Wycieraczki czasowe z FL do eleganta i gdzie podpiac obrotek

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam dwa problemy
1.Na obydwu pozycjach przełacznika wycieraczke wycieraczki maja taka sama szybkosc natomiast w mojej starej instalacji miałem po lewej stronie koło zegarow takie pokrętło do wycieraczek czasowych i mam takie pytanie czy owe czasowe wycieraczki idzie podpiac do instalacji z eleganta?
2.Mam zegary z cc sporting i obrotek w starej instalacji miałem podpiety do cewki a teraz mam moduł i gdzie go teraz podpiąc??
  
 
obrotek podpinasz pod pin nr 7 z nanoplexa (czarno-bialy) idacy do cewki.
  
 
1. Bo o ile pamiętam to pokrętło było albo nie seryjne albo tylko w niektorych wersjach w EL nie było. Możesz je sobie łatwo zamontować bo wiercisz dziure na ośkę z pokretła a 2 wystające z niego kostki wpinasz w obwód wycieraczki przed silnikiem. Tak miałem w starym maluchu. Jeśli coś pomyliłem to niech mnie ktoś poprawi.

2. Obrorek wpinasz w kabel lecący pomiędzy cewką a nonoplexem. Jest zawinięty w te "rynienki/rurki" z przewodami i jest biało czarny lub biało-ciemny. Drugi kabel do aku.


[ wiadomość edytowana przez: dooh dnia 2004-05-27 08:44:43 ]
  
 
dziękuje za informacje.
  
 
podłaczyłem obrotek tak jak pisaliscie pod wtyczke z nanoplexu pin nr 7 kable biało czarny i obrotek nie działa natomiast jak podłacze spowrotem pod cewke obrotech chodzi czyli cała instalacja jest dobra do samego obrotka tylko to chyba nie ten kabel co mowił zoltar
  
 
to ten kabel na 100% , pin nr 7, moze masz inny kolor przewodu (nie wiem w czy w inst. robili je od sasa do lasa). tak czy siak jest to pin nr 7 ktory idzie do cewki. w znakomitej wiekszosci przypadkow jest to kabelek bialo-czarny
  
 
jest taka mozliwosc ze podpięte jest dobrze ale ze zwykłej cewki idzie inny impuls niz z modułu?? a moze jest słabszy i przez to na module obrotek sie nie wychyla mam w obrotku taki potencjometr do skalowania moze nim popkrece moze bedzie chodził.
  
 
Ale to prze cież tem obrotek od Seja bedzie uszukiwał bo on jest do czterech garów
  
 
właśnie, przedzej poziom "sygnału" jest za mały i trzeba go potencjmetrem ustawić bo obroptek nie łapie bo jeśli podpioles dobry kabel a silnik chodzi normalnie to jakieś czary sią
  
 
Skorzystam z wątku i mam takie pytanko ja mam zalozony obrotek w el i czy to mozliwe ze na postoju auto kreci sie maksymanie do 5 tys. silnik calkowita seria.
  
 
tak jak napisalem, pin nr 7 w nanoplexie (w tym wypadku bialo-czarny)

teraz chyba juz nie powinno byc watpliwosci:



  
 
tak to jest ten kable podłacząłem pod niego zegary z cc z przerobionym obrotkiem i nie chciały działac ale mam drugie zegary bez przerubki obrotka na dwa gary i ku mojemu zdziwieniu obrotek nieprzorobiony chodzi na module super i jego wskazania sa idealne