[126p] sprezyna od truck`a

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
prosze o opinie tych ktorzy posiadaja ten patent w swoich bolidach bo mi sie wlasnie sprezyny koncza i nie wiem co wlozyc zeby fajnie jezdzilo a duzo dobrego slyszalem o tej spezynie...
  
 
Sama spreżyna szcześcia Ci nie da... dobry amorek to podstawa.. jak masz odpowiednie amorki to śmiało wsadzaj tą sprężynke...
  
 
No tak, ale dobry amor to Bilstein, a do takiego amorka nie trzeba żadnych wynalzków z trucka bo z Bilsteinami na seryjnych odpowiednio zmodyfikowanych sprężynach auto jest wystarczająco twarde, a na przodzie aż za twarde(nawet bez żadnego dodawania piór)
  
 
czy sprzezyny od trucka sa duzo twardsze niz zwykle polonezowskie?
bo w moim poldku mimo nowych amorkow, przod lubi sobie nurkowac przy hamowaniu, a przy hamowaniu pulsacyjnym mozna go tak fajnie bujac jak lowrider na zawieszeniu pneumatycznym, myslalem ze to lipne amorki, ale na przegladzie podczas badania sprawnosci amortyzacji powiedzieli ze sa dobre i ze nie nalezy ich zmieniac wiec pozostaja sprezyny

czy sprezyny od trucka zalatwily by sprawe?
  
 
ktos kiedys pisal ze twardsze sa od Trucka..a najtwardzsze od trucka diesla...ale ile w tym prawdy to nie wiem...
ja mialem w malcu z tylu od trucka benzyny i amory bilstein rajdowe...i dzialalo to rewelacyjnie...
  
 
Witam!
Sprężyna od Trucka jest wyraźnie twardsza,ale tu mała uwaga. Sprężyna to tylko element resorujący, na akcję odpowiada reakcją, za to jak szybko się to dzieje i w którą stronę mocniej a w którą słabiej, odpowiada amortyzator. Zakładając twardszą sprężynę trzeba dać również twardszy amortyzator, a ztego co piszesz to już masz miękkie amorki. Sprzęt w stacjach obsługi,jak i ludzie którzy je obsługują są różnej jakości,nie ufał bym im bezkrytycznie.
Pozdrawiam
  
 
seryjne sprezyny sa wystarczajace, w sprzedazy dostepne sa rowierz sprezyny utwardzane oznaczone kolorem zoltym jednak teoria pracy zawieszenia mowi o w miare miekiej sprezynie i nieco twardszym amortyzatorem oczywiscie dzialajacym na odbicie a jak wam nie pasi to od zuka pasuje


[ wiadomość edytowana przez: parnel dnia 2004-03-27 18:35:11 ]
  
 
Spotkał się ktoś z Was ze sprężynami progresywnymi robionymi na zamówienie w Wawie ?!
Podobno 200zł kosztuje komplecik. Maluchy Rallycrossowe na nich śmigają..
  
 
Ostatnio gadałem o nich z jakims tam gościem.. robią takowe spręzynki, ceny nie znam, ale postaram sie do nich kontakta dorwac
  
 
Cytat:
2004-03-27 18:33:08, Parnel pisze:
a jak wam nie pasi to od zuka pasuje


wiem i mam takowe... mam ich dość i wrzucam seryjne.. jak narazie dorwałem tylko jedną, jak dorwe drugą to zobaczymy jak zgra mi sie to z amorkiem.. sadze ze wtedy będzie bardzo twardo...
  
 
odswieze i przedtsawie fotki gdyz akurat wczoraj zakladalem. widac roznice miedzy STANDARTOWA sprezyna a cieta na pol truckowska oraz roznice w grubosci.



  
 
na ciętej na pół bdzie za wysoko , pamiętaj o tym, zrobi się twardy zawias a on nie lubi nawet troche za wysokiego zawieszenia, szybka droga do dacha, spręzyne trzeba robić na 17-18 cm po dogięciu
  
 
zobacze jak to bedziewygladalo po zalozeniu silnika. jedni mowia - za nisko - dudzy - za wysoko. wiec sam sobie obadam
  
 
jak chcesz ,ja na poczatku pociąłem na pół i założyłem tak jak mi doradzali, po kilku szaleństwach zauważyłem że na takim zestawieniu bardzo łatwo złapać dacha, dosłownie podnosiły mi się koła, podciąłem jeszcze z 2 cm i jest wzorcowo
  
 
sprezyna od trucka ma tą sama srednice ? ładnie siedzi w gniazdach ? (wachacza i budy )
  
 
Cytat:
2008-03-06 11:29:00, kotniedobry pisze:
sprezyna od trucka ma tą sama srednice ? ładnie siedzi w gniazdach ? (wachacza i budy )



TAK