[Szyby] - ogrzewana tylna szyba - Strona 10

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2006-01-27 22:20:22, road_runner pisze:
Przeca napisal w tytule watku jakie auto.


Sorry Moje przeoczenie.
  
 
Hej

Tak jak w temacie. Czym naprawić przerwane ścieżki na tylnej szybie? Czy jest dostępna jakaś farbka, która po wyschnięciu przewodzi prąd?
W mojej szybie akurat każda ścieżka jest przerwana i mam problem, bo nie chce mi się za każdym razem wchodzić do tyłu z irchą, żeby przetrzeć szybę, a nie wiem, jak mam sobie ztym poradzić...
W jaki sposób moge zwalczyć ten problem?

Z góry dzięki za pomoc.

pozdrawiam.
Piotrek
  
 
mozna kupic lakier z opiłkami metalu i domalowac brakujacy fragment...
temat juz byl przerabiany...
  
 
sklep elektroniczny > środek do naprawy/tworzenia ścieżek el. > oklejasz paski taśma malarską i delikatnie malujesz...

+działa
-jeszcze delikatniejsze niż orginał...
  
 
Na podstawie doświadczeń własnych powiem, że dużo łatwiej i skuteczniej reaktywuje się ścieżki na szybach DF-a i Poloneza do MR 93 a chyba nawet i do MR 97 - są grubsze i mniej delikatne niż w +
  
 
Co moze byc przyczyna grzania sie bezpiecznika ogrzewania tylnej szyby? Dzisieje sie tak u mnie juz dosc dlugo ale tym razem splyneła cala oslona od bezpiecznika i zostal sam drucik w gniezdzie


[ wiadomość edytowana przez: road_runner dnia 2006-12-03 15:44:41 ]
  
 
np slaby styk bezpiecznika z gniazdem
  
 
Cytat:
2006-12-03 18:13:22, Lazik pisze:
np slaby styk bezpiecznika z gniazdem


wymienie konektory bo tez sa napewno pojarane
  
 
berek 33 ja mam to samo. Czyli ogrzewanie tylenj szyby załącza mi się po jakichś 1-2 minutach od zapalenia nie zależnie od pory roku. Zimą przydatne, latem nie bardzo Ale mi to nie przeszkadza. Ostatnio mam inne ważniejsze problemy niż dziwnie działające ogrzewanie. Np stukanie w przednim zawieszeniu Beeee trza będzie zajrzeć tam jak najszybciej.Pozdrawiam
  
 
Ja mam problem innej natury. U mnie w Plusie denerwujace jest to, ze gdy jest zimno w srodku to szyba sie zalaczy. Po pelnym cyklu grzania moge zalaczyc jeszcze raz, ale grzeje juz duzo krocej. Niestety kolejny raz juz nie moge zalaczyc ogrzewania bo sie nie da. Naciskam przycisk i nic Jest to o tyle denerwujace, ze jak w zimie czy w deszczowe dni siadzie komplet osob to szybka zaparuje, a uklad nie pozwala zalaczyc ogrzewania. Czy to jest jakas wada, czy norma. Czujnik temperatury znajduje sie komputerku?
  
 
Cytat:
2006-12-04 09:47:58, Senn_PTK pisze:
Ja mam problem innej natury. U mnie w Plusie denerwujace jest to, ze gdy jest zimno w srodku to szyba sie zalaczy. Po pelnym cyklu grzania moge zalaczyc jeszcze raz, ale grzeje juz duzo krocej. Niestety kolejny raz juz nie moge zalaczyc ogrzewania bo sie nie da. Naciskam przycisk i nic Jest to o tyle denerwujace, ze jak w zimie czy w deszczowe dni siadzie komplet osob to szybka zaparuje, a uklad nie pozwala zalaczyc ogrzewania. Czy to jest jakas wada, czy norma. Czujnik temperatury znajduje sie komputerku?


masz coś uszkodzone. UM włączało na 2,5min. szybę automatycznie 30 sekund po uruchomieniu silnika gdy jest zimno. Przycisk zawsze włączał szybę na 10 minut (mogę poknocić czasy ale chyba jakoś tak to było) - przez pierwsze 30 sekund po uruchomieniu włączanie przyciskiem jest zablokowane, potem już możesz włączoną ją mieć zawsze. tak to bywało.
 
