Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
M-U-S-T-A-N-G BMW E32 Kraków | 2004-05-28 15:09:28 Wczoraj kolega z klasy ktory ma dfa mowil ze ma na silniku fiatowskim gaznik z lady..i ze ponoc pasuje prawie idealnie..tyle ze musial dac jeszcze jedna podkladke gumowa na kolektor ssacy..i mowil ze nie pali duzo na nim..a przyspiesza nawet dobrze...czy ktos ma taki gaznik w swoim fiacie??? oplaca sie taki gaznik zamontowac do dfa??i czy wogole jest sens?? jakie sa plusy a jakie minusy?? pozdroowka |
Nomad F&F Sympatyk Wspomnienie po Gdańsk | 2004-05-28 21:38:16 gaźnik z Lady 1,5 ale z Samary...
ma trochę lepsze rozpylanie niż seryjny fiatowski... gdyby nie to że dostałem od kumpla gaźnik nówkę od wersji wzmacnianej to kupowałbym z łady bo cena porównywalna... W chwili obecnej jednak mam założony gaźnik "18" ze zmienionymi dyszami i rurkami emulsyjnymi... w porównaniu do zwykłego ma dużo lepsze rozpylanie no i zarazem osiągi... a dodatkowo odpada kombinowanie z montażem. Generalnie gaźnik z Lady jest nowszy technologicznie ale ma też wady jeśli zastosuje się go w FSO, np. konieczność przerabiania dysz... bo na seryjnych owszem będzie mało palił ale mocy też będzie mało, przynajmniej za mało dla mnie |
M-U-S-T-A-N-G BMW E32 Kraków | 2004-05-28 22:30:23 Aha..no z tego co kumpel opowiadal to w jego gazniku jest ponoc 15 dysz sporo..w fiatowskim tyle nie ma pozdroowka |
DF-bandzio-74-r Oświęcim | 2004-05-28 22:37:02 Ile za taki gazniczek trza by dać Czy rzeczywiscie uzyskujie sie na tym ładowskim patencie duze oszczednosci paliwowe |
Nomad F&F Sympatyk Wspomnienie po Gdańsk | 2004-05-28 22:59:23 15 dysz nie ma na pewno.... no chyba ze liczyć wszystkie paliwa/powietrza/jałowe/przyspieszacza... itd.
a co do oszczędności to nie jest znowu ąż taka duża chyba że jeździsz niczym 70late z 20dioptriami... bo to co zaoszczędzasz na osiagach... to tracisz przy gwałtowniejszym wciśnieciu gazu ze wzgledu że pompka przyspieszacza działa na obie gardziele a nie jak w fiacie na jedną... Nowy gaźnik samary 1,5 to jakis 250-300zł +koszty przeróbek natomiast nowy gaźnik fiata to 250-400zł zależnie od wersji..zwykle biżej 400 niż 250 (powiedzmy średnio 350) |
Nomad F&F Sympatyk Wspomnienie po Gdańsk | 2004-05-28 23:45:23
JA mam przy 90 spalanie na poziomie 6,5 -7 litrow/100km -testowane kilkukrotnie w roku (trasa 505km w lubelskie)
Przy b.dynamicznej 13 przy normalnej 10-11
No to troche wyjaśnia ale nadal nie wiele chyba że wstawiłeś dysze paliwa o fi = 1,8-2,0mm (ja mam dysze paliwaodpowiednio 1,2(albo 1,25) i 1,6)
Ja wole standardowy fiatowski ze względu na osiągi i mniejszą awaryjność niż "elektroniki"
Pani w sklepie Łady: "do samary są obecnie tylko 2: do 1,3 i do 1,5. Kiedyś były dodatkowo bez automatycznego ssania, takie też mogę zamówić." (te ostatnie należy ew. zakładać do fiata) |
M-U-S-T-A-N-G BMW E32 Kraków | 2004-05-29 00:07:18 Jakim cudem spala Ci w trasie 6,5-7 litrow??? jakie dysze wkreciles?? ja mam gaznik mechaniczny..ostatnio polerowalem mu gardziele i wtryskiwacze..ale efektu jeszcze dokladnie nie sprawdzilem..bo nie mam oc i przegladu pozdroowka |
Nomad F&F Sympatyk Wspomnienie po Gdańsk | 2004-05-29 00:07:49
Akurat ten fakt wydaje mi się bardzo zależny od skrzyni i mostu.... Bo np. mój na 2 moę i by doszedł do tych 80, ale szkoda mi kręcić silnika do 6700obr , a przy 6000 mam raptem 71km/h NAtomiast z całą resztą się jak najbardziej zgadzam... |
Nomad F&F Sympatyk Wspomnienie po Gdańsk | 2004-05-29 00:12:44
Przy jezdzie ze stała predkościa 90km/h jest dokładnie 6,7/100 dysze opisane 2 posty wyżej... gaźnik z wersji wzmocnionej... obie rurki emulsyjne są takie jak seryjna 2 przelotu. rozmiarów dysz powietrza nie pamiętam...gardziele nawet nie wygładzane (nie było czasu...) |
M-U-S-T-A-N-G BMW E32 Kraków | 2004-05-29 00:15:25 Ja mam I przelotu 118 a II przelotu 135 ...a swoja droga to skoro masz 125 na drugim przelocie..to chyba kiepsko z gwaltownym dodawaniem gazu?? pozdroowka |
Nomad F&F Sympatyk Wspomnienie po Gdańsk | 2004-05-29 00:20:27 Źle zrozumiałeś... na 1 mam 1,20 albo 1,25 dokładnie nie pamiętam... a na 2 mam 1,6...
swego czasu miałem 1,2 (1,25) a na 2gim 1,05 - to sie już dość kiepsko zbierało na wyższych biegach... Natomiast na "specjalne okoliczności" mam dyszę 1go przelotu 1,5mm ale poki co nie było okazji jej wykorzystać, ani zmierzyć czasów... z wyjątkiem testu ogólnego... (ale w tym wypadku nie ma już co rozmawiać o spalaniu) |
M-U-S-T-A-N-G BMW E32 Kraków | 2004-05-29 00:22:59 Dysze I przelotu masz wieksza od dyszy II przelotu??? troche dziwnie ale skoro tak masz..to nie dziwie sie ze takie masz spalanie pozdroowka |
Nomad F&F Sympatyk Wspomnienie po Gdańsk | 2004-05-29 00:27:50
CZYTAJ DOKLADNIE !! no chyba że wg ciebie 1,2 jest wieksze niż 1,6.... dyszę 1,05 miałem dawno temu, bo taka była założona jak kupowałem gaźnik, A WSZYSTKIE OSIAGI KTÓRE PODAŁEM SĄ DLA DYSZ ODPOWIEDNIO: 120 (I przelot) i 160 (II przelot) |
M-U-S-T-A-N-G BMW E32 Kraków | 2004-05-29 00:31:19 Aaa zmylily mnie troche te przecinki w cyfrach...kurcze 160 na II przelot to dosc sporo..fabrycznie byly 155..to pewnie odejscie masz ladne przy gwaltownym nacisnieciu gazu pozdroowka |