A jednak produkowali... - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
OLI_F50: tez Rover w czerwonym metaliku (malina , mial alusy 15" i 205/55 R15. Mial tez wspomaganie - niestety wtedy nie przyszlo mi do glowy zrobic zdjec w komorze silnika byl to rok 1995. Pamietam tez tego sportowego - byla to wersja wyscigowa 1.4 przygotowana przez holenderskiego importera Abimex, Vmax 205 km/h Wygladal pieknie.
W 1994 pokazywali prototyp Atu z tylna zawiecha na sprezynach - swiatla tylne mial jeszcze od Caro. W srodku nowa decha designed by FSO. W 1995 tez pokazywali ja w innym Atu (ciagle prototypie), juz ze swiatlami docelowymi.
W 1994 byl niebieski Rover z silnikiem pod przezroczysta maska, o ktorym pisales. Mial komplecik Orciari.
Ehh... to byly czasy!

Pozdrowka
Adamus

  
 
kto ma (czy wogóle) zdjęcia tej prototypowej deski???? B. mnie to interesuje!

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Adamus- trafnie wyszczególniłeś....
OLO- niestety, ja nie robiłem zdjęć i żałuje tego do dziś...Zresztą i tak trudno było by zrobić zdjęcie tej deski, bo PN z stał na podeście stelażowym nad głowami zwiedzających i tylko na moment otwierano drzwi by pokazać ją oczom zainteresowanych, a jak mi wiadomo w prasie nie ukazało się żadne zdjęcie tej nowinki technicznej poloneza....Musze poszukać w moim domowym archiwum czy może choć troche bedzię ją widać na jakimś zdjęciu...
  
 
Mam zdjecia tej deski i to z dwoch prototypow wystawionych w 1994 i 1995 roku. Jak zeskanuje to podrzuce! Na marginesie: zmienione byly takze boczki drzwiowe, dopasowane stylistycznie do deski.
Zdradze jeszcze jedno: nie byl to jedyny projekt nowej deski dla Poloneza, ktory powstal w FSO

Pozdrowka
Adamus
  
 
Ach to były czasy....
Panowie zaraz się rozpłaczę.

Żeby tak rozp..lić naszą rodzimą motoryzację.

Za 10 lat trzeba będzie tłumaczyć dzieciom, że Polacy tez kiedyś produkowali samochody.
A taki gówniarz odpowie nam: - No co ty ojciec? Piłeś coś?
  
 
Cytat:
2002-11-29 15:03:06, Janio pisze:
Ach to były czasy....
Panowie zaraz się rozpłaczę.

Żeby tak rozp..lić naszą rodzimą motoryzację.

Za 10 lat trzeba będzie tłumaczyć dzieciom, że Polacy tez kiedyś produkowali samochody.
A taki gówniarz odpowie nam: - No co ty ojciec? Piłeś coś?



oj Janio... widzę, że podchodzisz do tego z takim samym nastawieniem, jak ja niech mnie ktoś przytuli...
  
 
Cytat:
2002-11-29 15:23:59, BENY pisze:
oj Janio... widzę, że podchodzisz do tego z takim samym nastawieniem, jak ja niech mnie ktoś przytuli...



Najlepiej jakas sexi blondi...
  
 
Ale mazgaje ?
  
 
To po prostu efekt posiadania prawdziwej słowiańskiej duszy
  
 
gadu gadu a ja nawet poldka 1.6 16V nie widzialem of course z chcecia chcialbym dostac od takiego i zobaczyc jak duza bylaby roznica
 
 
Tez nie widzialem 1.6 16v ale 1.8 16v to ogladalem z Janiem w jednym w przy zakladowych serwisach. Ale ta skorka w srodku mi sie troszke nie podobala zapomnieliscie dodac ze ten egzemplarz ma klime i smieszne glosniczki 10cm tonsila w tylnich dzwiach po 2 sztuki na 1 dzwi. No i pikne felgi oraz tylnie szyby na uszczelkach a nie tak jak teraz w atu sa wklejane. Janio czekamy na zdjecia!!
  
