[Carina] kody usterek - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak tylko zzeskanuje kniżke to wrzue gdzies Pzdr
  
 
Cytat:
2004-06-08 19:30:24, faworyt pisze:
A mi potrafi nieraz w okolicy 2.5 tyś obrotów podszarpyawać jak trzymam lekko nogę na gazie,tak tylko żeby jechała.Poprostu szarpie nią całą,ale bez przesady,jest to lekkie podszarpywanie,ale kilka osób zworóciło uwagę jak ze mną jedzie.Najczęściej to występuje przy 40km/h na dwójce,Ktoś się z tym spotkał?Silnik mam 3SFE ,ale problem z szarpaniem mam.


[ wiadomość edytowana przez: faworyt dnia 2004-06-08 19:31:41 ]


a zacznij od sprawdzenia zapłonu czy amsz na 10 stopni, jesl;i masz oryginalnie tzn. ze to jest normalne bo u mnie wczesniej podszarpywanie występ[owało tez podobnie, ale to jest normalne, spróbuj ustawić wyprzedzenie zapłonu na 8-9 stopni i nic nie powinno być
  
 
no i kolejny problemik -poz ainstalowaniu Mogdułka wszystko oki doki a po dłuższej chwili zgaszam zapalam i co się okazuje?? brak isky przy świecy i brak iskry przy aparacie zapłonu cholera jasna walczyć tzra dalej ehhhh
  
 
Cytat:
2004-06-09 19:58:04, CarinaGTI pisze:
no i kolejny problemik -poz ainstalowaniu Mogdułka wszystko oki doki a po dłuższej chwili zgaszam zapalam i co się okazuje?? brak isky przy świecy i brak iskry przy aparacie zapłonu cholera jasna walczyć tzra dalej ehhhh



Ech... Carina.... kopnij w dupę swojego mechanika... Najłatwiej powiedzieć "moduł" i klient łyka jak ciepłe bułeczki. W końcu auto jest nafaszerowane elektroniką...
Wymiany zaczyna się od rzeczy NAJTAŃSZYCH, czyli od kondensatora. Później zapewne cenowo poleci cewka, a na samym końcu dopiero moduł zapłonowy
A palec, kopułka ? W porządku ? Tylko nie pisz że zmieniane pół roku temu bo to o niczym jeszcze nie świadczy.
Brak iskry po każdej próbie, czy losowo ? Napięcia po stacyjce ?
Brak iskry na każdym cylindrze, czy na dowolnie wybranym przez mechanika ( jednym i tym samym skąd wygodniej wyjąć kabel ) ?
Pozdro.
  
 
Dziwna jest sprawa z tym grzaniem sie modulu.Cos musialo byc przyczyna grzania i wstawienie nowego moze spowodowac ze i on pojdzie z dymem.
  
 
palec sprawny, klopułka bez zarzutu,(braki prądu na bolcu główynm dochodzącym do kopułki) sprawdze jeszcze inne elementy-cewka itp. a po tym udam sie na kompa i wtedy mam nadzieje ze bedzie wszystko jasne,
Brak iskry- raz jest raz jej nie ma, raz jest większa raz mniejsza, raz przy próbie odpalania jej nie ma raz jest i tak w kółko ehhh
Iskrę sprawdzaliśmy na pierwszym możliwym kablu czyli prawym można posprawdzać na wszystkich... jeszcze polookam
ale już lepiej zapłace w ASO i bhede miał 100% pewność co ejst przyczyną ::


[ wiadomość edytowana przez: CarinaGTI dnia 2004-06-10 17:37:35 ]
  
 
Cytat:
2004-06-10 17:33:40, CarinaGTI pisze:
[...]
ale już lepiej zapłace w ASO i bhede miał 100% pewność co ejst przyczyną ::



Aha, akurat, żebyś się nie zdziwił...
Ponawiam swoją propozycję: kondensator.
Pozdro.
  
 
Cytat:
2004-06-11 01:32:44, Perzan pisze:
Cytat:
2004-06-10 17:33:40, CarinaGTI pisze:
[...]
ale już lepiej zapłace w ASO i bhede miał 100% pewność co ejst przyczyną ::



Aha, akurat, żebyś się nie zdziwił...
Ponawiam swoją propozycję: kondensator.
Pozdro.



