Wydech POWERFLOW omega B V6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam taki oto zestaw.
całość z nierdzewki.
tłumiki wielkością dużo mniejsze niż fabryczne, ale za to końcówka nadrabia zaległości w rozmiarze
bardzo źle wyglądają rury i kolanka wejściowe do całego wydechu jako że zamiast średnicy rur 50-52 mm jest tam 40-45 mm.
spawy są prawdopodobnie fabryczne na całości wydechu, wszystkie rury z nierdzewki, jedynie flansze do połączenia z katalizatorami to stal.
o co kaman z tymi zwężkami na wejściu, i co to w ogóle z komplet tłumików? (całość jest fabrycznie zespawana, zero obejm i złączek)
dlaczego tłumik końcowy jest tak mały?
google niewiele mówi n/t Powerflow













7gsi dziękuję za namiar


[ wiadomość edytowana przez: MEGA_3 dnia 2008-03-30 00:52:15 ]
  
 
Cytat:
2008-03-30 00:17:43, MEGA_3 pisze:
7gsi dziękuję za namiar



szybka akcja, myslałem, że kupił zork
  
 
Po mojemu to te kolanka na wejściu wyglądają na fabrykę, reszta to twór jakiegoś tjunera.
Ostatni tłumik jest taki mały bo najprawdopodobniej brak było dedykowanego, no i spawom dużo brakuje do fabrycznych
  
 
co znaczy "reszta" to twór jakiegoś tunera?
"ozdobna" końcówka to też POWERFLOW model "rit 89"
całość jest pospawana nie tak profi jak by sobie ktoś życzył ale też czy nierdzewka się tak łatwo spawa jak stal?

ma ktoś jakieś zdjęcia kompletów POWERFLOW do omegi V6?
angole używali tego często
  
 
Cytat:
co znaczy "reszta" to twór jakiegoś tunera?


To, ze jakiś gość wziął obciął fabryczny wydech zaraz za katami, i na jego wzór zbudował wydech na sportowych tłumikach i rurach o większej średnicy, najprawdopodobniej w celu zwiększenia mocy.
  
 
Cytat:
2008-03-30 11:55:14, -kudlaty- pisze:
To, ze jakiś gość wziął obciął fabryczny wydech zaraz za katami, i na jego wzór zbudował wydech na sportowych tłumikach i rurach o większej średnicy, najprawdopodobniej w celu zwiększenia mocy.



cały myk w tym, że rury z których jest zbudowany ten wydech mają tę samą średnicę co wydech fabryczny (~50mm)
  
 
seryjnie w c30se srednica wew. dwururki wynosi 44 albo 46mm teraz nie pamietam, mysle ze w mv6 jest podobna, trzeba by bylo zmierzyc.
Ale ten zestaw wyglada na jednostkowa prodykcje
  
 
V6 ma 50 mm,
proponuję przyjrzeć się zdjęciu z fabryczną stalową flanszą do połączenia z katalizatorami.
gdyby w V6 miało być 45 mm to i flansza miałaby inną średnicę
  
 
Zwrocilem na to uwage.
u mnie jest tak jest samo flansze ~60mm rury ~45mm (wszystko GM'owski)
  
 
wydech fabryczny/standardowy chwilę temu był mierzony.

rury wydechowe przy flanszy mają fi 50-51 na całej długości aż do tłumika końcowego

a w tym POWERFLOW jest inaczej






to w temacie średnic
  
 
Cytat:
2008-03-30 10:15:37, 7gsi pisze:
szybka akcja, myslałem, że kupił zork



ja tu tylko klikam
szybka średnio, sprzedający mało kontaktowy...
  
 
To w takim razie nie bardzo wiem, czym mógł sie kierować budowniczy, może tym ze potrzebował kolanek i akurat takie posiadał
Jednak moim zdaniem, optimum to cos okolo 45mm wewnatrz
(m5 e34, chyba 3.6l właśnie takie posiada)
  
 
Cytat:
2008-03-30 11:55:14, -kudlaty- pisze:
To, ze jakiś gość wziął obciął fabryczny wydech zaraz za katami, i na jego wzór zbudował wydech na sportowych tłumikach i rurach o większej średnicy, najprawdopodobniej w celu zwiększenia mocy.


same rury o większej średnicy mocy nie dodadzą - wręcz przeciwnie, można sporo zepsuć.
Myk z większą średnicą ma sens jeśli coś porządnie nadłubane w silniku.
  
 
oto wykres seryjnego V6 z wyciętymi katami i seryjnym wydechem
za tydzień będzie wykres po założeniu powerflow
  
 
tak plumka poniżej opisana rzeźba.
nagrywane z fotela kierowcy, otwarta szyba drzwi kierowcy:

wydech omega V6

a tak w wersji jeszcze roboczej ta rzeźba próbuje wyglądać

  
 
Hej

...no no, nawet nawet

Zapewne w realu jest jeszcze lepiej.

Domyślam się, że niedługo posłuchamy na żywo ?
  
 
fajny dźwięk, chyba nie będzie za bardzo irytował

a teraz pomiar pls
  
 
pomiar na hamowni zrobimy we wtorek wieczorkiem.
w kabinie przy zamkniętych szybkach jest cicho (słyszalne są jedynie niskie tony, ale nie irytują), dopiero powyżej 5 tyś obr zaczyna się hartkor
natomiast poza kabiną to już troszkę gorzej . ryczy strasznie
  
 
hamowane dopiero dziś.
oto co wypluło:




  
 
Hej
No postęp jest
A masz dane dotyczące ciśnienia atmosferycznego??