Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2004-03-26 15:13:38 teoretycznie tak ale nie koniecznie najprawdopodobniej to przylgnia walka razrzadu sie wytarla ewentualnie mogla sie poluzowac zaslepka na wale no i wreszcie mozesz nie mniec panewek nie stosuj zadnych motor doctor-ow itp |
Pisiek F&F Sympatyk K-shell wola filipowska | 2004-03-26 16:20:26 Ja 4 lata temu kupiłem malca i już mi swieciło cisnienie na wolnych obrotach , po 40tyś robiłem remont i po 5tyś znowu świeci na wolnych obrotach , tak że poprostu przestałem sie przejmować , wlej sobie na wiosne gestszy olej np:lubro. |
Hudy05 F&F Wolny Słuchacz :) Świętochłowice | 2004-03-26 17:21:30 ale maluch jeszcze nie stacił mocy tylko spalanie dośc duże ostatnio 9-10 na 100km a mam tylko dolot zrobiony |
eLMo126 SC Radom | 2004-03-26 21:15:47 Tez kiedys mialem cos takiego. Zalalem mobila1 5w50 i wyruszylem na trase. Po zagrzaniu slinika na wolnych swiecila kontrolka. Pomyslalem ze moze pompaoleju siadla - wymienilem, nie pompa, zalalem lotosik i smigam dalej... |
Pisiek F&F Sympatyk K-shell wola filipowska | 2004-03-26 23:16:11 Myśle że przesadzasz , według mnie są wyrąbane z deka panewki na wale , ale chcąc je wymienic trzeba wyważyć wał i dac za te panewki 80zł , ja z tym jeżdziłem 4 lata i silnik chodził bardzo dobrze , a robiłem to tylko dlatego że kupiłem drugi silnik i wymieniałem cały wał razem z panewkami głównymi. Był chwile spokuj a teraz znowu , znam sporo koleśli którzy od dawna mają taki sam problem i jeżdrzą . |
thunder Ford Ranger Coventry | 2004-03-27 10:03:24 mojemu kumplowi nawet na wysokich sie swieci i jezdzi tak juz 1,5 roku |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-03-27 10:37:19 HEHEHEHEHE mi sie swieciło tylko na wolnych.
Wał byłspiłowany na 5 a nwet 6 szlif - nie do doratowania.... Warto rozebrac silnik bopotem zostanie kupic drugi.... |
Hudy05 F&F Wolny Słuchacz :) Świętochłowice | 2004-03-27 23:55:59 Tez stawiam na pierścienie tylko zastanawiam sie czy remont jak najszybciej czy jeżdzic dalej |
Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-03-28 10:58:21 jak masz pieniadze i czas to zrob remoncik, tylko ze zazwyczaj po rozkreceniu wychodza na jaw inne rzeczy o ktorych sie nie mialo pojecia i koszty wzrastaja |
Sajmon F&F Sympatyk 126p, CC, Seicento Bydgoszcz | 2004-03-28 16:40:10 Mi też pomroobuje ciśnienie... ale dopiero jak go przypilnikuje - tak koloó 110 - 120 C* i dzieje sie tak tylko na wolnych obrotach!
A co mnie jeszcze martwi, to po rozruchu zimnego silnika dośc dużo czasu nie ma smarowania, tzn komtrolka dośc długo sie świeci! Tak jakby był olej już do wymiany, ale qwa wymieniałem w styczniu!!! I co znowu? |
Sajmon F&F Sympatyk 126p, CC, Seicento Bydgoszcz | 2004-03-30 13:02:36 Cholera i dzis znowu!!!! Przypiłowałem malca... zgrzał sie do 110 C* i znowu ciśnienie oleju! To wina przepracowanego oleju? Zrobiłem na nim dopiero 3500 km! |
DrDeath 126p Bulowice | 2005-02-19 16:20:38 Witam co do oleju to tak jak sie swoeci to zmiencie obie n agestszy np od disla to nie zart na serio bedzie problem z głowy a silnik to strawi ale problem zostanie. Bo czesto pada pompa oleju w cheblach a i inne zurzycia jeszcze pogorszaja sprawe. Czasem warto rozebrac silnik bo mi w tamtym roku jak zaczeło swiecic to sie okazało ze pnewki sie pokruszyły zostaly fragmety i wogule silnik wygladał jak zagadka ale to norma jak sie ma stopien sprezania 13 i zie go klemuje. No cuz fabryka nie przewidziała ze beda takie przeciazenia. A jak najlepiej sprawdzic czy silnik do remontu patcie na odme im wiekszy przedmuch tym gozej |
mitrok F&F Wolny Słuchacz :) nestor, cadillac, mo ... Warszawa | 2005-02-19 16:54:14 A w swoim malcu masz 13 sprezanie? Moze cos wiecej napiszesz o swoim motorze, bo jak dla mnie to mocno hardcore'wy nastaw |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-02-19 17:33:09 zawsze mozesz wziac odmenei wal tloki i korby bo mialem tez kapitalke niedawno a i tak blok sprzedam wiec restza do wizecia. |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2005-02-19 18:02:41 Hmmm. To, że zrobiono remont nie koniecznie musi świadczyć, że kapitalny...... Warto oblookać stan bieżni na których pracuje wałek rozrządu...Panewki moga byc ok, wal też w super stanie, pompa i obudowa w super stanie a ciśnienia nie będzie, bo spierdzielac będzie przez luźny wałek...... Tu jest pies pogrzebany, zreszta nie raz już było to przerabiane.. |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) 1,5 wwa | 2005-02-19 18:33:46 albo brok na wale.... |
_Szary stock Punto 75elx -4 ... Łódź | 2005-02-19 18:53:43
Bo MOTODOKTOR to syf. To wykończy silnik i będę większe koszty remontu. |