Dzieki Perzanku jako, że spotkamy się wieczorkiem w Wildze pozostawiłem temat mechanior-elektrykowi by sprawdził oprócz cewki przede wszystkim kondensatorek w aparacie, masz browarka bez wzgledu na wynik
  
 
no i okazało się choć nie chce zapeszać że przy głównej wiązce przy silniku, jeden kabelek był nadpalony- przyczyna bedzie usunieta i jeszcze jutro i test drive, jednak nie ma jak to ASO jestem zajebiscie szczesliwy
  
 
CarinaGTI znowu na polskich drogach.
  
 
Cytat:
2004-06-17 17:23:56, Yaga pisze:
CarinaGTI znowu na polskich drogach.



No ba
a next week zabieram się za Landi Renzo Madżera
  
 
Pogratulować tylko
  
 
a tak a propos to nie żałujcie na instalke założoną u qmpla tylko ejdzcie do profesjonalnego zakładu
I ŻADNA INSTALKA GÓWNIA*E BRC!!!!!!!!!!!!
  
 
Cytat:
2004-06-17 20:58:44, CarinaGTI pisze:
Cytat:
2004-06-17 17:23:56, Yaga pisze:
CarinaGTI znowu na polskich drogach.



No ba
a next week zabieram się za Landi Renzo Madżera



co to za dziwna instalka ????????????
  
 
bardzo fajny reduktorek + mixerek o większej średnicy + pare gadżetów= nie będzie różnicy między gazem a benzynką
  
 
Zalozylem dzisiaj u siebie Landi "Madżere"i faktycznie jest roznica w pracy.Do pelni szczescia jest potrzeba doprowadzenia grubszej rurki gazowej ze zbiornika gdyz reduktor posiada takie wlasnie gniazdo.Musialem wkrecac redukcje na rurke 6mm.Ale chodzi perfekcyjnie.
  
 
Cytat:
2004-06-18 22:02:47, carinus pisze:
Zalozylem dzisiaj u siebie Landi "Madżere"i faktycznie jest roznica w pracy.Do pelni szczescia jest potrzeba doprowadzenia grubszej rurki gazowej ze zbiornika gdyz reduktor posiada takie wlasnie gniazdo.Musialem wkrecac redukcje na rurke 6mm.Ale chodzi perfekcyjnie.


jeden wieczorek na kanale i da się zrobić dobrze słyszeć że Madżera daje radę GTI x2 generatione Next
  
 
Cytat:
2004-06-05 22:44:51, CarinaGTI pisze:
co trzeba zewrzeć by sprawdzić?? Otóz- patrząc na złącze od strony błotnikana diagnostyczne pierwszą część drucika wkałdamy w trzecią "kolumnę" (TE1) od podszybia w najbliższą nam pozycje a drugą część do ostatniej"kolumny" trzech wtyków w pozycję środkową i włączamy zapłon




ja miałem inaczej
ale dla porządku napisze, że TE1 - E1 dotyczą silnika (miga lampka silnika)
a styki TC - E1 są od ABSu
znalazłem to "u konkurencji" i w razie błędu ich obwiniać


to zdjęcie jest zrobione tak jakby patrząc od silnika

...no i Cari nie ma błędów
  
 
ps. czemu ten temat jest ukryty dla nie-klubowiczów
  
 
Witam serdecznie, jestem nowy na tym forum.
Zawsze byłem tylko czytelnikiem ale sytuacja zmusza mnie aby wołać o pomoc bardziej doświadczonych ponieważ bardzo ale to bardzo nie lubię oddawać auta do mechaników.

Zacznę od początku.
Mam Carinę 2.0 benzyna 133KM z 1995 roku. Auto produkcji Japońskiej . Wyświetla mi się błąd ABS. Najgorsze jest to że nie wyświetla mi żadnego błędu. Po zmostkowaniu odpowiednich pinów i włączeniu zapłonu zapłonu kontrolka ABS się zaświeca, po chwili gaśnie i po chwili się zapala spowrotem i tak już zostaje jakby niebyło żadnych błędów. Przekaźnik między błotnikiem a akumulatorem sprawdziłem wygląda na to że działa z tym że po włączeniu zapłonu rusza się tylko jeden- drugi pewnie odłącza koła podczas poślizgu? Styki przekaźników są czyste.
Po odłączeniu owego podwójnego przekaźnika komputer ABS wybłyskuje mi błędy: 11, 31, 32, 35, 36. Po podłączeniu przekaźników znowu komputer ABS znowu nie wybłyskuje żadnych błędów. Po wyjęciu bezpiecznika (skrzynka z bezpiecznikami pod maską) ABS-u 50A ABS nadal świeci a przekaźnik nadal działa po przekręceniu zapłonu.

Ja już wymiękam
koledzy pomóżcie