Charakterystyka E9 XLi

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No właśnie - wie ktoś coś o E9 XLi. Bo ja wiem niewiele a ponieważ ma to być moja przyszła więc chciałabym wiedzieć jak najwiecej. Miał ktoś taką? Może ktoś miał z takim modelem styczność??
Proszę o opinię
  
 
miniasz samochód?? a raczej model bo marka ta sama
  
 
Nie ma co tu duzo gadac ,auto jest trwale, niezawodne, przestronne, dobrze tlumi nierownosci, jest do niego sporo czesci.
Najwieksza wada jest odpornosc na rdze, te modele lubia sobie rdzewiec. Ta corolla byla produkowana miedzy 87 a 92 rokiem ,wystepowala z silnikami:1.8D 65KM, 1.3 75-82KM, 1.6 95-125KM w nadwoziach: hatchback, liftback, sedan, coupe(na ameryke), kombi, compact. Xli oczywiscie oznacza wersje uboga.
Nara


[ wiadomość edytowana przez: CzapCzap dnia 2005-02-09 19:03:06 ]
  
 
Cytat:
miniasz samochód?? a raczej model bo marka ta sama



Dokładnie. Marka pozostaje ta sama

Cytat:
Nie ma co tu duzo gadac ,auto jest trwale, niezawodne, przestronne, dobrze tlumi nierownosci, jest do niego sporo czesci.



Już kilkakrotnie słyszałam pochwały pod adresem E9 Liftback.

Cytat:
Najwieksza wada jest odpornosc na rdze, te modele lubia sobie rdzewiec.


To też słyszałam. W tej mojej przyszłej błotniki są wymienione na nowe i prawe drzwi też - prawdopodobnie te części były już pożądnie zjedzone przez rdzę. Mam nadzieję, że wytrzyma ze 4 lata bez blacharki...

Cytat:
Xli oczywiscie oznacza wersje uboga.



ale XL jeszcze uboższą

Dziekuje za pomoc - ktoś coś jeszcze wie?? Chodzi o dane techniczne.
  
 
Cytat:
2005-02-10 12:33:47, madzia_83 pisze:
ale XL jeszcze uboższą


Literka i w XLi oznacza zdaje się wtrysk i wydaje mi się że raczej nie ma wplywu na wyposażenie - auto będzie uboższe o ten wtrysk
Generalnie XLi XLi nierówne - przy E10 niektóre XLi mialy wspomaganie, el. szyby, poduszki a inne nie...

Swoją drogą dziś widziałem E11 ze znaczkiem XLi - ale to już chyba ktoś musial sobie doczepić dodatkowo bo tam były wersje terra, linea terra czy jakieś takie... Znaczek jakoś wyjątkowo niepasował do tego auta.
  
 
Cytat:
2005-02-10 12:33:47, madzia_83 pisze:
Dziekuje za pomoc - ktoś coś jeszcze wie?? Chodzi o dane techniczne.



A jaki typ nadwozia i silnik Cie interesuje ?
  
 
Chodzi o Liftbacka i o silnik 1.300 ccm
  
 
chciałem linka do forum corolli dać, ale widze ze tam juz zaglądałaś, a nie moge tego postu skasować,więc sorka ze miejsce zajmuje

[ wiadomość edytowana przez: Carinka1_6 dnia 2005-02-11 17:05:15 ]
  
 
Co do danych technicznych to znalazlem takie informacje:
liftback: dł. 4215 mm, bagaż. 385 l
Silnik 1.3 (75KM) 101 Nm przy 4.800 obr/min
sr. spalanie 6,7 l /100 km
V-max - 163 km/h.
0-100km/h - ok 15 s.
  
 
Cytat:
chciałem linka do forum corolli dać, ale widze ze tam juz zaglądałaś, a nie moge tego postu skasować,więc sorka ze miejsce zajmuje



Nie ma sprawy

Cytat:
Co do danych technicznych to znalazlem takie informacje:
liftback: dł. 4215 mm, bagaż. 385 l
Silnik 1.3 (75KM) 101 Nm przy 4.800 obr/min
sr. spalanie 6,7 l /100 km
V-max - 163 km/h.
0-100km/h - ok 15 s.




