Pytanie o hamowniki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy mial ktos z was keidys cos takiego, ze po wymianie klockow i tarcz klocek caly czas tarl o tarcze w trakcie jazdy, nawet po 500 km ?? Jak tak, to co z tym zrobil ?? Bo ja mam coś takiego.
  
 
Hmm ja po wymianie klocków i tarcz nie miałem przez 500 km dobrych hamulców ale klocek nie tarł cały czas!!! może tłoczek Ci nie wraca ja bym zajrzał co się dzieje bo może Ci zwichrować tarczę
  
 
Cytat:
2004-04-26 20:54:57, luki pisze:
Czy mial ktos z was keidys cos takiego, ze po wymianie klockow i tarcz klocek caly czas tarl o tarcze w trakcie jazdy, nawet po 500 km ?? Jak tak, to co z tym zrobil ?? Bo ja mam coś takiego.



a po czym stwierdziłeś , że Ci klocek trze?? Koło się ciężko obraca??
  
 
A to nie ja stwierdziłem tylko Wilk. Koło trze cały czas, ciezko sie obraca, samo hamuje no i jak przejade kaawalek bez hamowania to kolo jest ciepłe.
  
 
to nie dobrze!! ja bym rozeznał temat zacisk-tłoczek to jedyna rzecz która przychodzi mi na myśl po wymianie klocków i tarcz
  
 
A co moze byc nie tak z tym tłoczkiem co dociska klocki i ile to moze kosztowac ??
  
 
Może być zapieczony i nie cofać się a co za tym idzie dociskać klocek cały czas do tarczy. Trzeba by rozebrać zacisk i przeczyścić tłoczek przy okazji wymienić gumki koszt to chyba cos kolo 50zeta na strone ale opewny nie jestem trzebaby spytac Wilka
  
 
Spox - Dzieki Kornat.
A u Wilka to bywa, ostatnio częściej niż w domu. Aż mi wstyd.

Ale jeszcze mnie nie wygonił
  
 
Cytat:
2004-04-26 22:14:12, luki pisze:
Spox - Dzieki Kornat.
A u Wilka to bywa, ostatnio częściej niż w domu. Aż mi wstyd.

Ale jeszcze mnie nie wygonił



Dobrze jest miec kogos takiego pod reka
  
 
Tak - Wilku to Złoto nie chłopak
  
 
Cytat:
2004-04-26 21:46:58, luki pisze:
A to nie ja stwierdziłem tylko Wilk. Koło trze cały czas, ciezko sie obraca, samo hamuje no i jak przejade kaawalek bez hamowania to kolo jest ciepłe.


Powiedz jeszcze czy oba klocki trą czy tylko jeden? - sprawdź jakoś, może która strona tarczy jest cieplejsza...
  
 
a moze waz elastyczny co laczy rurke z zaciskiem?
zapewne sie zapchal i plyn sie nie cofa


chosmo- zacisk jest tak zrobiony ze tlok jest z jednej strony wiec jesli tlok nie odbije to oba klocki tra
  
 
Cytat:
2004-04-27 08:28:48, Lucas pisze:
a moze waz elastyczny co laczy rurke z zaciskiem?
zapewne sie zapchal i plyn sie nie cofa


chosmo- zacisk jest tak zrobiony ze tlok jest z jednej strony wiec jesli tlok nie odbije to oba klocki tra



To wiem zacisk pływający - ale u znajomego zdarzyło się, że zatarła się ta prowadniczka całego zacisku, taka tulejka na gorze ... i hamował tylko 1 stroną