Silnik warczy i wibruje na wysokich obrotach pow. 3500/min.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Silnik warczy i wibruje na wysokich obrotach pow. 3500/min. Omega B 1994r co zrobić jak to naprawić co to może byc ??
  
 
nooo - jak diesel to normalne




hmm - a może to nie diesel... to nienormalne
  
 
nie diselek
2.0 tylko
  
 
jeszcze DZIEŃ DOBRY; 16V; że bardzo lubisz swoje autko ; czy coś już robiłeś w sprawie tego warczenia (np słuchałeś kolektora wydechowego, sprawdzałeś stan poduszek, tłumików itp)

i wtedy OK
  
 
jakbys jeszcze nie wpychał tego w porady
pomysl zanim ......
  
 
Dzień Dobry wszystko sprawdzałem . tłumik i poduchy ok niemam pojęcia muszę podjechać do mechanika
  
 
Jak wraczy to do budy z nim

A tak na serio to opisz dokładnie na czym to polega.
i jakieś dobry ....
Myślisz, że my tu wszyscy to czarodziej i wróżki?
  
 
Cześć Beny,
faktycznie, my nie czarodzieje, na odległość ciężko co ś zgadnąć, mam taki sam silnik, jeśli chcesz, możemy się gdzieś zjechać, może coś ci poradzę,
Pozdr, Janusz
  
 
Witam!

Mam podobny problem tzn. przy 3000obr/min silnik dziwnie wibruje i drży pedał gazu, dzieje sie tak zarówno w czasie jazdy jak i na biegu jałowym w czasie postoju. Poduszki pod silnikiem dzisiaj wymienione, układ wydechowy sprawny. Gdzie szukac przyczyny??

silnik 2.0 8v przebieg 198 tyś
  
 
Mam to samo u siebie i tez cholera nie wiem co to , ktos radzil zeby wyciac blaszana oslone termiczna na "portkach" , moze to pomoze ? Jeszcze tego nie robilem w swoim aucie. Daj znac jak sie uporasz!!
Wg moich ogledzin na pewno cos wpada w rezonans i mysle ze z ta blacha jest prawdopodobne.
  
 
Dzisiaj rozmawialem z mechanikiem ktory juz kilka takich omeg rozebral i zlozyz w swoim zyciu i powiedzial ze on zaczalby szukac od kolektora wydechowego do ostatniego tlumika. najprawdopodobniej jest to kwestia wydechu gdzies wpada w rezonans.
  
 
mam to samo, zwiększone wibracje od ok 3tys obr, objawia to się lekkim drganiem pedału gazu, i większym hałasem silnika (nieco). Kolektor wyd. mam nowy, tłumiki częściowo nowe, pozostałe ok, portki zdjęte z dwururki (korozja). Zauważyłem że po wymianie rozrządu przez jakis czas było nieco lepeij. Tj. nie było tych drgań, ale może wydawało mi się. Ma ktoś jakieś pomysły co to może być
? Wogóle w kabinie słychac mocno silnik, wiem że niemiec wymieniał szybe, być może na podszybiu jest coś nie tak złożone. Ma ktos jakieś doświadzcenia z wyciszeniem auta?