Dokładnie o to mi chodziło - bardzo bardzo bardzo serdeczne dzięki!!
  
 
CzapCzap jeszcze pytanie:

Jaka jest pojemnośc baku?? (zdaje mi się, ze 45 l)
Jakie to auto ma zawieszenie?? (twarde/miękkie)
  
 
Zawieszenie kol jest nie zalezne, z przodu i z tylu na kolumnach McPhersona, z przodu na trojkatnych wahaczach poprzecznych, z tyłu na wahaczach wzdłużnych i poprzecznych oraz ze stabilizatorem z tylu. A samo zawieszenie jest dosc sztywne. Plusem jest wspoma w standardzie a bak chyba ma 45l ale tego nie moge potwierdzic. Pozdro
  
 
Dodam jeszcze,ze moj znajomy od nowosci przejechal ale 1.8d 600 tys. bez remontu silnika.Srednio pali mu 5 litrow ropy i spisuje sie rewelacyjnie.To juz jego trzecia toyka z tego modelu.
  
 
Cytat:
2005-03-19 12:16:31, Jacak pisze:
Dodam jeszcze,ze moj znajomy od nowosci przejechal ale 1.8d 600 tys. bez remontu silnika.Srednio pali mu 5 litrow ropy i spisuje sie rewelacyjnie.To juz jego trzecia toyka z tego modelu.



I każdą zrobił takie dystanse?
Zaproś go na forum Przyda się dieslowiec jeszcze jeden

Pozdrawiam
  
 
Tak tak zgadza się. Mój brat miał taką e9 1.8 D - on zrobił nią ponad 300 tyś ale zaprzestał wymian oleju i ..zatrarł silnik. Zrobił remont i dalej jeździł ale potem miał wypadek i auto sprzedał szkoda - teraz ja bym nią jeździła ... ale co tam E9 to fajne autka
  
 
Z tym zaproszeniem do klubu może być problem,on cały czas jeżdzi po całej Polsce.E9 szczególnie diesel pozostanie symbolem niezawodności i japońskiej trwalości.
  
 
Popieram Jacaka - to taki fajny diesel mam nadzieję, że E9 benzyna tez długo pojeździ...


[ wiadomość edytowana przez: madzia_83 dnia 2005-03-22 11:26:49 ]
  
 
Pojemność baku wynosi 47 litrów. Zawieszenie raczej komfortowe jak już się zdążyłaś przekonać choć oczywiście zalezy od tego jakie amory założono przy ewentualnych wymianach. Spalanie rzeczywiste w okolicach 7 - 7,5 l/100km. Silnik lubi sobie łyknąc olej poza tym nic mu nie powinno dolegać. Dbaj o niego to i on będzie o Ciebie dbał.
  
 
Ja na stronie wpisałam pojemność baku jako 50 l (to da sie odczuć podczas tankowania - lejesz i lejesz i lejesz ), spalanie póki co wyszło mi 6,6l/100 km (pół na pół - trochę miasta i trochę trasy). Oleju narazie nie ubyło. Zawieszenie ma duuuużo lepsze od DX'a - ja odczuwam diametralną różnicę. Ogólnie jestem zadowolona i powoli zaczynam się do niej przekonywać


[ wiadomość edytowana przez: madzia_83 dnia 2005-03-25 07:05:33 ]
  
 
Cytat:
2005-03-25 07:05:08, madzia_83 pisze:
...Zawieszenie ma duuuużo lepsze od DX'a - ja odczuwam diametralną różnicę. ...



Eno propagatorka! Mowi się, ze DX miał bardziej sportowe zawieszenie niz E9. Tak jest poprawnie politycznie i zgodnie z prawdą

Pozdrawiam, propagator