 
Tez czekam na te zdjecia. A co do targow poznanskich to w "Auto Świecie" , byly zdjecia fioletowego Atu jak dobrze pamietam to nawet felgi mial w tym kolorze. Nie bylo napisane jaki mial silniczek. Zdjecia deski tez były w "Auto Swiecie".
A Atu z tymi swiatlami od Caro widzialem dwa razy w Konstantynowie, ale to bylo dawno.
  
 
To ile w sumie powstało Poldów z silnikami 1.6 Rover??/
Ile Caro,ile Atu????
Co się stało ze wszystkimi wspomiannymi w tym temacie samochodami????
Aż smutno się robi,gdy się czyta o dawnych czasach,gdy kapitalizm był potężny,a FSO bogate...
  
 
Yoshi powinieneś chyba dostać status "FSO trup z szafy member"
  
 
Wiem Kao .
Aczkolwiek archeologiem jestem tylko z zamiłowania .
  
 
Cytat:
2002-11-29 14:40:36, adamus pisze:
Mam zdjecia tej deski i to z dwoch prototypow wystawionych w 1994 i 1995 roku. Jak zeskanuje to podrzuce! Na marginesie: zmienione byly takze boczki drzwiowe, dopasowane stylistycznie do deski.
Zdradze jeszcze jedno: nie byl to jedyny projekt nowej deski dla Poloneza, ktory powstal w FSO

Pozdrowka
Adamus


Był test w Auto Sukcesie tego poldka z nową deską.

A widzieliście poloneza wyścigowego (tego zrobionego przez abimex) jak się wywalił na słup... i po wyścigach. Był też czarny Caro ze skórzaną tapicerka z zółtymi lamówkami i zółtymi alusami....
  
 
Cytat:
2004-04-02 18:41:18, 4971 pisze:
Był test w Auto Sukcesie tego poldka z nową deską. A widzieliście poloneza wyścigowego (tego zrobionego przez abimex) jak się wywalił na słup... i po wyścigach. Był też czarny Caro ze skórzaną tapicerka z zółtymi lamówkami i zółtymi alusami....



co to są lamówki ??
ten caro czarny to 1.6 był ? i co z tymi polonezami 1.6 , załozłem podobny temat na FPM ale tam mało o nich wiedzą , ma ktoś zdjecia tego 1.6 atu ze skórą w środku ??
  
 
Od jednego goscia slyszałem ze podobno wieksza ilosc sztuk jakie wyprodukowano 1600 Rovera trafiłą do policji -to by tlumaczylo dlaczego tak malo sie o nich slyszy i spotyka praktycznie pojedyncze egzemplarze- gdyby trafily do ludzi to na pewno co jakis czas ktos by sie pojawial z tematem co mam za silnik bo napierwszy rzut oka kazdy rozrozni 1,6 od 1,4, a na temat 1600 nie ma zadnej literatury
  
 
hmmm ale przeiez policja wyprzedawała radiowozy macie jakieś zdjęcia takich polonezów , bo na pierwszych stronach tematu są wzmianki o zdjeciach , ale mineło już troche czasi i ich nie widze
szczegolnie ten 1.6 w skorze
  
 
Zgadza sie :widziałem kilka bylych radiowozów i wiekszosci wypadków silniki były pozabijane, i wnetrza zniszczone mocno, najczesciej w stanie agonalnym lądowało to na zlomach/szrotach gdzie goscie nawet nie wiedzieli co niszcza i zlomuja. Sam znam wlasciciela autozlomu który kupil od policji wieksza partie policyjnych poldków(ok 50 szt) i rozebral wszystko na czesci które w wiekszosci sprzedal na kilogramy- tak samo zapewne stalo sie z wiekszoscia wyprodukowanych poldofordów- w tym zapewne dwa prototypowe egzemplarze z silnikami ZETEC
1,6 rover


[ wiadomość edytowana przez: Michallodz dnia 2008-02-04 23:19:42 ]