126-co daje podstawka pod gaznik?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
moze ktos wie ile ddaje podstawka pod gaznik, i jak wzrasta MOC silniczka. dodam ze juz ja zamontowalem
dzieki & pozdro
  
 
czeym dalej gaznik od zaworow tym mieszanka ma dluzsza droge na odparowanie a zarazem jest lepiej przygotowana
  
 
To ja z innej beczki)) Czy podstawka pod gaźnik może mieć jakieiś wpływ na eliminację stukowego???? jak tak to jakieś pomyśły z czego ją wykonać???
  
 
wykonac mozesz z turbiny kowalskiego wywalajac srodek lub z 2 podstawek seryjnych tylko trzeba je spiłowac
  
 
było milion razy. lepiej odparowuje paliwo.
  
 
Tak powinno to wyglądac ......
Sprzedałem to chyba komus za 20 zł - tylko sie nei odzywa cos dlugo i nie wiem kto to chciał .
  
 
Ja mam taką podstawke przerobiona Turbinka Kowalskiego z dyfuzorem pana Mazika. Sprzedam za 40zł. Turbinka bez środka wypolerowana na max, dyfuzor od Mazika z 5 patentów na tym dyfuzorze. Pozdrawiam. Chętni pisać.
  
 
no podstawka dobra sprawa ale tylok taka jak ma czuczu w reku pelna z rurka podstawka zrobiona z deoch podkladek to lipa ma nieregularny ksztal a i tak paliwo nie ma jak odparowac
  
 
czyli z czego najlepiej wykonać taką podstawke, jak wysoką polecacie? no i ponawiam pyt: pomoże coś na stukowe (bo w zasadzie o to mi chodzi najbardziej)
  
 
co do materialu to alu do wysokosci to tyle zeby gaznik nie obijal o gore komory silnika a jeszcze mozan zrobic podstawe z dwoch seryyjnych i wlozyc do srodka zwinieta w rulonik blaszke zeby powierzchnia byla gladka a co do spalania stukowego to teoretycznie cos tam daje bo lepiej przygotowuje mieszanke a czym lepiej przygotowana mieszanka tym powien motorek mniej stukac jak dasz wiksza dysze gl. to tez powien mniej stukac
  
 
hmm stukowe zanika ....
Tych podstawek dosc sporo sie okazuje u nas robili - dzisiaj znowu widziałem taka w maluchu .
  
 
dzis taka dorwalem

tzn chyba oryginalna (sklepowa) bo nie ma zadnych naciec ani nic i w srodku tulejka metalowa pomiedzy seryjna podstawka a ta "nieseryjna"

zmontujemy - opiszemy wrazenia

[ wiadomość edytowana przez: nazik dnia 2004-04-18 21:22:52 ]
  
 
A da mi taka podstawka cos przy seryjnym silniku. Bo mam okazje taka dostac za darmo i nie wiem czy brac
  
 
he he.. jak dają za darmo to się bierze

nie oczekuj jakichś rewelacji, ale coś napewno da, więc zamontuj sobie... a jak się nie spodoba zawsze możesz wywalić
  
 
mam jeszcze jedno pytanie

jak wiadomo podstawka pod gaźnik od wewnetrznej strony jest w kształcie serca(ma takie dwie komorki)

teraz jesli zapodam tam ta tulejke ktora łaczy podstawke z podwyzszeniem to dzialanie tych komorek (o ile takowe isnieje) zostanie zniwelowane przez tulejke ktora je przysloni

te komory sa tam aby powiekszyc V(gaźnik - glowica) ??
czy powinienem tak dostosowac tulejke (odpowiednio ja powycinac) aby były te komory polaczone z gardzielą główna??

mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi
  
 
To znowu ja)) Co myślicie o takim bajerze: podstawka zrobiona z dwuch ebonitowych, z tym ze jedna zeszlifowana na gładko "od góry" (tak że z góry i zdołu jest "serce" i połączone razem??? aha i pytanie: skleić je super glue czy nie kleić i użyć uszczelgi takiej jak między podstawke i głowice
  
 
jeśli chodiz o te wycięcia to mi sie wydaje zę ona jak sie załozy podkałdke to itak są zapełnione przez sruby mocujace gowice własnie po to ta podstawka ma tkai kształt przynajmniej ja to tka rozumime bo wątpie żeby te otwory były w innym celu. Pozdrawiam
  
 
Cytat:
jeśli chodiz o te wycięcia to mi sie wydaje zę ona jak sie załozy podkałdke to itak są zapełnione przez sruby mocujace gowice własnie po to ta podstawka ma tkai kształt przynajmniej ja to tka rozumime bo wątpie żeby te otwory były w innym celu. Pozdrawiam

Wiem one służą tylko do tego, ale ja szlifowałem żeby ładnie spasowac obie.
  
 
Wlasnie wkrecilem dluzsze szpilki te od mocowania gaznika i najprawdopodobniej bede mial 2 zwykle podstawki zamiast 1 chyba ze ktos jeszcze zaproponuije cos lepszego