sciagasz wskazówki i sie nie martwisz o nic-bedze wskazywało dobrze.trzeba tylko pozaznaczac licznik.
Wskazówki dobrze zchodza za pomoca 2 małych srubokretów.
Tylko nic nie połam,bo bardzo latwo!!
Pozdrowienia.
  
 
Ja jak malowalem wskazowki w ritmo, to troszke je powykrzywialem... a ze bylo juz ciemno to zalozylem licznik i juz nic nie robilem. Na nastepny dzien przekrecam kluczyk a tu polowa baku, myslalem ze mi ojciec zalal... przejechalem 20km i mi zabraklo paliwa, choc wskazowka byla na polowe
Ale jak sa wskazowki wciskane to niepowino byc problemu
  
 
wiesz co juz nic mi nie mow, te wskazowki to takie mendy ze trzeba konkretnych sil zeby ja zdjac, zastanawialem sie ile sily trzeba do tego uzyc, bo cholerstwo skrzypi, wygina sie i gowno ani drgnie, w koncu sie udalo, mam nadzieje ze wskazniki sa jeszcze sprawne.

wiec co, moge po montazu tarcz bialych wskazowki wlozyc "pi razy oko" tam gdzie byly zatrzymane przed demontazem? nie bedzie o moj ewentualny blad roznicy we wskazaniu?

Cytat:
2004-03-16 20:02:55, zoom pisze:
Ale jak sa wskazowki wciskane to niepowino byc problemu



wciskane sa, ale po zdjeciu i wlozeniu moga byc np. obrocone wzgledem oski i nie tak jak przed zdjeciem, zastanawiam sie czy ma to wtedy wplyw ze pokazuje powiedzmy zero na 1 kresce a full kreske powyzej max (poza skala)

[ wiadomość edytowana przez: ZoLt4R dnia 2004-03-16 20:16:11 ]
  
 
siemka - jesli chodzi o zegarki to postaram sie cosik pomoc - nie pamietam jak jest dokladnie w cc a dokladniej czy sa tam takie slupki na ktorych wskazowka sie opiera gdy autko stoi, silnik zgaszony - jesli takowe sa to nalezaloby te slupki powyciagac zanim zdejmiesz wskazowki - bo wtedy wskazowka sama opada jeszcze nizej (napiecie wstepne sprezynek we wskaznikach) - wtedy trzeba zaznaczyc na brzegu tarczy ustawienie wskazowki no i zabawa - sciagasz, zmieniasz tarcze i co tam jeszcze chcesz to kminisz - pozniej zakladajac wciskasz wskazowke i sprawdzasz czy opada w to samo miejsce - i tak do skutku.....jest troche z tym zabawy ale mysle ze warto sie pobawic

pozdrawiam i zycze owocnej pracy
  
 
Cytat:
2004-03-19 20:41:27, Grzechu pisze:
siemka - jesli chodzi o zegarki to postaram sie cosik pomoc - nie pamietam jak jest dokladnie w cc a dokladniej czy sa tam takie slupki na ktorych wskazowka sie opiera gdy autko stoi, silnik zgaszony - jesli takowe sa to nalezaloby te slupki powyciagac zanim zdejmiesz wskazowki - bo wtedy wskazowka sama opada jeszcze nizej (napiecie wstepne sprezynek we wskaznikach) - wtedy trzeba zaznaczyc na brzegu tarczy ustawienie wskazowki no i zabawa - sciagasz, zmieniasz tarcze i co tam jeszcze chcesz to kminisz - pozniej zakladajac wciskasz wskazowke i sprawdzasz czy opada w to samo miejsce - i tak do skutku.....jest troche z tym zabawy ale mysle ze warto sie pobawic

pozdrawiam i zycze owocnej pracy



dokladnie, sa koleczki ktore ograniczaja spadek wskazowki poniezej skali. jak sie je wyciagnie wskazowka opada jeszcze nizej, jaja sa jak cholera zeby wyciagnac a potem to wlozyc tak jak bylo (czyt. zeby opadlo w to samo miejsce). siedza cholery strasznie mocno a wszystko to jest bardzo delikatne. mam nadzieje ze po zlozeniu i zatankowaniu do pelna wskazowka pojedzie na full a nie zatrzyma sie w polowie tak samo z temperatura i predkosciomierzem jak juz wykonam porobie fotki

