Dylemat - silnik w 126 a zwłaszcza gwinty.

  szukane wyrażenia:   gwinty
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie.
Mianowicie mam oryginalny blok .
Jedyny problem to gwinty pod miską oleju i obudową rozrządu .
Myslałem jechać do Zvolenia ale z tym silnikiem nie moge - nie mam papierów - silnik jest legalny ale z wyrejestrowanego malca.
I teraz pytanie - czy sa jakies w miare tanie reperaturki gwintów ??? Tzn wierce otwór wkrecam gotowca o rozmiar wiekszego np z M6 z otworem na m5.
Jestem zdesperowany a cena 200 zł za wszystkei gwinty mnie przeraża.

Ps. Ktoś z Rzeszowa pisał o innym sposobie naprawy problemu prosiłbym o kontakt
  
 
reduktor z M6 na M5 raczej jest niewykonalny ze względu na wymiary gwintów nawet jeżeli jakimś cudem ktoś by to wykonał to połamał by to w palcach dzieciak jeżeli już chcesz w ten sposób to M5 w śrubie M8 ,lub inaczej zalepić stare gwinty żywicą np. distal,poxipol i od nowa zrobić w tym M5 troche roboty tak czy siak powodzenia
  
 
Dylemat rozwiał bartek126 .
HEHe no to składam fajny silniczek.
  
 
Nie chcialem tworzyc nowego topika bo moj jest podobny mianowicie mam klopoty z gwintami od obejm tlumika.te gorne mam dobre ale w dolnych poprzedni wlasciciel z m6 zrobil m8 ktore sie juz zerwaly.mam zlapany tylko na gornych i non stop mi obejmy pekaja od drgan.mam szanse jescze cos zrobic z tym.czy nastepne gwintowanie nie oslabi za bardzo bloku.pomozcie...
  
 
po pierwsze obejmy są na 8 wiec nie mogło być na 6 tylko pewnie zrobił na 10 i te ci sie zerwały. napewno gwintowanie moze osłabić ale lepiej zatyulejowac i zrobic na fabryczne 8
Czuczu cos o tym wie ma tak w głowicy wszystkie gwinty
  
 
masz racje zle napisalemtzn zrobil z 8'mki dyche.ale tulejke mam zrobic na m12.gdzie to mozna zrobic i jakie sa tego koszty?
  
 
bierzesz śróbe 12 idziesz do jakiegoś tokarza i on ci na tokarce robi w niej otwór i gwintujesz ją w srodku na 8 i masz gotowe
  
 
dobra nie mam chyba nic do stracenia zrobie tak.wielkie dzienx