Czy pompa i regulator paliwa z 3SGE będzie pasować do 3SFE?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy pompa jest bardziej wydajna i czy regulator który reguluje ciśnienie na listwie wtryskowej da się podkręcić? Chodzi o ten z GTI. Podobno w 3SFE nie da się podkręcić ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej ,a na wykresie widać podobno brak paliwa , ja się nieznam,ale gość co robił pomiar tak wywnioskował i powiedział,że więcej paliwa,którego nieumie podać seryjna pompa by się przydało,a na regulatorze nieda się nic zrobić,bo to nie Honda,a w hondzie da się regulować. Ale jak to jest z tą zamiennością części?Da się tak przełożyć wydajniejszą pompe z GTI i regulator paliwa ?Nurtują mnie głównie te dwa pierwsze pytania,które napisałem na początku.Pozdrawiam


  
 
A co masz znowu za problem że chcesz to zmienić?
  
 
Juz probowalem przekladac regulatory cisnienia i niestety ich mocowanie na innych srednicach zniechecily mnie do takiej zabawy.Zawsze da sie zalozyc inny regulowany,tylko trzeba sie pobawic w zrobienie odpowiednich zlaczek posrednich do zamontowania na listwie.Ja kombinowalem tez z innymi wtryskiwaczami od MR2.Robilem to przy okazji problemow w carinie II ze zbyt bogata mieszanka ale kompek nie mogl poradzic sobie z podaniem wiekszego pradu zeby je dokladnie otworzyc choc opornosc byla identyczna.Musialem zwiekszyc napiecie sprezyny w przeplywomierzu zeby paliwo nie lalo sie litrami.Do dzisiaj nie wiem co sie dzieje ze podaje mi takie ilosci paliwa.
Nie wiadomo czy wtryskiwacze nie maja za malej wydajnosci-moge odstapic do testow moje od 3SGE,razem z regulatorem cisnienia.
  
 
Cytat:
A co masz znowu za problem że chcesz to zmienić?




Niemam problemu żadnego,wogóle nigdy niemiałem problemu z tą Cariną,to super bezawaryjne autko.Chodzie o to ,zeby podać więcej paliwa na listwie wtryskowej.

Carinus,kurcze,różne średnice,dużo babraniny z tym regulatorem.Wtryskiwacze o większej wydajności też w głowie mi świtają,ale tu widze zaś są problemy,a masz w carinie II ten sam prawie silnik.Ale przemyśle pożyczenie do testów regulatora,ale czy go można jeszcze podkręcić dodatkowo?,bo ten co ja mam ,to nieda się i niewiadomo,czy drugiej pompy paliwa(?) niezamontujemy,albo jedną wydajniejszą z GTI,wykresy z hamowni jutro zapodam i podobno gość na nich widzi,że dodatkowe paliwo mogłoby pomóc,ale niewiem jak to wywnioskował.Mam dwa razy maxymalny moment obrotowy.Raz przy 2900obr i raz przy 4700obr,a pomiędzy tymi wartościami spada do 166Nm ze 181.5Nm,ciekawe,no nie?Czego jej brakuje?A może nic,tylko mam bonus przy 2,9tyś .obr,a normalie tam nic niema.(?)Przecież producent nieprzewiedywał takiego momentu ,przy niskich obrotach,a ja go mam i jeżdzi się super,ale potem mam lekko wyczuwalny dołek,aby znów za chwile dostać kopa.

Cytat:
Musialem zwiekszyc napiecie sprezyny w przeplywomierzu zeby paliwo nie lalo sie litrami.



Ty masz przepływomierz w II,bo ja niemam w swojej,mam tylko jakiś czujnik w puszce filtra.
  
 
A gdyby pokombinować tak,żeby ten przewód który jest odpowiedzialny za powrót paliwa do baku,czymś spiąć,albo zmniejszyć jego przepustowość,lub zamontować na nim dodatkowy regulator ciśnienia,który utrzymywałby większe ciśnienie.Ten przewód powrotny ma znaczenie mi się wydaje przy utrzymywaniu ciśnienia na listwie wtryskowej,gdy się jakoś większe ciśnienie na nim wytworzy.Co sądzicie?
  
 
Ej chlopaki ale macie problemy Chcesz zwiekszyc dawke paliwa to najprosciej zdejm przewód podcisnienia z regulatora ciśnienia i masz max cisnienie - takie jakie daje pompa. 20 sekund i masz gotowe
  
 
Niewiadomo,czy sonda da rade mieszanke w tym momencie ustabilizować,bo może zacząć lać paliwem.Ale sonda po to jest,żeby mieszanka niebyła ani za uboga,ani za bogata.Musiałbym też jechać spaliny sprawdzić i to wtedy pod obciążeniem i też na hamowni najlepiej,bo jak będą złe,to przwód trzeba na nowo założyć.Pobawie się w to jak będe na hamowni w nabliższym czasie.Jeszcze musze ten przewód znależć,który to jest przy tym regulatorze.
Ale dzięki,przyda się to wiedzieć z tym przewodem,ktoś to sprawdzał w praktyce w Toyocie "servisSJ" ?