Odciążanie malca: szyby plexi, klapa plexi

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cze !

Jak w temacie : ile ważą:
- seryjne szyby (tylne boczne i tylna) ?
- tylna klapa ?

ile zaoszczędziłbym (napewno nie finansowo ) zastępując te elementy lekką klapą i szybami z plexi ?

  
 
gdzies juz był taki topic poszukaj wyszukiwarka.
  
 
Ja szukałem i ciężko coś znależć, a pytanie jest bardzi ciekawe.
  
 
Przed chwilą ważyłem
tylnia szyba- 4 kg
dwie boczne tylnie szybki razem - 4 kg
tylna klapa - ~7 kg
Razem około 15 kg
  
 
ja teraz jestem obecnie na etapie odciązania malucha wyciąłem wszystko wokół silnika co sie dało i w miare zdrowego rozsądku , tak więc poszła półka i półka po prawej stronie , w następnej kolejności na najblizsze dni planuje wycięcie wzmocnien z klapy i założenie szyb z plexi , nie wiem tylko jakiej grubości zastosowac plexi !!! zamieszxze fotki z prac jak skończe
  
 
plexi na szyby radzę 4mm, bo coś koło tego ma seryjna i możnaby to wsadzić w zwykłą uszczelkę (albo wersja hardcore- na nitach; uszczelki też swoję ważą ). ja przygotowuję powoli artykuł o odchudzaniu i też już kilka rzeczy zważyłem. zdziwiło mnie, że klapa tylna jest taka lekka .natomiast waga wyciszeń to ok 13 kg (na oko, będę ważył dokładniej), mata bitumiczna ok 8 kg
  
 
Ja za tydzien, dwa bede klatke wyciągał to moge zwazyc o ile dociązyłem autko za pomocą tych "rurek"
  
 
..jak co ja nadal mam na sprzedaz klape i maske z laminatu ;]..nowki..waza tyle co nic :p

pozdr.
Qba
  
 
pleksi sie robi mleczna od slonca, polecam poliweglan ;]
  
 
Cytat:
2004-04-15 19:40:01, frytol pisze:
pleksi sie robi mleczna od slonca, polecam poliweglan ;]



dokladnie nie polecam zwykłej plexi, mam wsawioną w przedni trujkącik (4mm) nie dośc że bieleje od slonca to jeszcze sie rysuje nawet od [przecierania miekką szmatką, a po kręciołku na szytrze to juz wogóle jej nie widze. Wstawilem na prube bo chcialem zobaczyć jak sie spisuje bo tez chcialem wymienić wszystkie , ale teraz juz tego nie zrobie >
  
 
moze niech wypowie sie rafałmaxi lub kazza ponieważ oni maja takie wynalazki
  
 
WITAM,
(pleksi) różnica jest duża wagowa ale nie polecam choć mam ją dalej wolałbym poliwęglan ale jest nieosiagalny
  
 
Cytat:
2004-04-15 17:18:05, Qba pisze:
..jak co ja nadal mam na sprzedaz klape i maske z laminatu ;]..nowki..waza tyle co nic :p

pozdr.
Qba



A masz jakies foto tylnej klapy ?
  
 


myślę że wkrótce dostaniemy szersze informacje nt. odchudzania tego malucha. Tu są klapy, drzwi oraz szyby z lżejszego materiału.
Miałem gdzieś zdjęcie na szyby ale nie mogę znaleźć.
pozdrawiam
  
 
  
 
Cytat:
2004-04-16 09:07:42, Koniu pisze:


myślę że wkrótce dostaniemy szersze informacje nt. odchudzania tego malucha. Tu są klapy, drzwi oraz szyby z lżejszego materiału.
Miałem gdzieś zdjęcie na szyby ale nie mogę znaleźć.
pozdrawiam



Tyle że ceny będą takie że ja padne

Niech ktos bedzie tak dobry i zafunduje mi taka klapę
  
 
Ja mysle że takie klapy to nie trudno zrobić, gorzej z drzwiami.
  
 
kupie tak klape jak na zdjeciu
  
 
Witam.

Maluch przedstawiony na zdjeciu tydzien temu opuscił Nasz garaz ( ACM-Racing). Od podstaw robiony był przez nas, poza silnikiem.

Nadwozie zostało odciazone, bez popadania w skrajnosci i wycinanie wszelkich blach "diaxem". Oczywsie znikneły z budy wszelkie wyciszenia, wytłumienia, konserwacje itp. Drzwi zostały stalowe ( rzyczenie klienta ), jednak pozbawione zostały wewnetrznej "warstwy" oraz wzmocnien. W miejsce wzmocnienia powedrował profil. Poza drzwiami wyciete zostały inne zbedne blachy. Szyby plastikowe, zostały przymocowane na srubach. Wszystkie poza czołowa sa plastikowe.

Błotniki, maska przednia, tylna klapa zmienione zostały na poliestrowe odpowiedniki.( dostepne w sprzedazy u ACM-Racing)

maluch jak mozna przypuszczac stracił wilele na wadze, jednak zakres przerobek i zakres odciazania nie był dalece posuniety. Mimo to waga w połaczeniu z dosyc silnym silnikiem i niewyobrazalnie sztywnym zawieszeniem , powodowała iz samochod był naprawde szybki!

Obecnie samochod przygotowywany jest do sobotniego startu w pierwszej eliminacji Abarth Chalange "Coppa Mille" 2004.



co do klapy tylniej. Dostepna jest w sprzedazy na zamowienie. Obecnie mamy jedna taka klape na stanie, pomalowana podkładem. Cena 250 pln, wycieta i pomalowana.Cena klapy nie wycietej 200 pln. Jesli ktos jest chetny prosze o kontakt.
  
 
Dajcie więcej zdjęć tego auta.Jaki silnik, dokładniej? Co to za warsztat, i gdzie się znajduje?Co to za wyścigi?