==========================================

ok zmodowalem

tarcze laminat + cyferblaty wycinane ploterem tnacym. kolor bialy w nocy swieca tylko cyfry i podzialka. kolor niebiesko-fioletowy.

tak to sie prezentuje, zdjecia nocne zrobie jak juz bedzie to w samochodzie





[ wiadomość edytowana przez: ZoLt4R dnia 2004-03-23 22:21:48 ]

[ wiadomość edytowana przez: ZoLt4R dnia 2004-03-23 22:22:31 ]
  
 
No wskażniczki pierwsza klasa, widziałem na żywo . Zoltar wpadł w prawdziwą manię modowania (zostaw tą lodówkę w spokoju ). Tak sie nakręciłem że w swojej ELci też sobie coś pomoduje . Jak to wszystko będzie złożone do kupy to będzie jeden wielki mod na modzie przez mod hehe....keep on rollin'!
  
 
no bardzo ladne.mam podobne tylko na zegarach z ela.a podswietlenie cyferek a nie cyferblatu wygląda w nocy super,poza tym w koncu cos widac
  
 
No widze że się Zoltar rozkręciłes a jak słysze to na całego. Tylko się nie przepracuj
Pozdro Sobot
  
 
hmm... to może tutaj przy okazji zapytam się o coś co mnie ostatnio gnębi

czy jak mam np licznik 140 i wymienię sobie go np na 220, to ten nowy licznik będzie pokazywał odpowiednią prędkość?
może jest to przykład dosyć skrajny, ale chodzi mi o to, czy wszystkie liczniki są zrobione na tej zasadzie, że jak się je wrzuci do dowolnego samochodu, to pokazują stan faktyczny,czy też mogą być z tym jakieś truskawki, że np jedzie się 100, a nowy licznik pokazuje 150

może niektórym to pytanie wyda się głupie, ale po prostu męczy mnie od jakiegoś czasu problem, co by było gdyby...
  
 
Demmo ja jestem mocno przekonany że, jeżeli wsadzisz licznik od jakiegos innego auta które ma zupełnie inne przełożenie na napedzie licznika to wskazania bedą przeklamane!!!

Zolt4R zegarki ładni zrobione Pracuj tak dalej!!

[ wiadomość edytowana przez: Rutkus dnia 2004-03-24 10:34:56 ]
  
 
oczywiscie ze tak...mozesz wstawic co najwyzej wlasnie od cc zegary bo są akurat tak samo wyskalowane
  
 
dzieki teraz rozmontowalem na atomy obrotek lumela i przerabiam go rowniez, bedzie swiecic tylko podzialka i cyfry (duzo roboty bo cyferblat jest metalowy w lumelu i musze cienka plexe dorwac) ale da rade biore sie za corela a potem na ploter tnacy i wio, fotki zamieszcze pozniej

pozdr
  
 
@@
sorry za ten wielki OT

hmm... no bo chodzi mi o to, ze jak się np do DFa wrzuca dechę z poloneza caro, to zegary też są z poldona, a nie z DFa... no i czy ten licznik będzie mnie kantował (jako że będę jeździ kantem ) czy też będzie podawał prawdziwą wartość wektora prędkości.. he he
  
 
ok wlozylem to cudo w obudowe, wyglada toto mniej wiecej tak..



w ogole te plastiki, obudowa licznika, i przednia ramka to jest jaka awaria, skrzypi, nie spasowane to na maxa, szpary jak cholera, rzezba w gownie az boli...

lumel na warsztacie...
  
 
Ej co tu duzo mowic, zegarki sa kozackie i tyle. Na ostatnim zdjeciu wyszlo jak bys mial biala wskazowke od temperatury
A no i jeszcze jedno, dlaczego nie masz licznika dzinnych kilometrow (tych co sie zeruje jak sie tankuje). Zasloniles je tarcza czy cc900 nigdy ich nie mialo, bo nie wiem

Pozdrawiam
  
 
Pytam bo ostatnio widzialem biale tarcze do cc (900 albo sportinga) z czterama otworami na orzebieg dzinny...
  
 
cc900 wystepowalo w wersji z/i bez licznika km dziennych. ja kupilem okazyjnie licznik bez. przy okazji cofajac glowny licznik. z nowym silnikiem nowe km w ogole dzieki za slowa uznania, liczniczek tez mi sie podoba. zobaczymy jak bedzie dzialal i czy dokrece 160kmh

pozdrawiam