 
U mnie tez czasem sie samo wlacza ogrzewanie tylniej szyby i nie mam pojecia czemu :/ A najgorsze jest to,ze grzeja mi tylko 2 paski(2 i 3 liczac od gory)i one ladnie sie grzeja i cala pare ladnie usuwaja natomiast reszta sie grzeje tak,ze tylko ten paseczek jest suchutki a na w gore i wdol nic...Poprzedni wlascicie polepil to ogrzewanie i teraz nie wiem czy kolejna rzecz jaka spierdolil czy moge miec z czyms innym problem...Pozdrawiam
  
 
Joł! Mam taki problemik . Od jakiegoś czasu przy automatycznym włączeniu ogrzewania tylniej szyby, odłącza mi zasilanie luster elektrycznych. Szyba robi pyk, dżojstik gaśnie . Po wyłączeniu ogrzewania szyby lustra działają normalnie. Macie jakiś pomysł na to, co się spierdzieliło
  
 
A ja mam pytanie. Na stykach idacych do ogrzewania tylnej szyby po odlaczaniu kabelkow od szyby, napecie mam takie jak na aku czyli prawie 14V. Po podlaczeniu kabelkow do szyby, na stykach jest tylko 9.5V (po wlaczeniu ogrzewania). Normalny jest az taki spadek napiecia???? (tylko na tych stykach, inne urzadzenia el. maja dobre napiecie) Tez tak u Was jest?


[ wiadomość edytowana przez: -Marcin- dnia 2006-12-15 11:31:18 ]
  
 
Jak masz zaśniedziałe to możliwe , wyczyść je porządnie i bedzie lux
  
 
wyczyscilem, napiecie wzroslo o 0.3V dzieki tej operacji. mialem nadzieje, ze to pomoze, ale niestety nie pomoglo
  
 
a masa? a na drugim końcu przewodów? ( chyba przy przekaźniku lub urządzeniu sterującym) musisz sprawdzic i wyczyścic wszystkie połączenia , zarówno przy szybie jak i na drugim koncu

nie wiem jakie napięcie jest u mnie ale jak ogrzewanie działa wydajnie to olej to ..
  
 
Cytat:
2006-12-15 07:44:34, Mgacek pisze:
Joł! Mam taki problemik . Od jakiegoś czasu przy automatycznym włączeniu ogrzewania tylniej szyby, odłącza mi zasilanie luster elektrycznych. Szyba robi pyk, dżojstik gaśnie . Po wyłączeniu ogrzewania szyby lustra działają normalnie. Macie jakiś pomysł na to, co się spierdzieliło


kruca bomba. Wygląda na to że masz coś pozamieniane w kabelkach albo mase Ci wcieło.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Cytat:
2006-12-15 11:20:23, -Marcin- pisze:
A ja mam pytanie. Na stykach idacych do ogrzewania tylnej szyby po odlaczaniu kabelkow od szyby, napecie mam takie jak na aku czyli prawie 14V. Po podlaczeniu kabelkow do szyby, na stykach jest tylko 9.5V (po wlaczeniu ogrzewania). Normalny jest az taki spadek napiecia???? (tylko na tych stykach, inne urzadzenia el. maja dobre napiecie) Tez tak u Was jest? [ wiadomość edytowana przez: -Marcin- dnia 2006-12-15 11:31:18 ]


Sprawdź też omomierzem opór samego przewodu bo może być wygrzany ewentualnie tak jak mówili koledzy masa na prawym tylnim słupku!! u mojego taty w Atu + tez były jaja z szybą i po odkręceniu osłony słupka okazało się że kabelek masowy pozbył się izolacji...
  
 
Marcin, to jest absolutnie normalne, szyba ZTCP pobiera ok 15A prądu, przez co aby nie było spadków napięcia, musiałaby być podłączona kablem o przekroju ok 4-6mm2 (jest ZTCP 2,5mm2)

tylne światła jasno świecąc pracują przy ok. 10-11V napięcia