[126p] problem z obrotami pomocy!!!!!!

  szukane wyrażenia:   problem
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam @ll!!
w czoraj mój malec zaczoł się dławić na wysokich obrotach !! sprawdziłem paliwo niby dostaje iskra w paracie zapłonowym jest tam gdzie powinna być !! jak mu dodawałem gazu na jedynce to dochodził do 20 km/h i zaczynała się dławić potem 2 i tylko do 40km/h i to samo dławi sie 3 do 60km/h dławi się 4 i przestaje się dławić ale maxV była 80-90km/h bo potem znowu sie dławił !nie wiem o co chodzi może ktoś ma jakiś pomysł !! prosł bym o pomoc !! z góry dziękuje!!
  
 
paliwo na 100%.wytarl sie popychacz od pompy i na wysokich obrotach nie dostaje paliwa.wymien na nowy
  
 
przyczyną moze tez byc sama pompa paliwa
  
 
pompe i popychacz zmieniałem 2 tygodnie temu na nowe !! więc wątpie zeby to było to może to coś innego ??
  
 
Cytat:
2004-05-11 15:33:55, suitone pisze:
pompe i popychacz zmieniałem 2 tygodnie temu na nowe !! więc wątpie zeby to było to może to coś innego ??


moze za duzo podkladek wlozyles miedzy pompe, a dystans i popychacz za malo sie wysuwa
moze masz jakis syf w gazniku, albo wode w benzynie
wyciagnij gaznik, wyczysc dokladnie, ustaw mieszanke, zawory i zaplon, dolej troszke denaturatu do baku i powinno byc ok
  
 
podkładek pod pompe nie mam wogóle bo miałem to ze strą pompom że popychać za mało ją pchał ale to dlatego zę byłajuż wyrobiona a do nowej nie podłożyłem bo poprostu zapomniałem wody w bęzynie raczej nie ma zawsze tankuje na shell'u wątpie żeby tam wody dolewali co do gaźnika to musze go jutro sprawdzić i ustawić zapłon mjeszce raz!!
  
 
pewnie przytkala ci sie dysz gl. paliwa
  
 
ja kiedys tez mialem podobny probelm,zmienialem po kolei pompe potem gaznik az wkoncu wymienilem cewke i bylo oki....tyle tylko ze dotej pory niewiem o co w tym wszystkim chodzilo tyle tylko ze juz niemam takich problemow
  
 
jutro zmienie cefke wy czyszcze gaźnik ustawie zapłon i sprawdze to dam znać i napisze co to było !! a jak się nie uda to będę szukał dalej
  
 
mialem podobnie tylko ze u mnie chyba sie silnik przegrzał bo troszke go pogrzalem ale jak wystygl chodzil jak dawniej, ale szukaj powodzenia...
  
 
zrobiłem to w końcu !!!!!!!!!!!! jupi udało się !! nikt z was nie zgadnie co to było !! sprawdziłęm wszystko od mieszanki paliwa przez filtr paliwa pompe gaźnik i nic !! ustawiłem zapłon przerwe między kowadełkiem i młoteczkiem i dalej nic !!
to była wina kobndensatorka który jest umocowany na aparacie zapłonowym !!!!!!! masakra dzięki za pomoc wszystkim !!! pozdrawiam !!!
  
 
co pewnie kondensatorek stracił szczelność ? że też wcześniej na to nie wpadłeś !!!!